ja ik weet het, maar is er een kans?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Serieuzer zijn met voorbehoedsmiddelen dan.
toen hij het condoom weer aanhad, is hij wel klaargekomen, dusja.. maak me zorgen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef Avondmens het volgende:
als hij niet in je in klaargekomen is de kans dat je zwanger bent heeeeel klein. Maar als je je zorgen maakt kan een test geen kwaad.
En nee, het is niet de bedoeling dat je een condoom afdoet en weer om; die dingen scheuren toch vrij snel als je er met een nagel ofzo langsgaat. Dus altijd een nieuwe omdoen al hij eraf is geweest.
Er is altijd een kans.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:02 schreef lisable het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar is er een kans?
Maatje aziaat met een xxl condoom om z'n ego te strelen wellicht?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:05 schreef Sekhmet het volgende:
Mmm...dat heeft hij knap gedaan. Een al afgerold condoom weer om gekregen![]()
Doe jezelf een plezier en zorg eerst voor wat goede voorlichting voordat je aan seks begint.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:06 schreef Kreator het volgende:
Ik leg mijn gebruikte condooms altijd in een bakje glijmiddel zodat ik ze opnieuw kan gebruiken. Is toch zonde om weg te gooien.
In een BH zakjequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Of in de wasmachine, ook wel handig.
Luister hiernaar, lisable.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:05 schreef Sekhmet het volgende:
Doe jezelf een plezier en zorg eerst voor wat goede voorlichting voordat je aan seks begint.
Serieus ja?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:09 schreef Velma het volgende:
Je kan pas testen op de eerste dag dat je had moeten menstrueren (of dat voor al die hippe sticks geldt weet ik niet, maar dit was altijd de vuistregel) Is dat begin of eind deze week als je terugtelt? Ben je regelmatig?
Voorvocht erin en binnenste buiten weer omdoen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:07 schreef zarGon het volgende:
Damn, ik vind het nog steeds vreemd dat 15-jarigen tegenwoordig al seks hebben.
Maar goed. De kans is te verwaarlozen (als er niets verkeerd is gegaan met het condoom...).
Hij heeft haar daarna gepenetreerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Serieus ja?.
Hij heeft met zijn pieletje op haar buik gelegen. Ik weet niet hoe jij denkt dat ze dan zwanger kan zijn, maar dan moet hij toch godverdomme wel een Karcher hogedrukspuit hebben.
Of boterhamzakje ipv codooms, het is crisis heaquote:
Komt door omdat je een Turk bent, geen seks voor het huwelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:07 schreef zarGon het volgende:
Damn, ik vind het nog steeds vreemd dat 15-jarigen tegenwoordig al seks hebben.
Maar goed. De kans is te verwaarlozen (als er niets verkeerd is gegaan met het condoom...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |