¤ 384,- per maand omdat stief-vader (thuiswonend nog). Mad?quote:
Dat is wel nice!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nope, is afhankelijk van inkomsten van ouders. Je hoeft collegegeld voor 2de studie niet te betalen:
[..]
Kom ik aankakken met mijn 12 euro meerquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
¤ 384,- per maand omdat stief-vader (thuiswonend nog). Mad?
Ik doe amper wat bij informatica, doe die studie met gemak. Komt ook alleen maar omdat ik vanaf mijn 7de interesse had in pc en alles wat ermee te maken had. Maar om er mijn beroep van te maken zie ik niet zitten. Maar een extra papiertje op zak kan geen kwaad.quote:[..]
Dat is wel nice!
Is het niet zwaar, want uiteindelijk doe je 2x zoveel.
Ja bij mij ongeveer dezelfde situatie. Pa is allang overleden (nooit gekend ook) en mijn ma heeft dan een Nederlandse man gevonden (stief-vader) en mijn ma zit dan thuis. Hij telt niet mee als voogd dus dat is lekker cashen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kom ik aankakken met mijn 12 euro meer(moeder is 7 jaar geleden overleden en vader is 80 tot 100% arbeidsongeschikt)
[..]
Ik doe amper wat bij informatica, doe die studie met gemak. Komt ook alleen maar omdat ik vanaf mijn 7de interesse had in pc en alles wat ermee te maken had. Maar om er mijn beroep van te maken zie ik niet zitten. Maar een extra papiertje op zak kan geen kwaad.
Is idd lekker cashen dan. Met huidige crisis wil ik graag meerdere opties hebben als ik klaar ben met studeren. Hoef nog alleen maar 1 semester stage te doen, ben dan klaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja bij mij ongeveer dezelfde situatie. Pa is allang overleden (nooit gekend ook) en mijn ma heeft dan een Nederlandse man gevonden (stief-vader) en mijn ma zit dan thuis. Hij telt niet mee als voogd dus dat is lekker cashen.![]()
Doe je goed dan, een papiertje meer is niet slecht nee. Succes!
Slim bekeken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is idd lekker cashen dan. Met huidige crisis wil ik graag meerdere opties hebben als ik klaar ben met studeren. Hoef nog alleen maar 1 semester stage te doen, ben dan klaar
ik duik mijn nest in, heb slecht geslapen sinds Le Mans afgelopen zaterdag live op TV was
wat is sos¿quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Cocaine, motherfucker.
En etha, was niet mijn schuld
Over Cocaine gesproken: Remedy tegen Cocaineverslavingquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil zo'n bazenshirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ideaal! Kan ik eindelijk aan de coke en daarna gewoon stoppen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Over Cocaine gesproken: Remedy tegen Cocaineverslaving
Binnenkort verkrijgbaar in de supermarkt naast de suiker dus![]()
Topic staat nieteens in jouw myATquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:24 schreef tliciouz het volgende:
Staat ergens in het bodybuilding topic.
Korte tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:13 schreef tliciouz het volgende:
Etha vertel me eens een ding, hoe kan Panzer in zo'n korte tijd zoooo breed worden.
Ik kwam net een foto tegen dat is echt niet goed
Nee want dan weet iedereen dat ik fap op hun foto's. Wat ook zo is maar nu doe ik het anoniem.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Topic staat nieteens in jouw myAT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |