quote:
Hij ziet er uit of hij klem heeft gezeten en is platgeduwdquote:
M.a.w. ruig knuffelen voor stoere ingeoliede kerelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
7 gewonnen 2 verloren. Jiu jitsu is submission fighting zo kun je het om schrijven dit soort dope shit
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ziet er uit of hij klem heeft gezeten en is platgeduwdZou mooier zijn als hij wat langer was.
Kom ook,kunnen we de hele dag broodjes kanen en hosselenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
M.a.w. ruig knuffelen voor stoere ingeoliede kerels
Is het een..... *ba dum tssh* MARIO-kartbaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, gewoon over de dakpannen naar de andere kant rijden.
Absoluut. Ga anders lekker softballenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
M.a.w. ruig knuffelen voor stoere ingeoliede kerels
Als je later groot bent ja?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter gewoon dit beest wat ik over een jaar of 6 ga kopen.
Softbal?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Ga anders lekker softballen
Wat moet jij hosselen? Je hebt Marloes toch alquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom ook,kunnen we de hele dag broodjes kanen en hosselen
Bazensport voor stoere hard meppende ouwe knarren jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Ga anders lekker softballen
Wanneer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom ook,kunnen we de hele dag broodjes kanen en hosselen
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat moet jij hosselen? Je hebt Marloes toch al
Je heb zeker je kilo speed nog niet op hequote:
Uit je smoel zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Vanmorgen 4 eieren met veel knoflookpoeier op. Nu ruften als een kalf.
Nee, als ik er tijd en geld voor heb. En aannemende dat dat over een jaar of 2 is, moet ik dan ook nog wachten tot ik zware motor mag rijden met die treurige regelgeving.quote:
Misschien heeft mammie nog wat geld overquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, als ik er tijd en geld voor heb. En aannemende dat dat over een jaar of 2 is, moet ik dan ook nog wachten tot ik zware motor mag rijden met die treurige regelgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |