Als hij niet meesprint op het vlakke zal hij weinig punten pakken denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
Verwachten de kenners iets van Julien Simon ? Of komt die nog wat te kort tussen de grote jongens ?
Uit deze 4 Evans en Danielson. Menchov is meer iemand van de lange tijdritten. Danielson ook maar zie ik iets korter eindigen dan Menchov. Vanendert niet echt een tijdrijder. Alleen Evans met serieuze kans top 10.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:57 schreef Mr_Scofield het volgende:
wie heeft een betere proloog denken jullie?
evans, danielson, menchov of vanendert
mag er nog 2 kiezen
Kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:23 schreef iwz het volgende:
Schijnt dat Cancellara de laatste tijdrit niet meerijdt (vanwege tijdrit OS)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is er een FOK!-subpoule en zo ja, wat is dan de naam en code?
Subpoule: FokForumquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het plaatje doet het niet, kan je het niet gewoon typen?
Farrar erin en een pure aanvaller weg. Bij nader inzien had ik daar sowieso te veel van (een paar zijn nog "multifunctioneel" , en die anderen zullen waarschijnlijk niet meer dan 1 klapper voor je maken als je geluk hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Team:
Toprenners (5):
Cavendish, Evans, Sagan (Kopman), Wiggins, Van den Broeck
Klassementsrenners (7):
Basso, Hesjedal, S. Sanchez, Valverde, (Evans, Wiggins, Van den Broek)
Klimmers (9):
Ruijgh, Martin, Vanendert, Taaramae (Van den Broeck, Basso, S. Sanchez, Wiggins, Valverde)
Sprinters (6):
Bozic, Rojas, Hagen, Farrar (Cavendish & Sagan)
Aanvallers (7):
Casar, Roy, Pineau, Hoogerland (Hagen, Van den Broeck, Taaramae, Hesjedal)
Tijdrijders (6):
(Hagen, Wiggins, Evans, Martin, Valverde, S. Sanchez)
Namen schuin zijn eerder in een andere categorie genoemd. Hmm weinig sprinters eigenlijk, misschien Farrar er nog in voor een klimmer. Aanvallers als "verrassingen" gewoon voor de Franse renners gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |