abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113104752
Hallo allemaal,

Ik zit al ontzettend lang met deze vraag in mijn maag, dus ik dacht ik stel hem maar is.

Ik hoor altijd dat veel islamitische jongeren het niet prettig vinden dat de Nederlandse cultuur zo seksueel vrij is, en dit is ook het enigste wat ik deel met moslims qua gedachtegoed.

Toen ik nog op het vmbo zat heel wat jaren terug, hoorde ik altijd een Turkse jongen praten over 'die Nederlandse meisjes die geen zelf respect hebben, en met elke jongen gaan'' Hij had ook op zijn online profiel staan ''De vrouwen waar de minste mannen handen aan hebben gezeten is het meeste waard''.

Ook in Goede tijden slechte tijden was het is, Dat bilal Nuran niet wou, omdat ze al is een keer seks heeft gehad.

En op Fok wel is gelezen dat moslims reclame borden met vuilniszakken afplakte omdat er een vrouw in ondergoed stond.

Maar die zelfde jongeren, turken / marokkanen .. die zijn wel de grootste versierders.
Kijk maar is op straat, ze roepen altijd naar meisjes, en ik weet zeker dat ze zo naar bed zouden gaan met zo'n meisje.

Dit punt snap ik dus totaal niet, ze vinden de westerse cultuur veelste open, maar als het erop aan komt, dan gaan ze wel met al die meisjes naar bed..

Dat is toch heel tegenstrijdig tegen hun standpunt?

Ik kwam op deze vraag omdat ik is met een meisje sprak van 13 op een middelbare school, die vertelde hoe turkse jongens met haar omgingen.. En steeds zeide ''Doe Rianne maar **ken'' En ze vond het nog grappig en leuk ook.. zeer triest.

Ik snap die tegenstrijdige standpunten dus niet van de moslim jongeren, hebben jullie idee hoe het nou precies zit?

Dankjewel, Groetjes Fred uit Meppel.
pi_113104842
Ze worden geïndoctrineerd en zeiken hun ouders na. Als puntje echter bij paaltje komt voelen ze de aanwezigheid van dat paaltje.

'Naaktheid' van vrouwen wordt toch bepaald door leefomgeving? Niemand zeikt om negroïde vrouwen in de jungle met blote tieten, dit omdat cultuur verschilt en het daar heel normaal is.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_113104959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:24 schreef dustbrain het volgende:
Ze worden geïndoctrineerd en zeiken hun ouders na. Als puntje echter bij paaltje komt voelen ze de aanwezigheid van dat paaltje.

'Naaktheid' van vrouwen wordt toch bepaald door leefomgeving? Niemand zeikt om negroïde vrouwen in de jungle met blote tieten, dit omdat cultuur verschilt en het daar heel normaal is.
Daar heb je wel een punt, maar ik heb ook het idee dat ze soms weinig respect hebben naar Nederlandse meisjes wat ik ten sterkste betreur trouwens.

(heb niks tegen buitenlandse mensen).
pi_113105003
Je respecteert automatisch hetgeen dat verschillend is en als slecht wordt beschouwd minder. Gewoon hopen dat ze uit de doctrines stappen en de Nederlandse cultuur accepteren. Anders moeten ze het voor zich houden of opflikkeren.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_113105058
Het bekende mocro/turkse straattuig zit tussen wal en schip: ze zijn met islamitische normen en waarden opgevoed en worden daarna in een snoepwinkel zonder toezicht losgelaten. En dan vreemd opkijken dat het fout gaat... :')

Ik beschouw dit volk dus ook niet als islamitisch; ze zijn alleen islamitisch als het ze uitkomt.
pi_113105060
En ondertussen duiken ze met de een na de ander Nederlandse vrouw in bed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_113105098
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:29 schreef HSG het volgende:
En ondertussen duiken ze met de een na de ander Nederlandse vrouw in bed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net gaan zeggen: dat soort domme snollen kan mij gestolen worden; de mocro's mogen ze hebben. Enige probleem is: jonge mocro's hebben nogal de neiging wel continu met hun rechten bezig te zijn, maar niet met hun plichten, waardoor uiteindelijk jij en ik de opvoeding van dat kind betalen, aangezien de mocropapa gevlucht is.
pi_113105309
Een collega van mij is half Nederlands en half Iraans, de vader in kwestie was uitgehuwlijkt in Iran, wat de desbetreffende moeder dus niet wist, toen ze een kind kreeg, is hij weer naar Iran gegaan.

Die jongen is dus gewoon een Nederlander, ook al ziet hij er Iraans uit, maar hij kent niemand van zijn iraanse familie, hij is geheim, en officieel dacht ik een autochtoon, omdat zijn buitenlandse vader hem niet erkent heeft.
pi_113105324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:30 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ik wilde net gaan zeggen: dat soort domme snollen kan mij gestolen worden; de mocro's mogen ze hebben. Enige probleem is: jonge mocro's hebben nogal de neiging wel continu met hun rechten bezig te zijn, maar niet met hun plichten, waardoor uiteindelijk jij en ik de opvoeding van dat kind betalen, aangezien de mocropapa gevlucht is.
Dit. Daar erger ik me dus aan. Want een paar dingen zijn zeker:

- De maatschappij heeft dat soort vrouwe niet nodig.
- het kost ons geld
- niemand geeft om hun.
pi_113105389
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef HSG het volgende:

[..]

- het kost ons geld
- niemand geeft om hun.
Toch doet het diep in mijn hart erg pijn, als ik hoor hoe ze met dat 13 jarige meisje omgaan, ze krijgt nu een navel piercing gratis van hun... a.s donderdag laat ze die zetten.. Zij helemaal blij en gelukkig, maar als ik vraag wat er achter zit, en wat ze van haar moeten.. Word ze rood..

Diep maar dan ook diep triest, het meisje komt uit een normale familie , en glijd door die lui helemaal af.. En dat vind ik best treurig. Vooral omdat ze op die leeftijd niet weten wat goed en slecht voor ze is.
Ook rookt ze, en blowt af en toe, sinds ze met die Turkse jongens dagelijks omgaat.
pi_113105565
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef HSG het volgende:

[..]

- het kost ons geld
- niemand geeft om hun.
En het plebs wat ze uitpoepen gaat zich nog harder misdragen dan hun papa, die kennelijk geen echte vent was.

Het grote probleem is dat die jochies dit niet snappen: je pikkie ergens inhangen maakt je geen vent; je verantwoordelijkheden nemen en kinderen goed opvoeden wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:37 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Toch doet het diep in mijn hart erg pijn, als ik hoor hoe ze met dat 13 jarige meisje omgaan, ze krijgt nu een navel piercing gratis van hun... a.s donderdag laat ze die zetten.. Zij helemaal blij en gelukkig, maar als ik vraag wat er achter zit, en wat ze van haar moeten.. Word ze rood..

Diep maar dan ook diep triest, het meisje komt uit een normale familie , en glijd door die lui helemaal af.. En dat vind ik best treurig. Vooral omdat ze op die leeftijd niet weten wat goed en slecht voor ze is.
Ook rookt ze, en blowt af en toe, sinds ze met die Turkse jongens dagelijks omgaat.
Dat kind is gewoon niet voldoende opgevoed. Als ik, toen ik 13 was, met dat soort tuig omging zou ik het komende jaar niet meer buitenkomen behalve naar school toe.
pi_113105741
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:29 schreef TimMer1981 het volgende:
Het bekende mocro/turkse straattuig zit tussen wal en schip: ze zijn met islamitische normen en waarden opgevoed en worden daarna in een snoepwinkel zonder toezicht losgelaten. En dan vreemd opkijken dat het fout gaat... :')

Ik beschouw dit volk dus ook niet als islamitisch; ze zijn alleen islamitisch als het ze uitkomt.
Precies, part-time moslims.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_113105777
Ik, als moslim zijnde, geef je groot gelijk. Daarom probeer ik ook niet dingen te doen die ik niet gepast vind.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_113105885
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik, als moslim zijnde, geef je groot gelijk. Daarom probeer ik ook niet dingen te doen die ik niet gepast vind.
Daar heb ik veel respect voor, tof!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:23:11 #15
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_113107248
Dat soort mannen en jongens die zich zo gedragen zijn ontzettend hypocriet. Net als sommige Islamitische jongens/mannen die alles doen wat 'god' verboden heeft maar toch mee doen aan de Ramadan. :r
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_113107733
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Skitzofrenix het volgende:
Dat soort mannen en jongens die zich zo gedragen zijn ontzettend hypocriet. Net als sommige Islamitische jongens/mannen die alles doen wat 'god' verboden heeft maar toch mee doen aan de Ramadan. :r
Het is zelfs onderling tussen de jongens een schande als je nog maagd bent :') En deze jongens willen een maagd hebben wanneer ze gaan trouwen :') Hoe hypocriet kan je zijn? Daarom vind ik het niet meer erg dat sommige meiden zich laten "naaien" door de dokter en zo hun toekomstige man bedonderen, meeste verdienen het toch.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:06:54 #17
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_113108945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Skitzofrenix het volgende:
Meestal doen ze niet mee aan de ramadan, maar wel willen feesten als de ramadan af is.

Wel de lusten niet de lasten.
En dan nog gaan zeiken als hun zusje met een nederlander uit gaat.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_113109203
Ach het is altijd hetzelfde. Een man is stoer als ie veel meisjes krijgt, en een meisje wat veel jongens gehad heeft is gelijk een hoer.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:20:26 #19
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_113109470
Even los v/h feit dat noch elke Turk, noch elke Marokkaan hetzelfde zal denken, is het al helemaal achterlijk om ze in één adem te noemen. De Turkse en Marokkaanse cultuur verschillen zo sterk van elkaar, dat er los van de individuele persoonlijke verschillen, ook nog eens een wereld van verschil is tussen de twee groepen jongens, vanwege de culturele verschillen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:21 schreef Ghettofredje het volgende:
Maar die zelfde jongeren, turken / marokkanen .. die zijn wel de grootste versierders.
Kijk maar is op straat, ze roepen altijd naar meisjes, en ik weet zeker dat ze zo naar bed zouden gaan met zo'n meisje.
Volgens mij moest je zelf ook lachen toen je dit typte? Het zijn vooral irritante Marokkaanse probleemjongeren die op straat meisjes naroepen EN ze daarnaast ook lastigvallen wanneer ze doorloopt.

Het zijn ook deze irritante jongens die, behalve dat ze een grote bek hebben, het helemaa niet goed doen bij de vrouwen. En die enkeling uit deze probleemgroep die het wel goed doet bij de vrouwen, doet het eigenlijk alleen goed bij de blanke minder begaafde probleemmeisjes.

En natuurlijk doet een succesvolle Marokkaan of Turk met een leuk uiterlijk het vaak over het algemeen wel goed bij de vrouwen. Maar dit geldt voor de gemiddelde succesvolle man.
Krekker is de bom!
pi_113109873
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:20 schreef KreKkeR het volgende:
Even los v/h feit dat noch elke Turk, noch elke Marokkaan hetzelfde zal denken, is het al helemaal achterlijk om ze in één adem te noemen. De Turkse en Marokkaanse cultuur verschillen zo sterk van elkaar, dat er los van de individuele persoonlijke verschillen, ook nog eens een wereld van verschil is tussen de twee groepen jongens, vanwege de culturele verschillen.

[..]

Volgens mij moest je zelf ook lachen toen je dit typte? Het zijn vooral irritante Marokkaanse probleemjongeren die op straat meisjes naroepen EN ze daarnaast ook lastigvallen wanneer ze doorloopt.

Het zijn ook deze irritante jongens die, behalve dat ze een grote bek hebben, het helemaa niet goed doen bij de vrouwen. En die enkeling uit deze probleemgroep die het wel goed doet bij de vrouwen, doet het eigenlijk alleen goed bij de blanke minder begaafde probleemmeisjes.

En natuurlijk doet een succesvolle Marokkaan of Turk met een leuk uiterlijk het vaak over het algemeen wel goed bij de vrouwen. Maar dit geldt voor de gemiddelde succesvolle man.
Het spijt me erg, sorry ik ben een leek op het gebied, dus sorry als ik fouten heb gemaakt, ik vroeg me het alleen af, en ik baseerde het enkel uit eigen ervaring wat niet altijd objectief kan zijn.
Groetjes Fred
pi_113117010
Pvv topics :')
Ne mutlu Türküm diyene
pi_113117696
Fredje , ga eens een keer naar buiten i.p.v. topics openen :|W
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:08:53 #23
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_113118388
Die Mocro's zien de Nederlandse meisjes als hoeren, als ze oud genoeg zijn dan gaan ze opzoek naar een vrouw uit hun eigen land/cultuur voor een serieuze relatie.

De Nederlandse meisjes die zich laten neuken door die besneden piemols vinden het stoer om zo'n "gangster" vriendje te hebben.... is spannend natuurlijk.

Dus daarom Fredje!
pi_113119271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Cucumissativus het volgende:
Die Mocro's zien de Nederlandse meisjes als hoeren, als ze oud genoeg zijn dan gaan ze opzoek naar een vrouw uit hun eigen land/cultuur voor een serieuze relatie.

De Nederlandse meisjes die zich laten neuken door die besneden piemols vinden het stoer om zo'n "gangster" vriendje te hebben.... is spannend natuurlijk.

Dus daarom Fredje!
Meestal wel ja. Ze gebruiken de Nederlandse vrouwen om "te oefenen". En een andere reden is waarom ze met een vrouw uit hun eigen cultuur trouwen is omdat die vrouwen alles doen wat zij zeggen en hun niet zullen tegenspreken.
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:56:30 #25
374826 Tercera-Estrella
Tercera Estrella!
pi_113180117
ingnorant piece of ....'s, Turken zijn geen Marokkanen. Marokkanen zijn geen Turken. Moslims hoeven niet per se Marokkanen of Turken te zijn. Marokkanen of Turken hoeven niet per se moslim te zijn. Ik haat het als mensen deze dingen door elkaar halen. Omdat ik Marokkaan ben betekent het niet dat ik gelijk moslim ben of dat ik meisjes na roep of na fluit.

Er bestaan heus wel Marokkanen die goed zijn opgevoed en normen en waarden hebben meegekregen van hun ouders. Mijn ouders zijn ook in Marokko geboren, maar zij hebben mij prima opgevoed.

Ik zie vrouwen als een lust object, ik zie een vrouw als een potentiele partner, ik zie vrouwen als potentiele vriendinnen, ik zie een vrouw als een moeder van mijn kinderen en ik zie een vrouw als een alien die mijn hart veroverd. Dat is mijn mentaliteit en toevallig ben ik een Marokkan die geen moslim is en daar ook de keuze toe heeft gekregen van mij ouders.

Fredje kijk verder dan je neus lang is en neem niet zomaar dingen van mensen aan. Als je wilt weten hoe marokkanen zijn, zoek er een op en ga met hem om. Wij bijten niet allemaal en niet allemaal zijn zo narrowminded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')