Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hij lijkt mij veel beter op CAM of CF dan ST...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Als je dan coins weggooit, doe het dan goed:
[ afbeelding ]
Dacht dat het een ST was. Niet dat het heel veel scheelt, maar t0k.
Ik wil hem als ST.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:43 schreef Fuszy het volgende:
Passing is niet optimaal. Kan je beter Xavi of Iniesta gebruiken
Dankje.quote:
Het was als reactie op wieisboos. Zou hem wel als ST willen, ondanks dat hij klein is. Zeer wendbare spitsquote:
Linkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Fuszy het volgende:
Oh crap, ik vind een nummer van Lil Wayne tof
Marcio Azevedo, Cicinho, Manoel, Lucas/Carlos Eduardo/UP Elkeson op RCAMquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
Zo : http://www.futhead.com/12/squad/1146440
nog meer tips/opmerkingen?
Te duur denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Marcio Azevedo, Cicinho, Manoel, Lucas/Carlos Eduardo/UP Elkeson op RCAM
David Luiz als je brazilianen heb iig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
Zo : http://www.futhead.com/12/squad/1146440
nog meer tips/opmerkingen?
Met die Bruno Grenade ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
staat hoog in de lijsten volgens mij. Het nummer heet Mirror.
Je maakt hem toch wel ST he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team is af. Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
leuk team, leuke rating ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Jammer dat het haalbaar is zo aan het einde van FUT 12.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
fucking origineel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1146440
Pace + skill
Het was de bedoeling, goud zilver mix. dus beetje orgineel. Nu is het bijna alleen maar goud geworden hihihquote:
Double post?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef marcie216 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1146440
Pace + skill
Tripplequote:
1 pquote:
Triplequote:
Nee, ik vind tripple leuker dan triplequote:
danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik vind tripple leuker als triple
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik vind tripple leuker als triple
jij bent echt grappig man. serieus echt grappigquote:
Dankjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij bent echt grappig man. serieus echt grappig
Thorb?quote:
Wanneer ga jij een team bouwen? ik heb over een week dat team wel bij elkaar, kom je dan potje?quote:
Is goed. Heb al een team trouwensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een team bouwen? ik heb over een week dat team wel bij elkaar, kom je dan potje?
post hem eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is goed. Heb al een team trouwens
Lukaku-Sturridgequote:
Holdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku-Sturridge
Parker-Ramires-Essien
Cole-Luiz-Touré-Richards
Hart
Heb je al een echt team?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku-Sturridge
Parker-Ramires-Essien
Cole-Luiz-Touré-Richards
Hart
Je doel moet zijn om elke speler op 9 chem te krijgen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef bombmannl het volgende:
bedankt voor de tip thorb. alleen lavezzi op 6 chem speelt ook heerlijk.. 3412 opstelling is echt underrated
Ik heb bijna hetzelfde teamquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku-Sturridge
Parker-Ramires-Essien
Cole-Luiz-Touré-Richards
Hart
Oh je speelt 3-4-1-2, dat wist ik niet. Je kan er best een hybrid van maken met Argetijnen en bijvoorbeeld BPL.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef bombmannl het volgende:
bedankt voor de tip thorb. alleen lavezzi op 6 chem speelt ook heerlijk.. 3412 opstelling is echt underrated
Lolquote:
Ik kan je niks verzekeren, maar ik denk wel dat we een potje kunnen doen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde team
morgen potje?
Je mag ook Holden verkopen. Vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lol
Ik ga er morgen naar kijken, als Donovan wil verkopen nu
Kom maar tegen mij. jullie jongetjes uit Leiden zijn allemaal slecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde team
morgen potje?
No way, die vind ik beter dan +10 Donovanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je mag ook Holden verkopen. Vind ik niet erg.
Topquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan je niks verzekeren, maar ik denk wel dat we een potje kunnen doen ja
Haten op Leidenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kom maar tegen mij. jullie jongetjes uit Leiden zijn allemaal slecht.
Rijst wilt nuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
wil ook dan deze week tegen rijst
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No way, die vind ik beter dan +10 Donovan
Wel even wennen aan de pace, dat wel. Maar ik vind dit team lekkerder spelen dan zo'n paceteam eigenlijkquote:
LOLquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef bombmannl het volgende:
wtf krijg de melding als ik bij fut webapp inlog : it appears you filled in the wrong password 30 times, contact customer support
-.-
Iemand probeert je account te krakenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef bombmannl het volgende:
wtf krijg de melding als ik bij fut webapp inlog : it appears you filled in the wrong password 30 times, contact customer support
-.-
Refreshen en opnieuw proberen als dat niet werkt heb je een kut probleem...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef bombmannl het volgende:
-.-
ik moest nederlands literatuur toets en biologie leren bij nederland-duitslandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef Thorb het volgende:
Morgen begin toetsweek, maar leren met dat voetbal lukt niet echtGelukkig maandag en dinsdag geen voetbal
.
Wel over weekje vakantie
Nee oke, maar alsnog.quote:
Dit. In de hele klas zijn er 4 voldoendesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moest nederlands literatuur toets en biologie leren bij nederland-duitsland
ja ik had het gehoord fucking geniaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dit. In de hele klas zijn er 4 voldoendes
Ik had die dag erna 4 (quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moest nederlands literatuur toets en biologie leren bij nederland-duitsland
En dan als je een voldoende gehaald hebt iedereen uitlachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ligt dit aan de leerlingen of aan de docent?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan als je een voldoende gehaald hebt iedereen uitlachen
Bij mij kon je bij 1 vraag (van de 10) 4 punten van je cijfer verliezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt dit aan de leerlingen of aan de docent?
Blijft leuk, keer op keerquote:
nee alleen assholes doen dat. Ik leef mee met andere mensen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan als je een voldoende gehaald hebt iedereen uitlachen
als je niet helemaal goed bij je hoofd bent misschienquote:
Meh, ik lach mensen ook niet echt uit, maar ik laat wel zien dat ik blij ben hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee alleen assholes doen dat. Ik leef mee met andere mensen.
Cijfers kunnen mensen echt raken, bij mij eerst ook, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
Ach als iemand er zelf om kan lachen is het wel leuk, als mensen gaan huilen is het ook nog wel grappig maar bij alles er tussen in doe ik niets
Bij huilers zeg ik niets, dat vind ik wel sneuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
Ach als iemand er zelf om kan lachen is het wel leuk, als mensen gaan huilen is het ook nog wel grappig maar bij alles er tussen in doe ik niets
Maar mensen willen vaak hoger halen dan ik en dat vind ik behoorlijk irritant
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef bombmannl het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jMWqO5xhbdFrx
higguain zou nog kunnen en mata voor nani
Alsnog, asshole.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, ik lach mensen ook niet echt uit, maar ik laat wel zien dat ik blij ben hoor
Gelukkig heb ik dit nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Thorb het volgende:
Als iemand gaat huilen omdat ze 'maar' een 6 heeft
Dat is juist leuk! die nerdjes die helemaal flippen omdat ze een 5 hebben, dan lekker uitlachen ik heb een 6quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij huilers zeg ik niets, dat vind ik wel sneu
Ligt eraan welk vak, maar letterlijk huilenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Thorb het volgende:
Heb je door dat je steeds dezelfde post (zonder Lavezzi) of niet? Want je moet even opnieuw create share link doen en die posten.quote:
5.5 en alles daarboven vind ik goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Thorb het volgende:
dat soort mensen maken mij boos.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Thorb het volgende:
Je moet niet terugtrekkemn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, ik lach mensen ook niet echt uit, maar ik laat wel zien dat ik blij ben hoor
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat soort mensen maken mij boos.
Of mensen die zeggen, ja het ging zo slecht, echt slecht geleerd. Hebben ze een 8.
En dan jij je hele weekend vergallen voor een 6, herkenbaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen, ja het ging zo slecht, echt slecht geleerd. Hebben ze een 8.
Die ja godverdomme. Baksteen tegen hun hoofd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat laatste had ik vroeger ook weleens, is inderdaad irritantquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe het alleen onderling met m'n vrienden trouwens, niet bij iedere random dude uit m'n klasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je moet niet terugtrekkemn.
Nah GJE's post moet wat genuanceerd worden, denk nu ook niet echt dar hij ze daar staat uit te lachen, maar meer zo tonen dat hij blij is.
Klopt. Zo boos.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan jij je hele weekend vergallen voor een 6, herkenbaar
Ja, iemand had absoluut een 3 en zou absoluut gaan klagen bij de leraar. Ze had een 7.5, hoogste van de klas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanbinnen denk ik dan echt FFFFUUUU sterfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, iemand had absoluut een 3 en zou absoluut gaan klagen bij de leraar. Ze had een 7.5, hoogste van de klas. [ afbeelding ]
Ook dat ja, gewoon dollen, niks mis meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe het alleen onderling met m'n vrienden trouwens, niet bij iedere random dude uit m'n klas
'Ze' natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, iemand had absoluut een 3 en zou absoluut gaan klagen bij de leraar. Ze had een 7.5, hoogste van de klas. [ afbeelding ]
Bij economie zit ik meestal 2 punten boven de volgende, maar dat ligt aan de klas denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of als enige uit de klas een voldoende halen
Economie vind ik echt schijtmakkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij economie zit ik meestal 2 punten boven de volgende, maar dat ligt aan de klas denk ik
Zo hatelijk, en dan sommigen die zeggen dat ze bij 70 % hun computer worden afgenomen, mijn beste dit jaar was 69 met 2 buizenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij Keynes en zijn vergelijken falen mensen nogal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Economie vind ik echt schijtmakkelijk
buizen zijn onvoldoendes ofzo toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zo hatelijk, en dan sommigen die zeggen dat ze bij 70 % hun computer worden afgenomen, mijn beste dit jaar was 69 met 2 buizen(met PO wel inbegrepen altijd
)
Ik volg het al niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Keynes en zijn vergelijken falen mensen nogal.
Na 3 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zo hatelijk, en dan sommigen die zeggen dat ze bij 70 % hun computer worden afgenomen, mijn beste dit jaar was 69 met 2 buizen(met PO wel inbegrepen altijd
)
Nu nog, wordt wel moeilijker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt. Nu altijd begrippentoetsen bij elk hoofdstuk. Altijd een 10 voorquote:
wtf did i just read?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
)
Dan valt het nog wel mee, als je kan leren of rekenen is er altijd wel een deel wat je ligt. Als je geen van beide kan heb je het verkeerde vak.quote:
ik dacht gewoon 'oh die belg' en ging toen maar naar de volgende postquote:
Verkeerde topic man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat een Fucito op voor 3.5k, rest allemaal voor 10k. Iemand? Ik heb 0 coins.
Zit jij in Leiden op school, want mijn dramatisch slechte docent gaat in Leiden lesgeven. Niets geleerd van hem dit jaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nu nog, wordt wel moeilijker.
Ik heb dit jaar geluk gehad met een goede docent
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat een Fucito op voor 3.5k, rest allemaal voor 10k. Iemand? Ik heb 0 coins.
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit jij in Leiden op school, want mijn dramatisch slechte docent gaat in Leiden lesgeven. Niets geleerd van hem dit jaar
Bonaventuracollege?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die school heet, iets met Bonevacia ofzo? vd Veen
fucking makkelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat Keynes gebeuren met al die formules
lool dat bedoelde ik dus met daar weinig van snappenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee, als je kan leren of rekenen is er altijd wel een deel wat je ligt. Als je geen van beide kan heb je het verkeerde vak.
@GJE http://wetenschap.infonu.(...)orie-van-keynes.html
De docent vd Veen die ik ken gooie met toetsenborden en stoelen naar leerlingenquote:
Hoi FC Kabaal! Je bent de duurste van allemaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat een 4-3-2-1 Fucito op voor 3.5k, rest allemaal voor 10k. Iemand? Ik heb 0 coins.
Ga ik nog wel krijgen.quote:
Denk niet dat ze zo dom zijn hem 6v te geven, hij gaat ook MO doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, wel vestiging mariënpoelstraat dus hopen dat die burggravenlaan doet ofzo
Goede leraar, maar misschien was de toets dan te moeilijk, want die klas is niet opeens in 1 periode 2 punten gemiddeld dommer geworden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt dit aan de leerlingen of aan de docent?
Ja. Proces actief latenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Roypsv het volgende:
kan je je instellingen bij CE saven en dan later weer gebruiken of werkt dat niet=
haha volgens mij in de 5e pas manquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik nog wel krijgen.
Zegt me echt 0
komt wel, is heel simpel als je het doorhebt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik nog wel krijgen.
Zegt me echt 0
Hopen maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo dom zijn hem 6v te geven, hij gaat ook MO doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij hem krijgt zou ik wel lachen. Je kan wel kloten en hij is wel aardig, maar kan totaal geen orde houden.
Nja geen zin om opnieuw te typenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee het ging over buizen en procenten ofzo
5 vwo, weet niet wanneer bij havo. Vond het stiekem wel chill, maar was wel de enige uit de klas die het snapte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha volgens mij in de 5e pas man
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoi FC Kabaal! Je bent de duurste van allemaal.
Gr
Dat is wel belangrijk voor een leraar, orde houden...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo dom zijn hem 6v te geven, hij gaat ook MO doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij hem krijgt zou ik wel lachen. Je kan wel kloten en hij is wel aardig, maar kan totaal geen orde houden.
ST? Staat er een voor 1500.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Het is de goedkoopste, maar hij is inderdaad van mij.
ik vond het ook chill, goed te doen op de toets ook, zal je weer zien dat ik een zesje hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef Thorb het volgende:
4
[..]
5 vwo, weet niet wanneer bij havo. Vond het stiekem wel chill, maar was wel de enige uit de klas die het snapte.
?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Docenten die geen orde kunnen houden, altijd mooi. Altijd vooraan zitten en goed luisteren en opletten.
Was bij mij de halve toets maar element van export en import zat er niet in, wel de multiplier maar dat is ook niet zo moeilijk als je formule snapt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond het ook chill, goed te doen op de toets ook, zal je weer zien dat ik een zesje heb
En jou docenten kunnen dus geen les geven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Docenten die geen orde kunnen houden, altijd mooi. Altijd vooraan zitten en goed luisteren en opletten.
Beetje slijmen > hoger cijferquote:
haha juist achteraan zitten en lachen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bins van 1300?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Het is de goedkoopste, maar hij is inderdaad van mij.
Ziek slechte docenten sommigen. Mag je met zakken chips een rondje school lopen in de lestijdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En jou docenten kunnen dus geen les geven?
Te minste je zegt dat je nooit wat doet
multipliereffectquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was bij mij de halve toets maar element van export en import zat er niet in, wel de multiplier maar dat is ook niet zo moeilijk als je formule snapt.
Ik sta mooi een 8 nu, de kneusjes achterin staan allemaal 6 of minderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha juist achteraan zitten en lachen.
Zit je lekker onder het bureau?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta mooi een 8 nu, de kneusjes achterin staan allemaal 6 of minder
quote:
Maar je hebt wel een kut schooltijd zonder vriendenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta mooi een 8 nu, de kneusjes achterin staan allemaal 6 of minder
Ik heb sommige docenten echt onder de duim lijkt welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij mij. Wel altijd bij de engels docent in het engels praten
Hadden wij ook, was 3 jaar geleden, de dingen die we op de muren schoten zitten er nu nogquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
Wij hadden er ook 1 die geen les kon geven en geen orde kon houden, uiteindelijk gingen mensen cds en erwten en weet ik veel wat naar haar gooienDuurde niet lang voor ze ontslag had genomen.
Wel grappig dat ze ook altijd de verkeerde mensen wegstuurde omdat ze niet wist wie shit gegooid had en toen random ging kiezen
Ook nog 1 keer onterecht weggestuurd![]()
Ik zit met vrienden helemaal vooraanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:33 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een kut schooltijd zonder vrienden
van Gent?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:34 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hadden wij ook, was 3 jaar geleden, de dingen die we op de muren schoten zitten er nu nog
quote:
Ik heb vaak genoeg gezien dat dat werktequote:
Hier ook een Engels leraar weggepest. Hij rende huilend het lokaal uit. Bleek dus dat zijn vrouw zelfmoord wou plegen maar dat wisten ze niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:33 schreef poker4lifee het volgende:
Wij hadden er ook 1 die geen les kon geven en geen orde kon houden, uiteindelijk gingen mensen cds en erwten en weet ik veel wat naar haar gooienDuurde niet lang voor ze ontslag had genomen.
Wel grappig dat ze ook altijd de verkeerde mensen wegstuurde omdat ze niet wist wie shit gegooid had en toen random ging kiezen
Ook nog 1 keer onterecht weggestuurd![]()
Dat soort docentenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wij hebben 1 toffe docent. Gozer weet echt leuk te vertellen en daardoor vind ik zijn lessen echt vet. Veel luchtige opmerkingen, veel ruimte voor interactie. Dude geeft het vak 'Trends', mede dankzij hem erg interessant.
Nou. Be proud.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wij hebben 6 natuurkunde docenten in 1 jaar weggepest
dat zijn de betere ja, wel jammer dat die er zo weinig zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wij hebben 1 toffe docent. Gozer weet echt leuk te vertellen en daardoor vind ik zijn lessen echt vet. Veel luchtige opmerkingen, veel ruimte voor interactie. Dude geeft het vak 'Trends', mede dankzij hem erg interessant.
lulligquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hier ook een Engels leraar weggepest. Hij rende huilend het lokaal uit. Bleek dus dat zijn vrouw zelfmoord wou plegen maar dat wisten ze niet.
Ik ben altijd aardig hoor, dat is juist een uitkomst voor mijquote:
Wat vond je van de geposte nummers?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ooja geniaal, gewoon half uur weggaan als je er zin in had
durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat vond je van de geposte nummers?
'We'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig hoor, dat is juist een uitkomst voor mij
Er stonden er 3 onder 1500, en heb gekeken tot 3500, heb ze allemaal gekochtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bizar is dat. Mijn auctions verschillen dus gewoon.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Er stonden er 3 onder 1500, en heb gekeken tot 3500, heb ze allemaal gekocht
Ik werk er niet aan mee hoorquote:
lolquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
Wat nog wel dat een keer eerste les bij een leraar. Hij zo van: ik heb een vriendin. Reactie van een jongen: is ze blind. De toon was gezet voor de rest van het jaar
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
Wat nog wel dat een keer eerste les bij een leraar. Hij zo van: ik heb een vriendin. Reactie van een jongen: is ze blind. De toon was gezet voor de rest van het jaar
Nee want dan gaat de leraar in eens zijn best doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stage-docenten zijn ook meestal fucking chill
Bij ons is de leraar gewoon weg dan als die stage docenten lesgevenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee want dan gaat de leraar in eens zijn best doen
Ja ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee want dan gaat de leraar in eens zijn best doen
Oh bij ons niet, maar heb ze ook niet echt. Laatst moest er wel eentje meekijken, maar ze was nogal klein dus iemand vroeg of ze een nieuwe leerling was. Stralen ook niets uit tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij ons is de leraar gewoon weg dan als die stage docenten lesgeven
hahahahahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wij waren ook wel ettertjes op de middelbare school. Onze Engels docent had altijd zijn laptop aangesloten op de beamer, áltijd. Je kon er met je oldskool telefoon verbinding mee maken met bluetooth (). Zag je steeds onderin beeld zo'n ballonnetje omhoog komen:
''- 'Meneer, mogen we weg' probeert verbinding te maken met uw toestel."
"De meester is een schijtlul probeert verbinding te maken"
"Wie dit leest is een kaketoe"
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wij waren ook wel ettertjes op de middelbare school. Onze Engels docent had altijd zijn laptop aangesloten op de beamer, áltijd. Je kon er met je oldskool telefoon verbinding mee maken met bluetooth (). Zag je steeds onderin beeld zo'n ballonnetje omhoog komen:
Is ook zo dat die stage docenten totaal geen orde kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh bij ons niet, maar heb ze ook niet echt. Laatst moest er wel eentje meekijken, maar ze was nogal klein dus iemand vroeg of ze een nieuwe leerling was. Stralen ook niets uit tegenwoordig
Origineel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Plakbandje onder de optische muis is ook wel leuk opzich...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Origineel.
Sommige gasten uit m'n klas trekken gewoon de internetkabel eruit voordat we les krijgen30 minuten voordat ze het doorhebben meestal
Oh dat heb ik iets van 8x per jaar. Maar in de tweede kwam er bij wiskunde standaard de unitleider omdat het altijd chaos was, dat was een beetje sneu.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik weet nog dat er soms mensen van school dat ze tijdens les van een leerkracht er bij kwamen zitten om te kijken hoe het in de klas gaat.![]()
Leerkracht helemaal te sweatentotaal anders lesgeven etc.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
HahaTegenwoordig heb je van die interactieve dingen, maar met de muis kan je kloten als de leraar schrijft. Dus dan ga je naar een volgende pagina en dan denkt de leraar dat al zijn aantekeningen weg zijn. Of je selecteert gewoon de gum en dan gaat vanzelf alles weg
Hmm, laatst hadden ze zo'n 'problem?' trollface onder de docent z'n muis geplaktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Plakbandje onder de optische muis is ook wel leuk opzich...
Dat had ik gedaan bij mn stage als 1 april grap. Maar door het hele kantoor. En ik maar lachen in mn eentje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Plakbandje onder de optische muis is ook wel leuk opzich...
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan bij mn stage als 1 april grap. Maar door het hele kantoor. En ik maar lachen in mn eentje.
Doen of je lang bent roken, maar inmiddels bekertjes met water over de auto van je collega heen gooit. Bij min 15quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan bij mn stage als 1 april grap. Maar door het hele kantoor. En ik maar lachen in mn eentje.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen of je lang bent roken, maar inmiddels bekertjes met water over de auto van je collega heen gooit. Bij min 15
Geen gezeik mee gehad?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha
Ja bij ons is er zo'n lokaal waarbij je het dak op kan lopen. Gooit iemand pen naar buiten zegt hij ik ga wel even halen, zegt de leraar van nee ik loop wel. Doen ze natuurlijk de duur dichtDie gozer werd altijd gepakt want ze hadden hem ook een keer in het lokaal opgesloten door een kast ervoor te zetten. Dat was gewoon niet leuk meer
Dunno, volgens mij gebeurde er niets.quote:
Nee, dat is gewoon een leuke grap. vooral in de nachtdienst, dan denken ze dat ze naar huis kunnen, maar moeten ze gewoon nog 10 minuten krabbenquote:
Ja, het was een positievequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een leuke grap. vooral in de nachtdienst, dan denken ze dat ze naar huis kunnen, maar moeten ze gewoon nog 10 minuten krabben
Stiekem vinden die docenten het ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef DutchSL het volgende:
Leuk, leraren terroriseren.. en over 20 jaar als je zelf kinderen hebt zeuren dat het onderwijs naar de klote gaat en niemand meer leraar wilt worden
Laat die mensen gewoon met rust joh.
Hij ziet er altijd achterlijk uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jammer. En hij ziet er echt achterlijk uit met dat haar.
Ultimatedb is veel sneller.quote:
En totaal onvergelijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ultimatedb is veel sneller.
Maar futhead is overzichtelijker
Wedden dat hij deze niet snaptquote:
haha ik gebruik futhead alleen om squads te maken, hoop dat dat bij iedereen zo isquote:
Ja en dat werkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
UDB kan je ook team maken geloof ik maar dat is helemaaaaal langzaam.
Ja, bij mij ook. Verder nog wel eens om spelersstats te zien..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik gebruik futhead alleen om squads te maken, hoop dat dat bij iedereen zo ismaar bij GJE dus niet.
Voor spelers zoek ik via futhead hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik gebruik futhead alleen om squads te maken, hoop dat dat bij iedereen zo ismaar bij GJE dus niet.
Is goed, 130k?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wedden dat hij deze niet snapt![]()
Heb ik nietquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wedden dat hij deze niet snapt![]()
Punani is waar je uitgekomen bentquote:
In jouw geval betekent het 'Kast' ? Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Punani is waar je uitgekomen bent
3* skill my assquote:
Agahah xdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In jouw geval betekent het 'Kast' ? Ik snap het niet.
zeker, snel, goed defensief en 4* skillquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Adriano van Barça is best een perfecte 3-5-2 LM denk ik
Pedro ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Adriano van Barça is best een perfecte 3-5-2 LM denk ik
thx herhaling nog kunnen zienquote:
Stel je die stats voorquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In jouw geval betekent het 'Kast' ? Ik snap het niet.
Daalt de NIF in prijs dan?quote:
Ik moet slim inkopen hèquote:
Als ik mijn hele team verkoop kan ik hem betalen maar dan heb ik er geen spelers omheenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan jij je hem veroorloven?
Ik niet
Moet lukken met 80kquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan jij je hem veroorloven?
Ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |