wat is sos¿quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Cocaine, motherfucker.
En etha, was niet mijn schuld
Over Cocaine gesproken: Remedy tegen Cocaineverslavingquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil zo'n bazenshirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ideaal! Kan ik eindelijk aan de coke en daarna gewoon stoppen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Over Cocaine gesproken: Remedy tegen Cocaineverslaving
Binnenkort verkrijgbaar in de supermarkt naast de suiker dus![]()
Topic staat nieteens in jouw myATquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Staat ergens in het bodybuilding topic.
Korte tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef tliciouz het volgende:
Etha vertel me eens een ding, hoe kan Panzer in zo'n korte tijd zoooo breed worden.
Ik kwam net een foto tegen dat is echt niet goed
Nee want dan weet iedereen dat ik fap op hun foto's. Wat ook zo is maar nu doe ik het anoniem.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Topic staat nieteens in jouw myAT.
Echt hè, geef nou maar die link Tliquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef jna het volgende:
Nu hebben we nog steeds die foto niet gezien
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want dan weet iedereen dat ik fap op hun foto's. Wat ook zo is maar nu doe ik het anoniem.
Een pruik, plaksnor en bril opzetten voordat je begint.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Nog meer tips om anoniem te fappen?
* Ishimaru noteertquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Een pruik, plaksnor en bril opzetten voordat je begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tli doelt op deze foto denk ik.Dat begint wel epische proporties aan te nemen ja, de tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popeye
Mister "I have to peel my shirt off"![]()
Arnold Panzernegger![]()
Props, ik weet zelf hoe moeilijk het is voor een ecto om groter te worden. En dat bedoel ik niet beledigend, ik ben zelf ook ectomorphquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar serieus, hij is niet ineens breed geworden. Hij is al bijna 2 jaar bezig denk ik zo en hij heeft er keihard voor gebuffeld. Geef die man een beetje credits.
Niks is moeilijk, alles is mogelijk. Gewoon doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Props, ik weet zelf hoe moeilijk het is voor een ecto om groter te worden. En dat bedoel ik niet beledigend, ik ben zelf ook ectomorph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |