Vast wel meer denk ikquote:
Iesh Gratiesch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil zondag naar Parkpop!
Niemand wil mee
Waar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie gaan komen
MAW je hebt 'm te lang niet gezien..quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarover gesproken he.
Dateding zn rug is eindelijk weer krasvrij
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn doodquote:
zal een lege en saaie bedoening worden danquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn dood
Laten we ons allemaal opzetten, iedereen van het versiertopicquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil worden opgezet en tentoongesteld zodat iedereen bij mij langs kan komen na mijn dood
Ik wil bij worden gezet in een rariteitenkabinetquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zal een lege en saaie bedoening worden dan
Ja leuk hequote:
Wil je het voor mij samenvatten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ben al een tijdje bezig met terug lezen
Snel mond op mond beademingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen kwamen er nabestaanden en toen ging het leven weer door.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, dezeDaardoor ga je niet weer leven of zo, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daardoor ga je niet weer leven of zo, hoor. Die gebruik je bij hartritme stoornissen.
En ze Fok!te nog lang en gelukkigquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen kwamen er nabestaanden en toen ging het leven weer door.
Dan pak je die paddels het beste gewoon nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of als je iemand gewoon niet zo lief vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |