je ziet daar de nadelen van een camera op elke mobielquote:
Mooiste nacht van mijn leven, tranen in de ogen als ik er aan terug denk.quote:
Hey dat is op een fok meetquote:
Ik denk dat ik een pilot opneem gewoon omdat het kan, niet dat ik die online zet maar gewoon omdat leuk enzo.quote:
Wat is dit dan weer voor een compleet onsamenhangend en tevens achterlijk argument?quote:Voor de hamburgerproduktie van McDonald's worden per dag maar liefst 500 mishandelde bio-industrie-runderen gedood. Die beesten hebben dan zo langzamerhand aardig wat mest bij elkaar gepoept; rijk aan zware metalen en nitraten zorgt de mest voor een groot milieuprobleem.
Ja, als je dat leuk vind moet je dat geowon doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een pilot opneem gewoon omdat het kan, niet dat ik die online zet maar gewoon omdat leuk enzo.
altijd leuk, fok meets. vooral de foto's en filmpjes waarmee ze elkaar daarna kapot proberen te maken. genietenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fuck die shit, ik spreek haar weer aan.
Iets met muziek. Met de wekelijkse "Tip van Tchock".quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als je dat leuk vind moet je dat geowon doen.
Deze man.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fuck die shit, ik spreek haar weer aan.
MAKE ME PROUD SONquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en ze reageert, ballin. Ben zo terug
Oh, nou dat lukt prima denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Iets met muziek. Met de wekelijkse "Tip van Tchock".
Trouwens ik wil dat wel voor mijn radioprogramma die Tip van Tchock.
twitter:teskedeschepper twitterde op dinsdag 19-06-2012 om 20:18:24KEEEEEEIHARD #boycotmcdonalds http://t.co/9cSvadi2 reageer retweet
Bij AmsterdamFM gewoon, mijn hartstikke leuke collega draait echt kutmuziek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat lukt prima denk ik. Die gast weet zo veel van muziek en ook achtergronden van muziek en band en artiesten, ja eigenlijk alles. En wanneer wat uitkomt, ja alles dus
.
Welk radioprogramma tho?
ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die geen foto's van faye d'r kont hebben
Geefquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
was dat die negerin van jullie laatste meet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja dat is bij wel meer radiostationsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Bij AmsterdamFM gewoon, mijn hartstikke leuke collega draait echt kutmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |