Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niets van de zwangerschap wist, er moet toch iemand een beetje research gedaan hebben voor dat Beau Monde artikel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik zou toch meteen afknappen op een vent die zo makkelijk vriendin en dochter verlaat.
2 mogelijkheden:
1. Estelle wist van vriendin (en zwangerschap) ---> homewrecker estelle
2. Estelle wist niets van vriendin -------> Estelle domme blonde doos
Bizar dat er nu geruchten over een zwangerschap zijn.
Zou nou niemand het opgevallen zijn dat er een beroemde ex-voetballer op zijn hurken achter en prullenmand op een drukken luchthaven zit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:Ook zat hij achter een vuilniscontainer toen Estelle landde op Schiphol met haar minnaar.
Dat niet alleen.... hoe weet je met welke vlucht iemand is geland als je bij de uitgang bij de douane staat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zou nou niemand het opgevallen zijn dat er een beroemde ex-voetballer op zijn hurken achter en prullenmand op een drukken luchthaven zit?
Zijn er babyplannenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef Mishu het volgende:
Ik zie hem gewoon al zitten achter die vuilcontainerKan zo in een Baantjes aflevering.
En die Estelle is een bitch, van een vrouw die net bevallen is blijf je af, die zijn kwetsbaar. Maar gelukkig is zij zelf straks ook kwetsbaar![]()
Ik hoop zo dat hij haar ook verlaat nadat ze getrouwd zijn.
Estelle steelt nu met de scheiding het geld van Ruud Gullit, en dan daarna heeft die Bad Hairday gast haar geld weer![]()
![]()
![]()
Ja, toch vaag dat Ruud dacht dat ze met Leco naar Ibiza ging....quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens Extelle wist Ruud dat ze naar Marrakech ging.
eensch...quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef vencodark het volgende:
Ik smul ervan, al is het zo triest voor die kinderen. Dit moet een keer misgaan met Estelle en Badr. Dat ze zwanger is zou me niets verbazen.
Al is het voor alle betrokken kinderen wel triest wanneer je ouders er zo'n pleuris zooi van maken. Het staat wel allemaal gezellig in de bladen. Leuk!
omdat die nog niet genoeg ongewenste kinderen heeft?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou Rob Kamphuus haar al gefacebooked hebben?
Het zal bij Rob wel een soort dwangneurose zijn, hij zal wel een condoom of twee gekocht hebben..quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat die nog niet genoeg ongewenste kinderen heeft?
quote:Thomas Acda: 'Ruud Gullit moet vuile was en plasser binnenhouden'
20 juni 2012, Woensdag
Thomas Acda vindt dat Ruud Gullit niets zou moeten loslaten over zijn scheiding van Estelle. De zanger laat via Twitter overduidelijk weten wat hij van de situatie vindt.
"Ruudje Dil!! Hier komen!! Herhaal 100 x vuile was, binnen was en plas! Remember Martijn Krabbé?! Willen we niet hé?! O.," zo laat de helft van Acda en de Munnik weten via de microblog.
Dil is de officiele achternaam van de ex-voetballer. De relatieperikelen van Martijn en Amanda Krabbe hielden Nederland eerder dit jaar weken bezig.
Vorige week dinsdag werd bekend dat Ruud en Estelle Gullit na een huwelijk van twaalf jaar uit elkaar gaan. Estelle zou een relatie hebben met Badr Hari, waarover zelfs gesuggereerd wordt dat de blondine zwanger van hem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |