Nou ja, trouw blijven is onwerkelijk naar het schijnt.quote:
Volgens mij gapt Pat gewoon een pak van de Toppers hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan van het positieve uit toch?
Gaan jullie beiden in het zwart, mochten jullie ooit trouwen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgens mij gapt Pat gewoon een pak van de Toppers hoorEn René in 26-delig getailleerd pak.
Het één sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:22 schreef Renesite het volgende:
Ik wil niet trouwen, straks kan ik niet vreemd gaan
Als ie wil trouwen moet ie echt een ander zoeken !quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgens mij gapt Pat gewoon een pak van de Toppers hoorEn René in 26-delig getailleerd pak.
Ik heb al iemand voor 'm gevonden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ie wil trouwen moet ie echt een ander zoeken !
jesnaptmeheuswelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ie wil trouwen moet ie echt een ander zoeken !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga eens een goed boek lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |