We hebben het over het topic Samzz, dit is figuurlijk bedoeld. We hebben het niet over mensen. Dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daardoor ga je niet weer leven of zo, hoor. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
Ik zag nog posts van rond 16:00... Dus dat was me al duidelijkquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.
Een taser?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb je deze voor
Heb er 1 gehadquote:
schokkendquote:
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben het over het topic Samzz, dit is figuurlijk bedoeld. We hebben het niet over mensen. Dacht dat dat wel duidelijk was
Je hebt jezelf getasered?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb er 1 gehad
Shit is best nasty als je het op je krijgt
Heel erg pijnlijk zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb er 1 gehad
Shit is best nasty als je het op je krijgt
Haha iddquote:
Doe es effe relaxed Samzz en ga geen ruzie lopen zoekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermeequote:
Ik moest kotsen van de pijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel erg pijnlijk zeker
[..]
Haha idd
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe es effe relaxed Samzz en ga geen ruzie lopen zoeken
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermee
[..]
Ik moest kotsen van de pijn
Waarom? Enig idee hoe gevaarlijk dat isquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, 2 vrienden en ik gingen elkaar raken ermee
[..]
Ik moest kotsen van de pijn
Ga dan geen mensen zitten uitlokken en uitmaken voor iets wat ze helemaal niet zijn. ok? bedankt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.
ook dat is niet tofquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]jeez
![]()
Dat klinkt als die ene keer dat ik nieuwsgierig was naar pepperspray![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]jeez
![]()
Dat klinkt als die ene keer dat ik nieuwsgierig was naar pepperspray![]()
![]()
Je gaat er niet dood aan hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Enig idee hoe gevaarlijk dat is
Toch wel door de schok kan je hart van slag raken. Voor een non lethal weapon is het toch vrij dodelijkquote:
Waar maak ik je voor uit dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga dan geen mensen zitten uitlokken en uitmaken voor iets wat ze helemaal niet zijn. ok? bedankt.
Als je door rood loopt kan je aangereden worden, wat is je puntquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel door de schok kan je hart van slag raken. Voor een non lethal weapon is het toch vrij dodelijk
Je kan er hartritmestoornissen van krijgen, reken maar dat dat dodelijk is.quote:
Oh die Koninginnedag kan ik me ook nog erg goed herinnerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook dat is niet tof
Dat moest ik ooit happen bij een wedstrijd van Ajax en na een koninginnedag in Amsterdam toen met problemen met de NS
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Ga maar weer zitten, hoor en neem een chillpil. Anders hebben we die paddels straks op jou nodig.
Voor de rest zoek je het zelf maar uit Sammzquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, neem een chillpil. Ik zoek geen ruzie, ik zeg alleen wat.
Ik leef toch nog, die andere 2 ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan er hartritmestoornissen van krijgen, reken maar dat dat dodelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |