quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Spiritus.Ik voel je pijn broeder, kon mn ogen amper open houden op de fiets net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
Ik ben net klaar, begon om kwart voor negen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alles wel.
Hoe laat heb je je tentamen?
Met je vingers tellen alles.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben net klaar, begon om kwart voor negen..
Had ik een grafische rekenmachine bij mij, mochten we die niet gebruiken.
Moest ik hoofdrekenen
Met wat zwarte tape groot gedeelte van scherm afplakken zodat er alleen een streep overblijft, dan valt het niet opquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ben net klaar, begon om kwart voor negen..
Had ik een grafische rekenmachine bij mij, mochten we die niet gebruiken.
Moest ik hoofdrekenen
Hè shit ik wist dat ik naast de leerstof nog wat vergeten was..quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met wat zwarte tape groot gedeelte van scherm afplakken zodat er alleen een streep overblijft, dan valt het niet op
Altijd zoiets bij je hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hè shit ik wist dat ik naast de leerstof nog wat vergeten was..
De zwarte tape
Heb jij dat niet standaard bij je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hè shit ik wist dat ik naast de leerstof nog wat vergeten was..
De zwarte tape
Haha dat is stom van me!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb jij dat niet standaard bij je?![]()
Wat nu als je een mooie chick tegen komt?

ik luister hem nog elke dagquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die voice message moet in het OP komen.
Hij is wel grappig hoor, laat je niet gekken maar door Rossdale. Dat is gewoon een ouwe bokquote:
Upload die sheeit!quote:
Hij had eerst gewoon; Hehehe, en ik maar denken dat hij 'm wel leuk vond.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij is wel grappig hoor, laat je niet gekken maar door Rossdale. Dat is gewoon een ouwe bok
Ik ga geen prive dingen op internet zetten, ik luister hem nu weerquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Upload die sheeit!
[..]
Hij had eerst gewoon; Hehehe, en ik maar denken dat hij 'm wel leuk vond.Ninja edit van 'm.
Hij is gewoon een oude pestkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |