abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113110690
Ik zit echt met een probleem.
heb een maand geleden meisje ontmoet via vrienden,
dus we hebben zitten praten via groep gesprek op whatsapp.
en we gingen dus met de vrienden naar haar vriendinnen etc,
paar biertjes drinken en toen naar de disco, op de terugweg waren we beetje aangeschoten, en voor ik het weet stonden we te zoenen,

maar nu zit ik met het probleem dat ik haar echt leuk vind, en dat heb ik haar ook gezegd, en ze heeft gezegd dat ik een leuke jongen was maar ze niet van iets vast hield, en dat begreep ik ook.

maar helaas blijf ik haar nog steeds leuk vinden, maar ik weet dat het totaal hopeloos is, en heb het gevoel dat we minder contact hebben omdat ze mij ziet als "diegene die mij leuk vind" en dat wil ik niet, ik wil haar ook niet leuk vinden maar gewoon vrienden zijn, maar dat lukt me niet.

hebben jullie tips, wat moet ik doen, haar uitleggen hoe echt alles zit? proberen haar niet meer leuk te vinden?
pi_113110800
Eerst maar eens even een tijdje het contact verbreken zodat je niet steeds met haar geconfronteerd gaat worden en dan maar de tijd uitzitten tot je gevoelens verdwijnen. Je weet dat het niets gaat worden dus je hebt geen andere keuze. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113110807
je was haar one night stand terwijl ze 14 is :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:06:12 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113111384
Iets zegt me dat dit voor TS te vroeg is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_113112053
Maak nog maar eens een topic aan als je haar echt leuk vindt maar niet eens gezoend hebt, en dat ook niet gaat gebeuren omdat zij al een hele leuke vriend heeft :')

;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 20:22:29 ]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:33:01 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_113115820
Tsja dit gaat um gewoon niet worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')