abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5843637
* Khalein verwijst ninja-mod door naar Antonio, aangezien Sitethief nog steeds niet bij z'n positieven is en een dokter nog op zich laat wachten...

Haai! Tja, zoals je zult begrijpen, heeft dit voor mij even voorrang! Antonio helpt je verder wel en hij gaat niet proberen je te versieren hoor, daar heb ik 'm over gewaarschuwd! Misschien dat een plaatje op de veranda wat rustiger is dan hier?

The prettiest people do the ugliest things
  woensdag 18 september 2002 @ 10:19:20 #177
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_5856253
Hongerrrrrrrrrrr
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_5859514
* Khalein wordt een beetje moe van het wachten op de dokter en besluit een ietwat ongebruikelijke methode toe te passen om Sitethief weer bij z'n positieven te krijgen. Uit een apart kastje in de keuken haalt hij een hermetisch afgesloten doosje met daarin een stuk echte Corsicaanse kaas uit Alleria. De kaas wordt uitgepakt en onder de neus van Sitethief gehouden. Het duurt niet lang voordat deze rechtovereind zit met ogen als schoteltjes....

Ik wist het wel, gna gna gna... Met deze kaas kun je hele legers op de vlucht doen slaan...

pi_5860026
* Wat Khalein niet weet is dat Sinte Lurky Sitthief omhoog heeft getrokken aan onzichtbare draadjes. Met twee onzichtbare stokjes heeft ze zijn ogen opengesperd.
De Corsicaanse stinkkaas uit Alleria heeft de Heiland Eilige helemaal uit haar doen gebracht. Met deze kaas probeerde de concurende maffia-clans destijds ook haar te bedwelmen toen ze nog maffiavrouw was. Dan kwam er weer een paketje 'lekkernijen uit Europa voor Donna Lurka Craziest' en ging ze prompt van haar stokkie. Nu ze dood is en geest werkt deze truuk niet meer maar ze is nog wel van streek van de geur.
Ze stuurt een muisje naar de kaas. Het leidt Khalein af zodat deze even niet op Sitethief let...

piep pieeeep pieep

pi_5860062
* Khalein hoort een muis...

Hey! Een muis?

pi_5860121
pieheeeeep pieeeep
hier met die kaas
isse voor MIJ!!!!

piheeeep pieeeeeeep

* De muis sprint tegen Khaleins broek op. Als een verslaafde probeert hij de kaas uit zijn hand te bemachtigen...
pi_5860224
* Khalein weet zich onaangenaam verrast door een zeer vastberaden muisje dat het overduidelijk op de kaas heeft voorzien. Wat hij ook probeert: zonder extreem geweld kan hij het beestje niet van zich afschudden.

De strijd om de kaas gaat van vreemd naar uitgesproken maf en de combi man-muis-kaas stuitert de veranda op. Sitethief blijft alleen achter in de hoek van de Ontbijterie...

pi_5860435
* Met aan fanatisme grenzende inzet probeert Khalein zijn dure uit Corsica geïnporteerde kaas te redden.Zijnhanden raken doordrenkt van de kaasstank. Hij moet nu goed oppassen niet door de muis in zijn vingers te worden gebeten. De eilanddokter maakt namelijk nooit huisvisites tenzij er een mooie gezonde geile vrouw te verzorgen valt. Een dierenarts is al evenmin bereikbaar. Hoewel LWaS het veterinaire gedeelte van Lurky heeft georven maakt hij zelden controles op het eiland. Ook de muis is aan zijn lot overgeleverd en moet goed oppassen.

Pieeeehieeeeeeep pieeeeeep piep
ik wil m ik wil m hier met mijn kaas

pi_5860872
* In een poging de muis richting het strand te lanceren, belanden Khalein's handen (en dus ook de kaas) onder zijn eigen reukorgaan. De vreselijke stank van de kaas laat hem niet bepaald onberoerd...

Een vaag 'eeuuuhwww' geluid en kort daarop een zachte 'thud' spreken boekdelen. Khalein weet niet goed meer waar het Noorden is, laat staan het Zuiden. De kaas is uit zijn hand gevallen en ligt nu op de veranda. Langs zijn broekspijp voelt hij iets omlaag rennen wat ongetwijfeld de muis zal zijn. De overname van de kaas door het kleine beestje gaat gepaard met veel maniakaal gelach...

Sjeez... Ik wist dat dit een vreemd eiland was, maar die muizen slaan echt alles...

woensdag 18 september 2002 @ 15:58:10 #185
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5862192
waar blijft de medische hulp nou ?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_5875892
* Het ziet er naar uit dat spoedig aan generzijde ene Sitethief Sinte Lurky zal vergezellen. Heilige Lurky buigt zich geïnteresseert over zijn zieltogende lichaam.
Bij leven zou ze geen seconde hebben geaarzeld en eerste hulp hebben toegepast. Hij lijdt duidelijk aan totale ondervoeding, afkoeling en uitdroging. Ze zou hem onmiddelijk aan de moederborst hebben gedrukt, warmgewreven en gevoed met haar levensexlixer. Maar die goedheid zit er niet meer in.
Ze kan ook moeilijk bij alles ingrijpen: dat zou het leven op het eiland te gladjes maken en gezapigheid is haar een gruwel. Ze heeft een aanleiding om zich over deze jonge man te ontfermen: ze wil iets van hem. Daartoe is ze bereid zich astraal aan hem te geven om haar zin te krijgen.

waar blijft de medische hulp nou ? * hoort ze hem zacht denken in zijn laatste levenswens. Ze trekt hem met haar onzichtbare handen overeind en spert zijn ogen open. Langzaam begint ze een zwoele geestesdans voor zijn ogen. Sitethief die al op de grens van leven en dood verkeert kan haar duidelijk waarnemen.
Hij probeert met zijn uitgedroogde keel te slikken...

Een korte aardschok rolt een sierfles Spaanse wijn van een plank om. De hals breek splinterloos af. Het bloedrode vocht druipt in Sitethiefs van verbazing openhangende mond.
Hij wil de vrouwspersoon die voor hem staat aanraken. Telkens als hij bijna zijn hand meent te leggen op haar in wapperende doorzichtige draperiën gehulde naakte lichaam danst ze iets verder achteruit.
Sitethief kruipt voort. De vrouw zweeft de bar op en danst hem uitdagend toe. Hij hijst zich op aan een barkruk en leunt in trance over de bar. Zijn gezicht hangt in een bordje ontbijtpap maar hij meent in de schoot van de vrouw te zijn gevallen. Lebberend likt hij de pap op. Ze kijkt hem alleraanlokkelijkst aan en fluistert met haar hese heiligen-stem:

Het leven is nog te lekker
voor een jongen als jij
Voor jou is het nog geen sterftijd
Maar voor mij....
Als je mij echt een pleziertje wilt doen
Geef je mij een diertje uit de Petshop.
Breng het ter mijner ere naar
*brandende bramenstruik* SATANISTENKERK
En leef! Leef als nooit tevoren
over een paar tellen wek ik je
Dan vergeet je deze vergoeding niet
en je voelt je herboren...

Bwoehahahahaha

* Sitethief schrikt wakker. Voor hem op de bar ligt een doorzichtige damesshawl die naar verotte ranja en lavendel ruikt. Op zijn gezicht zit pap en zijn boezeroen zit onder de wijnvlekken.
Hij pakt de sjaal op, rukt eraan en steekt hem bij zich al denkend:

Had ik dit nou gedroomd? * snif ik ruik haar nog...

donderdag 19 september 2002 @ 13:22:58 #187
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5875953
* Simon heeft met grote verbazing alle taferelen aangezien met de mieren en ziet wonderbaarlijke genezingen ..

Erg vaag dit allemaal * mompelt hij

R.I.P
pi_5877134
* Hoewel hij nog steeds niet helemaal weer d'r bij is na de Corsicaanse kaas geroken te hebben, stapt Khalein weer de Ontbijterie binnen. Hij kijkt in de hoek waar Sitethief eerder nog zat, maar ziet weinig meer dan een lege stoel en een druppende wijnfles... Van achter de bar ziet hij Antonio vage gebaren maken. Al snel wordt duidelijk wat er aan de hand is: Sitethief zit met een extreem vage blik in de ogen aan de bar. Op zijn gezicht zit wat op pap lijkt en z'n boezeroen telt meerdere wijnvlekken...

"He lieked zhe porridge of anodah kustomer just lijk zhat!", zegt Antonio op weinig subtiele fluistertoon. "And whot is he smelling?"

* Inderdaad ja: wat probeert Sitethief te ruiken? Khalein besluit dat hij er zolangzamerhand meer dan genoeg van heeft gehad en stapt op Sitethief af...

"Zeg, voel jij je inmiddels beter? Wil je nog wachten op de dokter, of zal ik ze naar jouw huis doorverwijzen? Het lijkt me sowieso beter dat je even naar huis gebracht wordt, gezien het feit dat je knock-out bent geweest en de blik die op dit moment jouw ogen siert... Hallo? Contact?"

* Er komt aanvankelijk geen respons van Sitethief. Hij lijkt met zijn gedachten op een andere planeet te zijn en de irritatie begint er bij Khalein in te sluipen...

"Luister: ik bel een taxi voor je en ik zal zorgen dat er een dokter bij je op bezoek komt. Normaal gesproken ben je hier meer dan welkom, dat weet je, maar dit soort toestanden maakt niet alleen mij, maar ook mijn klanten lichtelijk zenuwachtig."

* Op het moment dat Khalein zijn telefoon pakt, staat Sitethief op en wandelt al murmerend naar buiten. De laatste woorden die Khalein hoort, gaan over brand en een Petshop

"Misschien moet ik Vargas maar eens waarschuwen..."

vrijdag 20 september 2002 @ 14:17:52 #189
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5894296
* Simon besluit ook maar eens verder te gaan. Hij loopt de ontbijterie uit , stapt in z'n atv en scheurt er vandoor.
R.I.P
pi_5897739
* Khalein sluit de Ontbijterie af voor vandaag... De dag is lang geweest, er is van alles gebeurd dat onder de noemer 'vager dan vaag' valt en er is de behoefte aan rust...

Met een mandje vol lekkers in de hand wandelt hij richting pluisjes ranjastalletje..

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 21-09-2002 13:19]

pi_5905598
hee die khalein , ik dacht laat uik maar eens langskomen.

je hardware zit inmiddels op de boot en komt dinsdag of woensdag aan!
ik hou je op de hoogte , zeg ik ga weer.. * ninja-mod vertrekt naar de dojo...

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5944101
* Het kon niet nachtelijker zijn dan nu... Op een lichtje op het water na is alles nog donkerder dan donker... Rond de Ontbijterie is iets hoorbaar, een vaag, grommend geluid...
pi_6000272
* Khalein is effies bezig met wat onderhoudswerkzaamheden en heeft voor de gezelligheid de deuren opengezet. Koude happerij en drinken is beschikbaar!
pi_6008594
Niemand die iets wil? Tsssssssss....

* Khalein sluit de boel af en gaat vanavond maar eens stappen...

pi_6009141
super vroeg ontbijtje dan maar ?!?! alles goed met khalein btw?
> BTi <
pi_6052306
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 01:02 schreef ninja-mod het volgende:
super vroeg ontbijtje dan maar ?!?! alles goed met khalein btw?
Is dit vroeg genoeg?

Alles is hier best en met Khalein gaat het ook naar behoren. Ben een paar daagjes met wat andere dingetjes bezig geweest, maar het is nu weer terug aan het werk

Wat zou je graag op je bord zien verschijnen? (eten, geen absurde geldbedragen of zo....)

pi_6055825
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 05:45 schreef Faat het volgende in een ander topic:
Goedemorgen allemaal

Nee, dank je Khalein laat die ranja maar zitten, maar bakje cornflakes zou me prima smaken

* Zet een bakje cornflakes met heerlijke verse, koude melk neer voor Faat. Naast de flakes staan verschillende soorten suiker, honing, chocoladeflinters en jam...

Je weet maar nooit wat iemand door zijn/haar cornflakes wil doen...

pi_6069431
Tsjong dat lijkt mij nog ook wel wat.....Gni gni.
Doet u mij maar de verse broodjes met wat kaas en wat ham er tussen..
pi_6083331
* Khalein ziet een oude bekende in de Ontbijterie: het is Duukboat!

Dude! Wat brengt jou hier? Heb jij het niet veeeeeeeeel te druk met andere dingen? (lees: an actual life... )

Maar goed, je wilt iets te happen? Ga maar zitten, het komt er zo aan!

donderdag 3 oktober 2002 @ 10:10:12 #200
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_6085020
is de ontbijterie zo vroeg open dan??? ik ga voor een lekker groot broodje gezond... kan dat khalein ?
> BTi <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')