Mag je in je eigen huis niet zoveel microfoons etc. plaatsen als je zelf wil?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef Eef999 het volgende:
Zo meteen bij boelevaar; kan Ruud Gullit de gevangenis indraaien voor al dat afluisteren
Voor het plaatsen van afluisterapparatuur in z'n eigen huis?? Lijkt me sterk....quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef Eef999 het volgende:
Zo meteen bij boelevaar; kan Ruud Gullit de gevangenis indraaien voor al dat afluisteren
zal wel een schending van de privacy van Stella zijn. Ik las al ergens dat zij het advies had gekregen van haar raadsheren om aangifte te doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag je in je eigen huis niet zoveel microfoons etc. plaatsen als je zelf wil?
Eerst het geld wederom naar Zwitserland overhevelen, heeft hij eerder gedaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar als Ruud van Bil al een hele tijd wist dat Extelle vreemd ging met Badder Harry, waarom komt ie dan nu pas ermee dat ie wil gaan scheiden?? Hij wist het toch al lang?
Jammer dat Peter R ermee gestopt isquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:54 schreef doeka het volgende:
Kunnen we ook een reconstructie krijgen? Met (Leco)-lookalikes? Dat maakt het eenvoudiger en dan daarna een flip-over met pijlen en data!
Gelukkig maar, ik zou niet willen dat Es op bijstandsnivo zou moeten leven. Niet dat ze om het geld met hem gaat, wanneer hij putjesschepper-met-mager-salaris zou zijn zou het ook echte liefde zijn. Toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Badr Hari multimiljonair
AMSTERDAM - Badr Hari heeft genoeg centen om zijn liefje Estelle Gullit te overladen met dure cadeaus.
Quote heeft een artikel geschreven over de financiėle situatie van Badr en concludeert dat Estelle een rijke man aan de haak heeft geslagen.
Het vermogen van Badr wordt geschat op zo'n vijf miljoen euro. Hij zou overigens wel minder geld hebben dan Ruud Gullit. Ruud zou namelijk tussen de zes en tien miljoen euro bezitten.
BRON
Ja natuurlijk! Ze is tenslotte ook door dik en dun bij Ruud gebleven. Zelfs toen ze wist dat hij vreemd ging! Nee hoor, geld of geen geld dat maakt voor Estelle niet uit. Tss...het idee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou niet willen dat Es op bijstandsnivo zou moeten leven. Niet dat ze om het geld met hem gaat, wanneer hij putjesschepper-met-mager-salaris zou zijn zou het ook echte liefde zijn. Toch?
Precies! Het gaat erom dat ze zich nog nooit zo veilig voelde bij iemand!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:35 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ze is tenslotte ook door dik en dun bij Ruud gebleven. Zelfs toen ze wist dat hij vreemd ging! Nee hoor, geld of geen geld dat maakt voor Estelle niet uit. Tss...het idee.
Helemaal niks eigenlijk, ze maken je lekker en je kijkt en leert er helemaal niks vanquote:
volgens mij mag je het dan niet gebruiken als bewijs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:23 schreef Leandra het volgende:
Oh, dus als je een nanny-cam hebt dan kun je er ook niets mee als je je au-pair over de schreef ziet gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |