Heb maar 1 rooie in de familiequote:

Ik heb familie die woont in het oosten van ierland en die praten nieteens snel maar wel onverstaanbaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Rafeiro het volgende:
Iers accent klinkt altijd wel tof, al is het lastig te verstaan vaak, omdat ze dan ook zo tering snel praten.

Er is maar 1 liberale partijquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik sowieso liberaal ga stemmen.

Whehe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb familie die woont in het oosten van ierland en die praten nieteens snel maar wel onverstaanbaar
Elkaar begrijpen doen ze wel, vreemd is dat altijd
Ik lach altijd maar wat en knik dan ja terwijl ik geen flauw idee heb waar het dan over gaat

Ik heb Ierse schoonouders gehad. Ook onverstaanbaar en ik had altijd hoofdpijn van het concentreren als we weer naar huis gingenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb familie die woont in het oosten van ierland en die praten nieteens snel maar wel onverstaanbaar
Elkaar begrijpen doen ze wel, vreemd is dat altijd
Ik lach altijd maar wat en knik dan ja terwijl ik geen flauw idee heb waar het dan over gaat

Ik praat liever mensen eraf dan op een bepaalde partij te stemmen dan dat ze per se op D66 moeten stemmen alleen past stem niet op pvv, sp of sgp niet in mijn UIquote:

Daarom, gewoon lachen en ja knikkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb Ierse schoonouders gehad. Ook onverstaanbaar en ik had altijd hoofdpijn van het concentreren als we weer naar huis gingen

In dat geval PvdD.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:10 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet of ik ga stemmen. Het is toch allemaal vlees noch vis.

Als je niet stemt gaat je stem naar de grootste partij (restzetel gebeuren) dus altijd stemmen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:10 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet of ik ga stemmen. Het is toch allemaal vlees noch vis.

Het maakt niets uit. One-issue partijen zijn kudt (ook al heeft de piratenpartij een paar goede punten) en de gevestigde orde waait met alle winden mee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je niet stemt gaat je stem naar de grootste partij (restzetel gebeuren) dus altijd stemmen.

Ik zou het doen. Wat heb je nou aan ballen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan laat ik nog liever een bal amputeren door Michael J Fox met een broodmes.

Sorry voor deze matige humor, Steven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan laat ik nog liever een bal amputeren door Michael J Fox met een broodmes.

Teabagging?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Wat heb je nou aan ballen.

Ik heb het je al vergeven, je weet en kan gewoon niet beterquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry voor deze matige humor, Steven.

Voor de zeldzame gelegenheid dat dat voorkomt kan je er wel nepperts aan hangen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |