pak je die met 3 vingers of 1 vinger? Ik met 1 vinger omdat mijn handen best groot zijn. kies wat jij het fijnst vindt spelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:21 schreef Fuszy het volgende:
Redelijk wat moeite om de A goed te pakken, maar ik blijf het proberen.
Ik ben net begonnen en probeer elke dag een lesje te doen van justinguitar.com, daar doet hij het met 3 vingers. Het lukt wel, maar ik kan me nog niet voorstellen dat het straks gaat lukken wanneer ik mijn vingers moet bewegen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
pak je die met 3 vingers of 1 vinger? Ik met 1 vinger omdat mijn handen best groot zijn. kies wat jij het fijnst vindt spelen.
die 3 snaren die je met 3 vingers normaal indrukt nu met 1 vinger tegelijk indrukken. Voor mij de wijsvinger. Die leg ik schuin/plat erop. Inderdaad wel even oefenen dat je de lage E (6e snaar) niet aanraakt. Maar dat is goed te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen en probeer elke dag een lesje te doen van justinguitar.com, daar doet hij het met 3 vingers. Het lukt wel, maar ik kan me nog niet voorstellen dat het straks gaat lukken wanneer ik mijn vingers moet bewegen.
Je kan hem ook met 1 vinger pakken dan? Hoe doe je dat, zodat je die onderste snaar niet mee pakt?
Pics!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:23 schreef AntiChrist het volgende:
waaaah ik heb een Dean VMNT !!! PSYCHED!!
Nice. Pics!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:23 schreef AntiChrist het volgende:
Ja, met 3 vingers vind ik het wel heel lastig, maar het is even oefenen. Vingers in posities wringen die ze niet gewend zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
die 3 snaren die je met 3 vingers normaal indrukt nu met 1 vinger tegelijk indrukken. Voor mij de wijsvinger. Die leg ik schuin/plat erop. Inderdaad wel even oefenen dat je de lage E (6e snaar) niet aanraakt. Maar dat is goed te doen.
Maar als jij met 3 vingers kan moet je gewoon 3 vingers aanhouden
Komt allemaal vanzelf. Wacht maar tot je je G of F moet gaan spelen dan zit je ook weer te balen en zo schuif je de lat steeds verder omhoog.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, met 3 vingers vind ik het wel heel lastig, maar het is even oefenen. Vingers in posities wringen die ze niet gewend zijn.
Snaren snijden nu nog lekker in mijn vingers
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:23 schreef AntiChrist het volgende:
Nee, omdat B mineur =/= B dorian. Knap ik al op af...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:14 schreef mr-green het volgende:
Gebruiken jullie ook wel eens backing tracks om op mee te jammen? Op youtube zijn er redelijk veel te vinden.
www.guitarbackingtrack.comquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:14 schreef mr-green het volgende:
Gebruiken jullie ook wel eens backing tracks om op mee te jammen? Op youtube zijn er redelijk veel te vinden.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:14 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, vandaag naast het studeren maar weer eens begonnen met het schrijven van een nieuw nummer, hopelijk wordt t wat
25 euro.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik vind ouwe snaren altijd zo heerlijk klinken
bij die gothic gitaar die ik ga verkopen had ik twee jaar de snaren niet vervangen
hoefde hem niet eens te stemmen en hij klonk heeeerlijk
Nee,quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef .Masturbatron. het volgende:
snaren zijn net zijn kaas en wijn
ze klinken beter hoe ouder ze zijn
Gebruik ik ook vaak! Staan veel U2 en Queen backings op, heerlijk om solo`s te oefenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
www.guitarbackingtrack.com
Die gebruik ik regelmatig
Nice, de Spiegel Groningen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net opgetreden in de spiegel. Zit nog vol met adrenaline, kan niet slapen :p
Mooiste dean die er is!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:03 schreef AntiChrist het volgende:
deze dus!:
[ afbeelding ]
zal morgen wat live pics posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |