Dit ben ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I'm a skinny fat nigga.
[ afbeelding ]
Ja, maar die wilskracht om weer naar de sportschool te gaan is er de laatste tijd niet echt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat aan doen natürlich.
Buiten sporten met mooi weerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, maar die wilskracht om weer naar de sportschool te gaan is er de laatste tijd niet echt.
Bweheh. Valt me wel op dat veel aziaten dunner zijn. Ik zie niet vaak dikke Chinezen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom heeft die ecto een chinees hoofd?
Dit is net zo belachelijk als jij die Kim K vergelijking vond:')quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, alleen qua lichaamsbouw hebben we enige gelijkenissen.
Al is hij iets 'voller' (no homo).
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij kan je je als vrouw niet echt indelen op basis van die 3 foto's tho.
Vrouwen hebben ook andere types. Dit is puur voor mannenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
Volgens mij kan je je als vrouw niet echt indelen op basis van die 3 foto's tho.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
Hoezo? Dat ik zo'n bouw heb is gewoon realistisch, jij komt OP GEEN MANIER in de buurt van Kim K.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is net zo belachelijk als jij die Kim K vergelijking vond:')
De heupen welquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ik zo'n bouw heb is gewoon realistisch, jij komt OP GEEN MANIER in de buurt van Kim K.
Spannund, ik kom het meest overeen met Kim Kardashian.quote:
Ik heb de wimpers van Ronnie Coleman.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb de wimpers van Ronnie Coleman.
En de lippen van Jay Zquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb de wimpers van Ronnie Coleman.
Die zijn kk lelijk.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou moet ik toch voor Kim K kiezen, sorry DWC.
Ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dít is Kim K. Lijkt één van jullie hierop?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello ladies.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |