abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113122436
We hebben met een stel vrienden een weddenschap afgesloten.
Ik had gezegd dat ik sneller met het vliegtuig naar London kon gaan dan mijn andere vrienden met de trein.

Dus ik met een vriend met de KLM en de andere 2 met de trein naar London

Komen wij ruim 1 uur en 50 minuten later aan als de gasten met de trein.
Kost het me 4 kaartjes bij een volgende wedstrijd van het Nederlands Elftal.
Nou lijkt mij dat eerder een straf om daar naar toe te gaan maar ja.

Een weddenschap aangaan is ook het risico

Ik denk het vliegtuig gaat sneller maar nee hoor

[ Bericht 9% gewijzigd door Thetallguy op 20-06-2012 07:18:53 ]
pi_113122563
ja leuk, dan zit je al in tilburg, vlakbij de spoorlijn naar FR

probeer dat eens vanuit limburg, gelderland,friesland etc.

laatst met de auto en trein naar londen geweest, 4.5 uur rijden naar calais, 30 minuten wachten+paspoort, 30 minuten treinen, 2 uur rijden (en wat parkeren erbij).. stukje metro en lopen: 15 minuten:
totaal: 7 uur 15 minuten

ns naar schiphol: 1.5 uur
1 uur vooraf aanwezig
1 uur vliegen
1 uur met de bus naar bestemmin
= 4.5

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 23:13:13 ]
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 juni 2012 @ 23:12:54 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_113122673
nogal logisch he... als je pas vliegt als de rest met de trein er al is. _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_113122711
Ja daarom dacht ik het vliegtuig is sneller maar nee vertraging en dat stuk vanuit het vliegtuig naar de uitgang van Heathrow dat is een eind
pi_113122809
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nogal logisch he... als je pas vliegt als de rest met de trein er al is. _O-
Nee we hebben de tijd geteld dat we onderweg zijn, nee we moesten het wel eerlijk houden
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 juni 2012 @ 23:16:19 #6
Toezicht is gezond!
pi_113122895
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef TQflying het volgende:

[..]

Nee we hebben de tijd geteld dat we onderweg zijn, nee we moesten het wel eerlijk houden
ow ja, dat had ik niet door. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_113123124
Het hangt natuurlijk vooral van je startpunt af, in dit geval had je vanaf Tilburg een grote voorsprong op degene die met het vliegtuig moeten. Woon je in Noord-Holland wordt de situatie al weer anders.

Verder prefereer ik zelf ook de trein boven het vliegtuig. Snelle verbinding zonder stress. Je moet alleen hopen dat de NS of Prorail geen problemen heef van de 3x dat ik geweest ben heb ik dat 1x op zowel de heen als terugweg meegemaakt en dan is die reis toch wat stressvoller.
pi_113123450
Ja daar had ik op gehoopt dat de trein vertraging had maar ik en een vriend moesten ook een stuk met de trein en Schiphol heeft er deze maand al een keer of 3 eruit gelegen. Nu denk ik ook dat London Heathrow een klote luchthaven is, dat is een eind lopen daar :(

Ze willen nu een weddeschap afsluiten vanaf Tilburg naar Parijs of Barcelona.
Barcelona durf ik wel aan met het vliegtuig maar Parijs ..........
Ik let wel op
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:54:08 #9
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_113125118
20 min taxi naar het vliegveld
15 min voor vliegen inchecken
45 min vliegen (LCY-RTM)
10 min douane en tas op de band
15 min taxi naar adres in Rotterdam

1:45 deur tot deur, beat that!

Ooit 1x gedaan, maar te stressvol. Vliegen is sneller, veel sneller.
reset
pi_113125154
Maar anders kan TS geen drie kaartjes voor de volgende wedstrijd van het Nederlandse elftal kopen :{
pi_113125321
@ individual ik heb vroeg ook wel eens in 50 minuten naar Amsterdam gereden maar ja dat zal ik nu maar niet meer doen met die controles :) 2 uur inchecken voor aanvang is ook wel erg veel maar de security checks zijn gewoon niet normaal meer
pi_113125551
Kabolter het gaat over een weddenschap er staan foto's bij
Raar dat alles tegenwoordig als spam gezien wordt.
Een verhaal over een weddenschap met 4 jongens.

kijk dan gewoon niet naar het verhaal maar aub zie niet alles als spam
Jongens klik dan niet op de link maar lees het verhaal daar is het om te doen
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:12:49 #13
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_113125907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef TQflying het volgende:
Kabolter het gaat over een weddenschap er staan foto's bij
Raar dat alles tegenwoordig als spam gezien wordt.
Een verhaal over een weddenschap met 4 jongens.

kijk dan gewoon niet naar het verhaal maar aub zie niet alles als spam
Jongens klik dan niet op de link maar lees het verhaal daar is het om te doen
Is niet zo gek dat men denkt dat het om spam gaat.

1. Je bent pas sinds kort lid op Fok
2. Hebt pas paar (vreemde) topics geopend
3. Zegt dat jouw verhaal op staat
4. Zegt dat jij die link er niet in hebt gezet en dat de eigenaar dit gedaan heeft
5. Je bent niet duidelijk wie nou eigenlijk dat verhaal op die site gezet heeft
6. Je geeft 'ontwijkende' antwoorden
7. In onderstaande link in het betreffende artikel staat uitermate duidelijk dat het om een PR campagne gaat wat bijgehouden wordt door nshispeed:

Kortom, misschien gaat het niet om (een vorm van) spam, maar vooralsnog is er geen enkele reden om aan te nemen dat het niet om (een vorm van) spam gaat. :9

[ Bericht 2% gewijzigd door Thetallguy op 20-06-2012 07:20:59 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:13:44 #14
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_113125942
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef TQflying het volgende:
@ individual ik heb vroeg ook wel eens in 50 minuten naar Amsterdam gereden maar ja dat zal ik nu maar niet meer doen met die controles :) 2 uur inchecken voor aanvang is ook wel erg veel maar de security checks zijn gewoon niet normaal meer
Op London City Airport zijn die checks niet zo erg. Het vliegveld is nu iets groter en drukker, maar met 10 min extra ben je nog steeds binnen 2 uur van deur tot deur. Je moet wel heel erg je best doen om sneller te zijn met de trein.

Ik heb op alle manieren tussen de 2 gereisd: boot, trein, vliegtuig en daar weer verschillende van en vliegen is echt het snelste. ;)
reset
pi_113126045
Hoe wil je het verhaal lezen en niet op de link drukken? En waarom al die extra informatie over de NS? Het verslag staat overduidelijk vol met toespeling naar de NS toe. Zelfs een link waarop je kan klikken zodat je direct door wordt gelinkt naar daar waar je kan kijken hoeveel een kaartje kost en wanneer de treinen rijden.

Als je wilt spammen, doe het dan goed. Nu sta je ergens bovenin de zoekresultaten van google en weet de NS er morgen ook nog van. Daarnaast klopt je verhaal van geen kant. De auteur is Andy en die schrijft heel toevallig op 1 dag 4 reviews?

Waarbij Andy ook nog aangegeven staat als eigenaar van bt-magazine. En jij hebt je toevallig speciaal aangemeld om ons dit even te melden? Als je al die moeite voor ons deed dan was het een kleine moeite om het verhaal gewoon hier te posten.

Snap niet dat NS Hispeed zich leent voor dit soort praktijken. Vooral niet als het zo overduidelijk is.
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:29:09 #16
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_113126515
quote:
5s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:16 schreef Kabolter het volgende:
Hoe wil je het verhaal lezen en niet op de link drukken? En waarom al die extra informatie over de NS? Het verslag staat overduidelijk vol met toespeling naar de NS toe. Zelfs een link waarop je kan klikken zodat je direct door wordt gelinkt naar daar waar je kan kijken hoeveel een kaartje kost en wanneer de treinen rijden.

Als je wilt spammen, doe het dan goed. Nu sta je ergens bovenin de zoekresultaten van google en weet de NS er morgen ook nog van. Daarnaast klopt je verhaal van geen kant. De auteur is Andy en die schrijft heel toevallig op 1 dag 4 reviews?

Waarbij Andy ook nog aangegeven staat als eigenaar van bt-magazine. En jij hebt je toevallig speciaal aangemeld om ons dit even te melden? Als je al die moeite voor ons deed dan was het een kleine moeite om het verhaal gewoon hier te posten.

Snap niet dat NS Hispeed zich leent voor dit soort praktijken. Vooral niet als het zo overduidelijk is.
En niet te vergeten dat die "Andy" die je op de foto's ziet staan (als dat Andy is):

Wel heel erg veel lijkt op Rens B. die eigenaar van btmagazine.nl is:

http://nl.linkedin.com/in/rensboeren
https://www.sidn.nl/

Maar goed, maakt mij voor de rest eigenlijk ook helemaal niets uit hoor. :s)

--edit--
Tenzij Rens natuurlijk passagier was, Andy de fotograaf en schrijver van het artikel en TS weer een vriend van Andy en Rens :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Thetallguy op 20-06-2012 10:19:03 ]
pi_113127705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:29 schreef Dlocks het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat die "Andy" die je op de foto's ziet staan (als dat Andy is):

[ afbeelding ]

Wel heel erg veel lijkt op Rens B. die eigenaar van btmagazine.nl is:

[ afbeelding ]

http://nl.linkedin.com/in/rensboeren
https://www.sidn.nl/

Maar goed, maakt mij voor de rest eigenlijk ook helemaal niets uit hoor. :s)

--edit--
Tenzij Rens natuurlijk passagier was, Andy de fotograaf en schrijver van het artikel en TS weer een vriend van Andy en Rens :P
Scherp. Zo ver was ik nog niet.

Ben wel benieuwd naar de reactie van de NS. Paar linkjes eruit oké, maar hoop wel dat Fok! de rest laat staan. Dit is wel een mooi voorbeeld hoe je het om kan draaien. Was toch op de site, door de link van TS nota bene. Dus ik dacht: laat ik eens een mailtje sturen hoe zij hier over denken.

Dus ik ben wel benieuwd wat hun beleid is qua (overduidelijke) spam. Lijkt mij niet dat je daar als bedrijf op zit te wachten. Vooral niet als het je zorgvuldig opgebouwde merknaam naar beneden haalt door zo'n eenmansactie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kabolter op 20-06-2012 01:15:49 ]
pi_113129511
Ik zag een soortgelijke post ook op een ander forum en vond hem toen ook al discutabel. Ook gezien het feit dat alle fotos van de 'vlucht' stockphotos zijn waar jullie zelf nog een copyright melding hebben gezet..

Linkjes verwijder ik nog, zit nu op mobiel
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_113129697
Aangezien de link waar het verslag op stond - zeer waarschijnlijk- een betaalde blog is van NS Hispeed heb ik alle links en enkele Posts verwijderd. Mocht de weddenschap van de TS waargebeurd zijn is het misschien goed het verhaal in dit topic zelf te plaatsen. Er staan namelijk ook nog enkele vragen richting TS open, ik heb zelf nog de volgende;

1) Waarom zijn jullie voor een Amsterdam - Londen vlucht ingestapt op het platform bij de KLM hangaars, in een KLM Boeing 777/Airbus A330? Deze vliegen namelijk niet op de route naar Londen.

2) Het instappen bij de hangaar, waarom de lounge op Schiphol Centrum gebruikt en vervolgens weer door de douane heen Schiphol Plaza verlaten om met de bus naar Oost te gaan (20 minuten) daar weer door de beveiliging heen en daar instappen. Kostbare tijd.

Verder complimenten voor de lege foto's van de lounges, goed om te zien dat jullie de enigen in de lounge waren!

OT; er ligt natuurlijk een omslagpunt wanneer je de trein verkiest boven het vliegtuig. Voor een bestemming als Barcelona is dit vrij duidelijk, maar voor andere steden (Londen, Parijs, Frankfurt) kan de keuze onderhevig zijn aan diverse factoren.
Discuss! :7
  PR/Manusje van alles woensdag 20 juni 2012 @ 08:02:24 #20
Toezicht is gezond!
pi_113129952
_O-
  woensdag 20 juni 2012 @ 08:03:42 #21
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_113129969
Zien we TS nog terug nadat de Fok!-private-investigators het verhaal aan stukken hebben gereten? :D
reset
pi_113130489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:03 schreef Individual het volgende:
Zien we TS nog terug nadat de Fok!-private-investigators het verhaal aan stukken hebben gereten? :D
Ook grappig dat volgens het verhaal de trein vanuit Brussel om 14:52u de trein vertrok, terwijl de foto's uit het verslag laten zien dat er foto's om kwart over 9 en kwart over 2 gemaakt zijn. De foto van de Big Ben daarnaast heeft 15:30 als tijd op de klok, terwijl de aankomsttijd in Londen volgens het verslag 16:38 is. Met de trein reis je dus sneller dan de tijd! :o
pi_113130695
Waarom vliegen ze op heathrow als je ook de mogelijkheid hebt om op london city airport te vliegen om zo bijna in het centrum van london te landen.

Verder kunnen ze die vlucht als ze vanuit tilburg vertrekken ook vanaf eindhoven airport nemen dat scheelt ook nog 1 uur reistijd, en 1 uur minder inchecken.

Maar goed omdat het een promotoneel praatje voor NS-hispeed zou moeten zijn moeten ze natuurlijk die highspeedtrein er als beste uit laten komen. :D
pi_113132376
@basp1 omdat 99% van de vluchten naar London Heathrow gaan en LCY duurt nog langer om naar de BigBen te komen
pi_113132547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:00 schreef TQflying het volgende:
@basp1 omdat 99% van de vluchten naar London Heathrow gaan en LCY duurt nog langer om naar de BigBen te komen
quote:
London City Airport Westminster

Summary of your route

Estimated journey time 39 minutes.
Fare Zones: 1, 2, 3.
1 At London City Airport take the DLR line.
2 Change at Canning Town to the Jubilee line.
3 Leave the train at Westminster.
quote:
[quote]
Heathrow Terminal 4 Westminster

Summary of your route

Estimated journey time 60 minutes.
Fare Zones: 1, 2, 3, 4, 5, 6.
1 At Heathrow Terminal 4 take the Piccadilly line.
2 Change at Gloucester Road to the District line.
3 Leave the train at Westminster.
City Airport levert je ook nog eens 21 minuten tijdswinst op tov. Heathrow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')