Inspelen op de hedendaagse ontwikkeling wat betreft gezonder eten. Pracht concept, dat Julia's. Mijn M-penis is zojuist flink gegroeid.quote:
Een propositie gericht op het Apple en Starbucks volk, niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inspelen op de hedendaagse ontwikkeling wat betreft gezonder eten. Pracht concept, dat Julia's. Mijn M-penis is zojuist flink toegenomen.
Neemt niet weg dat het een pracht concept is. Zouden meer fastfoodketens zo aan moeten pakken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een propositie gericht op het Apple en Starbucks volk, niks meer, niks minder.
Raar hoofd heeft ze.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die chick op de contact-pagina!
[ afbeelding ]
Marqt is ook zo'n bazenconceptquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een pracht concept is. Zouden meer fastfoodketens zo aan moeten pakken.
Beetje kippenhoofd ofzo inderdaadquote:
O hai.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Marqt is ook zo'n bazenconcept!
[..]
Beetje kippenhoofd ofzo inderdaad. Maar ik vind mooie chicks met 'iets aparts' wel nice altijd
.
Koolhydraten zijn per definitie ongezond.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inspelen op de hedendaagse ontwikkeling wat betreft gezonder eten. Pracht concept, dat Julia's. Mijn M-penis is zojuist flink gegroeid.
waarom sowquote:
'Perfecte' chicks zijn mooi en leuk en aardig, maar chicks met van die nietszeggende 'imperfecties' kan ik op slag verliefd op wordenquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koolhydraten zijn per definitie ongezond.
Hoezo dan? Mijn kennis van voeding komt niet verder dan de menukaart, maar de 1e de beste zoekopdracht leert mij "Wie gezond eet haalt tussen de 40 en 70% van de energie uit koolhydraten."quote:
Ik denk dat hij het over suikers heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo dan? Mijn kennis van voeding komt niet verder dan de menukaart, maar de 1e de beste zoekopdracht leert mij "Wie gezond eet haalt tussen de 40 en 70% van de energie uit koolhydraten."?
Eet alleen koolhydraten zonder training en iets, dikker zul je worden.quote:
shemale met dr snorquote:
Hehe idd lkr met se alle dokter Franke!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eet alleen koolhydraten zonder training en iets, dikker zul je worden.
stsrsr
waarom soooo, gwn testosteron shake toggquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe idd lkr met se alle dokter Franke!!!!
Op Amsterdam cs werken ook wel leuke chicksquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die chick op de contact-pagina!
[ afbeelding ]
quote:
Kannie in melk & kwark sitte koolhiedraatequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
waarom soooo, gwn testosteron shake togg
Really? Ook als ze gaat praten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond d'r een beetje lijken op Soundos, die presentatrice/actrice/comedian. Op haar heb ik een secret crush
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |