Je woont in de Blokker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Baalhaar het volgende:
Wie aan het tafelkleed weet te raden waar ik woon mag mee-eten trouwens.
Nou hoezo dat nou weer.quote:
Ojee, een 'kenner'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kapsalon is echt tyfus smerigSowieso kebab/döner etc. in Nederland
Om te kotsen
Als dat lukt weet je in ieder geval dat het een goeie tent is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Nuchter zoiets eten.
Dan ben je een baas.
MAC El Aviv Rotterdam broederquote:Op woensdag 20 juni 2012 05:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dat lukt weet je in ieder geval dat het een goeie tent is.
Hoax. Het zit altijd en overal in van die Tupperwarebakjes onder de toonbank, wat de koelkast is. Hoop ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 06:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
MAC El Aviv Rotterdam broederDaar is de bereiding van kapsalon magie.
Verse ingrediënten en betaalbaar.
Hier zit een zaak die maaakt het zo lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kapsalon is echt tyfus smerigSowieso kebab/döner etc. in Nederland
Om te kotsen
PURE KANKERquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:37 schreef Baalhaar het volgende:
Dit is hem trouwens voor degene die het zich eerst willen visualiseren:
[ afbeelding ]
lavendellandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Baalhaar het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:32 schreef Baalhaar het volgende:
Ik heb dus net de kapsalon van gisteren in de over gezet, vroeg mij af of het gewoon veilig is om hem nu op te eten zonder er ziek van te worden enzo?
Thanks alvast!Waarom niet? Ik neem aan dat je niet zo dom bent dat je die maaltijd de hele tijd in een warme keuken op het aanrecht bewaard hebt, maar gewoon goed afgedekt in de koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Je hebt die foto gemaakt met een Nokia Lumia 800.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef Baalhaar het volgende:
De tweede prijs. Ik was eerder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef WH141 het volgende:
[..]
Je hebt die foto gemaakt met een Nokia Lumia 800.
Wat win ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |