SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah valt wel mee, ik ben meer tijd kwijt aan civiele techniek dan aan informaticaquote:Hoef bij informatica alleen maar op school komen om projecten in te leveren
![]()
![]()
Doe je twee studies?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, ik ben meer tijd kwijt aan civiele techniek dan aan informaticaHoef bij informatica alleen maar op school komen om projecten in te leveren
![]()
![]()
Tof, doe ik zelf ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nu het nog kan, straks heb ik die mogelijkheid niet.![]()
![]()
QFTWquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef jna het volgende:
Wij Hagenezen zijn gewoon bijzonder![]()
Aggaboks!![]()
Nee dat komt omdat het grootste deel van Nederland niet de kans heeft gehad om te studeren of er geen zin hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niceen dan klagen ze in 2de kamer dat studenten lui en laks zijn
En nu afgunstig zijn en jullie duur vinden terwijl ze niet beseffen dat goed opgeleide mensen Nederland helpen
Maja tokkies hebben de meeste stemmen![]()
![]()
Dragen jullie nog steeds matjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef jna het volgende:
Wij Hagenezen zijn gewoon bijzonder![]()
Aggaboks!![]()
![]()
Sommigen wel jaquote:pas zag ik een soort Haagse Harry/Jersey shore/new kids/ big fat gipsy wedding combinatie ergens binnenkomen. Zo iemand die je normaal alleen op tv ziet
Jawel, je keek.![]()
In NL krijg je de kans om te studeren, als je er geen gebruik van maakt heb je jezelf er alleen maar mee op lange termijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat het grootste deel van Nederland niet de kans heeft gehad om te studerenDegene die geen zin hebben zijn lui en laks. Die denken dat alles vanzelf komt aanwaaien ipv ervoor hard te werken.quote:of er geen zin had.Dit is gewoon waarheid, hoef het niet eens tegen te sprekenquote:En nu afgunstig zijn en jullie duur vinden terwijl ze niet beseffen dat goed opgeleide mensen Nederland helpen
Maja tokkies hebben de meeste stemmen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Economie & Bedrijkfseconomie en (Fiscaal) Recht.
En jij? Studeer jij al?quote:![]()
Oke dan, goede reden om weer eens naar scheveningen te gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:58 schreef jna het volgende:
[..]
Sommigen wel japas zag ik een soort Haagse Harry/Jersey shore/new kids/ big fat gipsy wedding combinatie ergens binnenkomen. Zo iemand die je normaal alleen op tv ziet
![]()
![]()
Als je voor de matjes komt zou ik even door duindorp lopen dan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oke dan, goede reden om weer eens naar scheveningen te gaanJawel, je keek.![]()
Als je uit gaat van de definitie van het woord dan wel ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Economie & Bedrijfseconomie en (Fiscaal) Recht.
En jij? Studeer jij al?
Krijg je ook extra stufi met 2 studies?If not now, then when.![]()
Nope, ¤96 per maandquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je uit gaat van de definitie van het woord dan wel ja.
Krijg je ook extra stufi met 2 studies?![]()
![]()
nope, is afhankelijk van inkomsten van ouders. Je hoeft collegegeld voor 2de studie niet te betalen:quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je uit gaat van de definitie van het woord dan wel ja.
Krijg je ook extra stufi met 2 studies?quote:-Je doet twee opleidingen naast elkaar en bent voor geen van beide opleidingen langstudeerder: Je betaalt dan alléén het wettelijk collegegeld aan je eerste opleiding. Voor de tweede opleiding ben je vrijgesteld van het betalen van collegegeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |