abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113143502
Ik zou toch meteen afknappen op een vent die zo makkelijk vriendin en dochter verlaat.

2 mogelijkheden:
1. Estelle wist van vriendin (en zwangerschap) ---> homewrecker estelle
2. Estelle wist niets van vriendin -------> Estelle domme blonde doos
Bizar dat er nu geruchten over een zwangerschap zijn.
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:50:46 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113143671
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik zou toch meteen afknappen op een vent die zo makkelijk vriendin en dochter verlaat.

2 mogelijkheden:
1. Estelle wist van vriendin (en zwangerschap) ---> homewrecker estelle
2. Estelle wist niets van vriendin -------> Estelle domme blonde doos
Bizar dat er nu geruchten over een zwangerschap zijn.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze niets van de zwangerschap wist, er moet toch iemand een beetje research gedaan hebben voor dat Beau Monde artikel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113143769
Over 6 maanden vertrekt Badeend Hari met zijn nieuwe en hippe baby naar Marokko en zit Estelle in tranen bij Jaap Jongbloed voor een uitzending van Vermist ;(

:')
pi_113143970
Voor mij is dit alvast DE gate van 2012, hier gaat nog zoveel dirt naar bovenkomen van 16 jaar relatie/huwelijk :7
pi_113144057
Nu heeft Estelle elke dag Bad Hairday :P
of hoe heet ie....
dude here
pi_113144551
Ben benieuwd wanneer rafael nu met commentaar komt (Baby kan ook van mij zijn)
pi_113144717
Na de bekendmaking van de scheiding tussen Ruud en Estelle Gullit is het vooral Estelle geweest die haar verhaal in alle bladen uit de doeken deed. Ruud zou haar hebben weggegeven. Vandaag was Ruud aan de beurt, maar Estelle lijkt toch het laatste woord te krijgen. Volgens Quote is zij namelijk zwanger.

Vandaag knokt Ruud terug in de strijd die nog steeds voortduurt in de media. “Ons huwelijk bestond feitelijk slechts op papier”, zegt de oud international. Hij zou zich vernederd hebben gevoeld in zijn eigen huis en dat is de reden dat hij intimiteit bij andere vrouwen is gaan zoeken. “Ik hoop weer gelukkig te worden, maar zal nóóit meer trouwen!” Gullit geeft ook toe dat hij zijn vrouw afluisterde. Ook zat hij achter een vuilniscontainer toen Estelle landde op Schiphol met haar minnaar.

Estelle heeft haar woordje inmiddels al gedaan maar het nieuws dat nu naar buiten komt doet daar ongetwijfeld nog een schepje bovenop, want volgens geruchten is zij zwanger van haar nieuwe vlam Badr Hari. De kickbokser is overigens vijf weken geleden nog vader geworden van een dochtertje met zijn toenmalige vriendin Daphne.

_O-
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113144800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:Ook zat hij achter een vuilniscontainer toen Estelle landde op Schiphol met haar minnaar.

Zou nou niemand het opgevallen zijn dat er een beroemde ex-voetballer op zijn hurken achter en prullenmand op een drukken luchthaven zit?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:16:26 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_113144829
Ik zie hem gewoon al zitten achter die vuilcontainer :D Kan zo in een Baantjes aflevering.

En die Estelle is een bitch, van een vrouw die net bevallen is blijf je af, die zijn kwetsbaar. Maar gelukkig is zij zelf straks ook kwetsbaar }) ~O> Ik hoop zo dat hij haar ook verlaat nadat ze getrouwd zijn.

Estelle steelt nu met de scheiding het geld van Ruud Gullit, en dan daarna heeft die Bad Hairday gast haar geld weer 8-) ^O^

*O* -O-
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:21:21 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113145018
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:15 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Zou nou niemand het opgevallen zijn dat er een beroemde ex-voetballer op zijn hurken achter en prullenmand op een drukken luchthaven zit?
Dat niet alleen.... hoe weet je met welke vlucht iemand is geland als je bij de uitgang bij de douane staat?
Als ik een weekendje met m'n buitenechtelijke rommeltje weg zou gaan dan zou ik aan handbagege voldoende hebben, dus dan hoef je niet op de band met koffers te wachten.
Maar goed, Extelle heeft natuurlijk minimaal 3 LV-koffers nodig voor een weekendje Noord-Afrika.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113145587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef Mishu het volgende:
Ik zie hem gewoon al zitten achter die vuilcontainer :D Kan zo in een Baantjes aflevering.

En die Estelle is een bitch, van een vrouw die net bevallen is blijf je af, die zijn kwetsbaar. Maar gelukkig is zij zelf straks ook kwetsbaar }) ~O> Ik hoop zo dat hij haar ook verlaat nadat ze getrouwd zijn.

Estelle steelt nu met de scheiding het geld van Ruud Gullit, en dan daarna heeft die Bad Hairday gast haar geld weer 8-) ^O^

*O* -O-
Zijn er babyplannen :o :9
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:37:50 #12
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_113145717
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Zijn er babyplannen :o :9
Ze is al zwanger :P
pi_113145816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je een dagje niet oplet :o *terug leest*
pi_113145904
Volgens Extelle wist Ruud dat ze naar Marrakech ging.
pi_113146048
Ik smul ervan, al is het zo triest voor die kinderen. Dit moet een keer misgaan met Estelle en Badr. Dat ze zwanger is zou me niets verbazen.
Al is het voor alle betrokken kinderen wel triest wanneer je ouders er zo'n pleuris zooi van maken. Het staat wel allemaal gezellig in de bladen. Leuk! :N
pi_113146095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:37 schreef Mishu het volgende:

[..]

Draagmoeder van Leeco :P
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:47:06 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113146193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef MightyMightyM het volgende:
Volgens Extelle wist Ruud dat ze naar Marrakech ging.
Ja, toch vaag dat Ruud dacht dat ze met Leco naar Ibiza ging....
Waar heb ik dat met Leco naar Ibiza nog meer gelezen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113146518
Zou Rob Kamphuus haar al gefacebooked hebben?
pi_113146525
Ruud zal zich met zijn 50 jaren wel ineens een oude zak voelen. Zijn vrouw die hem verlaat voor een man van 27.
pi_113146707
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef vencodark het volgende:
Ik smul ervan, al is het zo triest voor die kinderen. Dit moet een keer misgaan met Estelle en Badr. Dat ze zwanger is zou me niets verbazen.
Al is het voor alle betrokken kinderen wel triest wanneer je ouders er zo'n pleuris zooi van maken. Het staat wel allemaal gezellig in de bladen. Leuk! :N
eensch...
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_113146724
als er geen kinderen bij betrokken waren (misschien nu wel 4!) zou dit echt om te smullen zijn allemaal..
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:59:57 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_113146790
quote:
5s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou Rob Kamphuus haar al gefacebooked hebben?
omdat die nog niet genoeg ongewenste kinderen heeft? :o
pi_113146853
quote:
5s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

omdat die nog niet genoeg ongewenste kinderen heeft? :o
Het zal bij Rob wel een soort dwangneurose zijn, hij zal wel een condoom of twee gekocht hebben..
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:08:31 #24
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_113147229
quote:
Thomas Acda: 'Ruud Gullit moet vuile was en plasser binnenhouden'

20 juni 2012, Woensdag

Thomas Acda vindt dat Ruud Gullit niets zou moeten loslaten over zijn scheiding van Estelle. De zanger laat via Twitter overduidelijk weten wat hij van de situatie vindt.

"Ruudje Dil!! Hier komen!! Herhaal 100 x vuile was, binnen was en plas! Remember Martijn Krabbé?! Willen we niet hé?! O.," zo laat de helft van Acda en de Munnik weten via de microblog.

Dil is de officiele achternaam van de ex-voetballer. De relatieperikelen van Martijn en Amanda Krabbe hielden Nederland eerder dit jaar weken bezig.

Vorige week dinsdag werd bekend dat Ruud en Estelle Gullit na een huwelijk van twaalf jaar uit elkaar gaan. Estelle zou een relatie hebben met Badr Hari, waarover zelfs gesuggereerd wordt dat de blondine zwanger van hem is.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_113147543
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

En daar is Thomas best wel pissed om :-) Schreef overigens niets over een plasser, alleen over de was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')