Ik keik niet naar PI'squote:Op woensdag 20 juni 2012 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PI?
Had het lang niet meer gezien, dus ik maakte een grapje
Tot het volgende deel dan maarquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef norich het volgende:
In deze topik maak het nie uit hoe we spellon
In andere topics wel dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef norich het volgende:
In deze topik maak het nie uit hoe we spellon
dach talnasiquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot het volgende deel dan maar
Boehoe, grammatica, boehoequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot het volgende deel dan maar
heb liever bami of spaghettiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb liever bami of spaghetti
pasta is sowieso jammSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
Had daar Potdomme heen gewildquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef Redbaron het volgende:
Geen tv vanavond. EK doet er toch niet meer toe nu Oranje is uitgeschakeld
"mijn" EK heeft niet echt veel om Oranje gedraaidquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef Redbaron het volgende:
Geen tv vanavond. EK doet er toch niet meer toe nu Oranje is uitgeschakeld
Tuulk! Bokoamnd!quote:
Kontneukn is ook seksquote:
Akkoord. Hier ook niet dus.quote:
Moet kun'nquote:
Werkn domme! VOC mentaliteitquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gekkenwerk hiero. Machine staat op standje oorlog
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gekkenwerk hiero. Machine staat op standje oorlog
dankuquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Wij van het Internet feliciteren Jimmy! Under_score toch?
Bazentaartquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:14 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dankuja gewoon jimmy
bedankt voor de felicitaties, nu taart!
[ afbeelding ]
Wat is dit nouquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef Under_Score het volgende:
zekerjammer dat ik hem alleen op internet heb gevonden
Gefeliciteerd, kerel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:14 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dankuja gewoon jimmy
bedankt voor de felicitaties, nu taart!
[ afbeelding ]
Jimmy hoort erbijquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom staat Jimmy niet in de OP? Te weinig actief? Of nooit toegevoegd? En zal ik dat anders doen.
Ja volgens mij redelijk actief. Zal m erin gooien. Nog meer? Nee toch?quote:
Volgens mij niet meer neequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja volgens mij redelijk actief. Zal m erin gooien. Nog meer? Nee toch?
Dat heb ik al eerder aangekaart, maar niemand reageerde eropquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom staat Jimmy niet in de OP? Te weinig actief? Of nooit toegevoegd? En zal ik dat anders doen.
Sorry.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef norich het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder aangekaart, maar niemand reageerde erop
Check.quote:
quote:
Praatte je zeker weer Duitsquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef norich het volgende:
[..]
;iquote:
Of heel slegt Nederlants.quote:
lölquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:33 schreef Redbaron het volgende:
Thuis![]()
Morgen 4 filialen van de aldi langs![]()
hoe wisten jullie dan dat hij jarig is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef norich het volgende:
[..]
David is mod, dus alleswetende.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hoe wisten jullie dan dat hij jarig is?
FB enzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hoe wisten jullie dan dat hij jarig is?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef rulerofdeath het volgende:
David heeft de billetjes gespreid voor Marko
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef rulerofdeath het volgende:
David heeft de billetjes gespreid voor Marko
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet alleen voor Marko. Ook voor Danny. Hij is niet voor niets blauw.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Relletjes of zo? Kontneuk-reportages van Jus? Enz...
quote:
morgen nog reünie eigenlijk?quote:
Joa eemn kieknquote:
1 broodje, meerdere hamburgers?quote:
Volgens de artsen ga ik dood maar ik voel me (op wat ongemakken door long en buikvocht na) heel goed.quote:
Wait, wut?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens de artsen ga ik dood maar ik voel me (op wat ongemakken door long en buikvocht na) heel goed.
Zo raar allemaal dat ik het nog steeds niet kan geloven.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens de artsen ga ik dood maar ik voel me (op wat ongemakken door long en buikvocht na) heel goed.
Kut, ik had het moeten spoileren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wait, wut?
Dat is wel heel ernstig nieuws ineens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kut, ik had het moeten spoileren.Damn Sel, er lopen koude rillingen over m'n armen en rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ik kan het niet geloven
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kut, ik had het moeten spoileren.BrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
^^quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver, ik zit hier gewoon met tranen in m'n ogen en ben gewoon sprakeloos
Dat is sowieso een goede vraag.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Tuurlijk niet. Dat is ook totaal ongepast. Fuck man. Waarom?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanavond van Rene ook al zo'n soort verhaal aangehoord. De man van zijn pa is aflopende zaak wrsch. (niet heel geliefd, maar je gunt het niemand) En nu dit. Ffs
Zo denk ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo denk ik ook.Hou iig hoop! Vol er tegenin, vol levenslust. Godver. Mn batt is nu leeg. Morgen lees ik (helaas) verder. KkzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Neeee geen TT of andere vorm van aandacht. Ik deel dit alleen met julliequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laten we het trouwens alsjeblieft NIET in de TT zetten van het volgende topic, heb geen zin in "ramptoeristen" en kan me ontzettend goed voorstellen dat Sel dat al helemaal niet heeft.
Edit: wil natuurlijk niet voor Sel praten
Komt goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neeee geen TT of andere vorm van aandacht. Ik deel dit alleen met jullieen een paar TRU-users.
Thnx! Trusten Henquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:40 schreef norich het volgende:
Ja ik ga zo eens slapen. Truste
En een dikke knuffel voor Selma [ afbeelding ]
dat is heftig zegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje. Een paar woorden zeggen al genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat is heftig zeg![]()
weet eigenlijk niet zo goed wat ik er verder op moet zeggen
heel erg veel sterkte.
Het is zo absurd. Ik zie er beter uit dan ooit en voel me opperbest maar ben toch zo ernstig ziek dat ik het niet red. Echt, ik snap er niets van.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kankerziekte![]()
Godverdomme Selma, ik ben gewoon echt kwaad, verdrietig en ontzettend geschockeerd tegelijk. Ik weet gewoon verdomme niet wat ik zeggen moet
Hoi Basquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje. Een paar woorden zeggen al genoeg.
[..]
Het is zo absurd. Ik zie er beter uit dan ooit en voel me opperbest maar ben toch zo ernstig ziek dat ik het niet red. Echt, ik snap er niets van.
Ik wacht op de second opinion van Daniel den Hoedkliniek aankomende week. Dan weet ik waar en wanneer de behandeling gaat beginnen.
Zullen we heel snel iets afspreken?Nu voel ik me nog goed.
[..]
Hoi Bas![]()
Wat rustig hier. Sorry als ik iemand heb afgeschrikt maar ik kan moeilijk gaan liegen. Dank voor jullie lieve reactiesen nu gaarne posten als altijd want ik haat drama.
Hey knulquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]No matter how hard it gets, stick your chest out, keep your head up, and handle it. ~Tupac
Hoi schoonheid. Ja ik vond er ook al zo'n nare stilte hangen vanmiddag. Hoe is het?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey knul
Eindelijk leven hier.
Goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoi schoonheid. Ja ik vond er ook al zo'n nare stilte hangen vanmiddag. Hoe is het?
En hoe ist met Justin vandaag?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fransozen naar huis, Spanje maakte net de 2-0
Mwa, wel beter dan gisterenquote:
Mja, maar ik zit al langer in de lappenmand he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
We lijken wel een ziekenboeg zo met elkaar.![]()
Nath, Justin, Ilona, ik en laatst nog Machiel. En dat in een periode van 2 maanden. lol
Leuk leukquote:
En ik ben nooit ziek. Zou graag wat van jullie over willen nemen. Heb zo'n goed afweersysteem dat ik t wrsch wel kan hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nath, Justin, Ilona, ik en laatst nog Machiel. En dat in een periode van 2 maanden. lol
Tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Leuk leukheb je nog wel gespot op wat foto's. Veel bekenden en leraren/leraressen. Heb wel foto met een aantal jaren van leerlingen die er waren. Scan ik nog in. Stuur ik je m wel.
Weet ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar ik zit al langer in de lappenmand he?
quote:
Zat je bij Michelle in de klas? Dan staat er een foto op fb.quote:
Ik zit aan de glutenrijke Pitt bier.quote:
Nee ik ken geen Michelle volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zat je bij Michelle in de klas? Dan staat er een foto op fb.
quote:
Weet zo uit mn hoofd ook ff niet wie er dan uit je klad waren. Maikel V M.... Marc J..quote:
Tukkers op FOK boek? Stoerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net even een tof boek gekocht: Stephen Hawking's "A Brief History of Time"
Als het goed is Lieke, Jaap, Stefan ook, wat ik zo gehoord heb. Verder geen ideequote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet zo uit mn hoofd ook ff niet wie er dan uit je klad waren. Maikel V M.... Marc J..
Sowieso kijken hoeveel likes ik krijg van snollen die alles maar zitten te posten met #heerlijkgenieten erbijquote:Net even flink hard zitten kakken. #heerlijkgenieten
Eat that.
Hond snoepte van chocola?quote:Op zondag 24 juni 2012 01:11 schreef Lonaa het volgende:
Hier godzijdank weer thuis na een hond => chocola => dierenarts feestje.
100 euro armer en de hond een lege maag.
Ja. De loge had chocola zitten bikken in de woonkamer, en het daar open en bloot laten liggen.quote:
De honden van mij zus eten ook altijd chocola (vreten alles eigenlijk) dus hoe en waarom is het bij Sally mis gegaan?quote:Op zondag 24 juni 2012 01:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. De loge had chocola zitten bikken in de woonkamer, en het daar open en bloot laten liggen.
Toen ik onder de douche stond is Sally de woonkamer ingestruind, en tja, vreten is vreten voor haar.
gelukkig zijn mijn problemen alleen mentaalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wou nog één keer nachtbraken met een beetje witte wijn (geen hele fles zoals eerder) maar duik zo mn bed in. Het is wel leuk geweest zo.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Heb je nog niet geslapen?
Ik moet er zo ook maar eens uit. Ben nu nog in Beilen. Vanmiddag nog even iemand helpen met pc installeren.
Goedemorgen Nathquote:Op zondag 24 juni 2012 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Selma, ik heb vanaf dinsdag zomervakantie. Dus we gaan heel gauw iets afspreken. Zodra ik mijn agenda bij de hand heb laat ik het je weten![]()
En goedemorgen!
Slaap lekker lieve Selma!quote:Op zondag 24 juni 2012 11:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wou nog één keer nachtbraken met een beetje witte wijn (geen hele fles zoals eerder) maar duik zo mn bed in. Het is wel leuk geweest zo.
[..]
Goedemorgen NathWe bellen of PMen wel. See you soon.
Nu even een mooi boek lezen en dan slapen. Fijne regenachtige dag allemaal
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef norich het volgende:
http://nos.nl/video/387588-even-5000-eenden-uitlaten.html
Cacao in chocola is giftig en dodelijk voor honden. Daar zit een stofje in (tebro..tem..iets met een t) wat vanaf een bepaalde hoeveelheid dodelijk is.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De honden van mij zus eten ook altijd chocola (vreten alles eigenlijk) dus hoe en waarom is het bij Sally mis gegaan?
Daar kun je veel kwak-zalf van nakenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef norich het volgende:
LOLquote:Op zondag 24 juni 2012 12:13 schreef norich het volgende:
Ik vind ook dat jij goed bezig bent geweest.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef Redbaron het volgende:
Ook weer thuis![]()
Boodschappen in huis, gegeten, tas klaar voor vertrek. Ik zeg goed bezig geweest
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jij goed bezig bent geweest.
haha [/qu *O* te]quote:
Als ik quote gaat de cursor altijd daar staanquote:
Bahquote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleurgh, heb het grootste deel van de dag in bed gelegen met bonkend hart, draaierigheid en algeheel rotgevoel
ik ben net thuis na een nachtdienst. zo naar de tandarts, daarna verjaardag. dus ja :pquote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef Redbaron het volgende:
Ik moet om 6u in Paderborn staan, dat betekend om 2.40u de wekker![]()
Zeker weten ruilen?
quote:Op maandag 25 juni 2012 08:07 schreef Under_Score het volgende:
verveeld. dus dan maar photoshoppen
[ afbeelding ]
heb t bed bij me dus wel beetje gedommeld enzoquote:Op maandag 25 juni 2012 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Had je ook langer in bed kunnen liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste dag stage met mijn lieve acteurs
Er was eens een olifantje met een snuit en die blies mijn verhaaltje uit.quote:
Ik was nog niet klaargekomenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Er was eens een olifantje met een snuit en die blies mijn verhaaltje uit.
The End
Oké.. Poging 2!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oké.. Poging 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:
[..]
Oké.. Poging 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Ik zal mijn overgekochte KPN busje starten.quote:
[..]
Oké.. Poging 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
zoiets zeg maarMijn god, waar halen jullie al die verhalen vandaan, man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |