SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:42 schreef ice_cold90 het volgende:
Bedankt, vond dat zielige gedoe ook wel teveel informatie.
Jou tekst is beter.
Daarom vraag ik hier ook informatie
Ben hier niet zo goed in.
jah ga je lekker druk maken om hoe het over zal komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zou het niet doen als ik jou was. Het is namelijk 5 jaar geleden dat je haar voor het laatst gezien hebt. Ik stuur ook geen berichten naar mensen met wie ik toevallig goed kon opschieten toen ik nog op school zat.
Ik kan je garanderen dat het hoogstwaarschijnlijk super raar over zal komen. Niet vanwege het berichtje, maar meer vanwege het gat van 5 jaar.
Hoe gaat het nu met je eigenlijk?
Maar dit is wel beter ja. Minder negatief.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou zeggen stuur de versie van rhubarbje, als je dan toch iets wil sturen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef ice_cold90 het volgende:
Hoi, ik heb even een kloon aangemaakt zodat niemand erachter komt wie ik ben.
Laat ik maar even beginnen met mijn verhaal.
Ik ben opgegroeid in een koud en kille gezin en heb niks met familie.
Hierdoor heb ik een muur om mij heen gebouwd.
Op school, 5 jaar geleden, was er een aardige meisje.
Ze was heel erg aardig en ik werd toch altijd blij als ik haar zag.
Ik denk niet dat ze nog weet wie ik ben, was toch altijd gesloten.
En nu wil ik haar graag bedanken, dat ze zo aardig was.
En wil ik dit naar haar facebook sturen.
Daarom heb ik de volgende brief getypt en vroeg me af of ik dingen moet verbeteren en/of moet veranderen.Ik vind hem mooi man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrijven en praten over je gevoelens is het beste om er mee om te gaan(ook al willen velen dat niet geloven). Je kunt hem misschien, zoals eerder al aangegeven, iets korter maken en jezelf iets minder bloot geven. Zo kan het zinnetje ''Ik ben helaas niet opgegroeid in een warm en liefdevolle gezin'' best heftig overkomen. Hé en volg je gevoel he! Laat je niet al te veel beïnvloeden door meningen van anderen en wees jezelf. Het is iets persoonlijks van jou en dat is niet fout of slecht, maar laat haar ook niet teveel schrikken. Enheee, good luck!![]()
Ook al stuur je die eerste brief niet, je hebt toch je gevoelens opgeschreven! Voor jezelf is dat goed. En zo'n brief in de trant van die rhubarbje zei, prima!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef ice_cold90 het volgende:
Ja, bedankt
Het is ook niet gezond om maar alles op te kroppen.
Daarom ga ik die korte versie mailen, wil haar niet laten schrikken, was toen bezig om alle gevoelens erin te verwerken.
Ik ben van plan om haar gewoon te bedanken, die van rhubarbje is wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |