met deze man kan ik praten, hij snapt het.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Perfecte' chicks zijn mooi en leuk en aardig, maar chicks met van die nietszeggende 'imperfecties' kan ik op slag verliefd op worden.
Maar jij geilt ook op dat ene wijf. Hoe heet ze.. Die van het songfestival?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beetje kippenhoofd ofzo inderdaad. Maar ik vind mooie chicks met 'iets aparts' wel nice altijd
.
Sieneke?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij geilt ook op dat ene wijf. Hoe heet ze.. Die van het songfestival?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij geilt ook op dat ene wijf. Hoe heet ze.. Die van het songfestival?
Word, ik heb dat met Leona Lewisquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij? Zei dat ze er soms wel doable uitzag, alleen d'r ogen leken rond te zweven in d'r oogkas. Klopt wat ik zeg dan toch, mooie chicks met iets aparts vind ik nice
. Alleen op sommige foto's ziet zij d'r dan weer niet uit helaas
.
Wtf is er imperfect aan leona lewis dan? vertel het mequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Word, ik heb dat met Leona Lewis![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die neus is net zo groot als die van mij brahquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is er imperfect aan leona lewis dan? vertel het me
Ogen te hoog, te ver uit elkaar. Te grote neus. Rare mond.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is er imperfect aan leona lewis dan? vertel het me
Op het songfestival zelf waren die ogen extreem erg inderdaad. Voor de rest vind ik dr ook wel doable hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij? Zei dat ze er soms wel doable uitzag, alleen d'r ogen leken rond te zweven in d'r oogkas. Klopt wat ik zeg dan toch, mooie chicks met iets aparts vind ik nice
. Alleen op sommige foto's ziet zij d'r dan weer niet uit helaas
.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die neus is net zo groot als die van mij brah
Haha, in theorie ben ik wel met hem eensquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:35 schreef krioro het volgende:
HBB Leona Lewis vergelijken met die lelijke Turken/Marokkanen van dWc![]()
![]()
.
Ja ik ook op zich, alleen zijn kleine imperfecties wat anders dan een lelijk hoofd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, in theorie ben ik wel met hem eens
Goed, disregarding everything, acquiring contest shape.quote:Hoe gaat het trouwens habibi
Creatine helptquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik ook op zich, alleen zijn kleine imperfecties wat anders dan een lelijk hoofd.
[..]
Goed, disregarding everything, acquiring contest shape.
Kook je nog veel nu je weer zo'n druk leven hebt? Ik mis de pics een beetje.
Het is Indo-food. ben die ingewikkelde naam ff kwijt. Ik hou het je tegoed, moet nu boosdschappen doen. Cheers y'all!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
Over koken gesproken, wat zijn die groene 'pannekoekjes' in jouw fobo?
Dat nummer is gewoon KAOLO lekker voor in de club, klaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
Got my other bitch fucking with my other bitch, fucking all night nigga we ain't celibate.
Kusjes voor dWc.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:33 schreef jna het volgende:
Voor de rest vind ik dr ook wel doable hoor.

Zijn dat die dingen met kokos? Dat at ik jaren geleden weleens, ik was het bestaan daarvan vergeten. Die waren echtquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is Indo-food. ben die ingewikkelde naam ff kwijt. Ik hou het je tegoed, moet nu boosdschappen doen. Cheers y'all!
Was ook geen bash hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat nummer is gewoon KAOLO lekker voor in de club, klaar. Wel de remix met Fabolous en Young Jeezy
.
Hierdoor moet ik opeens denken aan iets wat ik ook al jaren niet heb gegeten. Het waren een soort koeken gemaakt van kokos en ze waren roze. Ook te koop in Surinaamse eetzaakjes vaak. Iemand die weet wat ik bedoel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen met kokos? Dat at ik jaren geleden weleens, ik was het bestaan daarvan vergeten. Die waren echt
Echt koeken of cakejes?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Hierdoor moet ik opeens denken aan iets wat ik ook al jaren niet heb gegeten. Het waren een soort koeken gemaakt van kokos en ze waren roze. Ook te koop in Surinaamse eetzaakjes vaak. Iemand die weet wat ik bedoel?
Twijfelen aan mijn moederlijke skillsquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:53 schreef krioro het volgende:
Kinderen laten verdrinken, kinderen vuige taal aanleren.. Blijf uit de buurt van mijn hypothetische kinderen Jumi.
Nee geen cakejes. Ik ga ff op wat kooksites zoeken, want nu wil ik het weten ookquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Nee geen cakejes. Ik ga ff op wat kooksites zoeken, want nu wil ik het weten ook
JA!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |