abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20865451
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:14 schreef Djaser het volgende:
Nee maar als je bekijkt door hoeveel mensen Alice Cooper en Kiss de laatste tijd worden afgezeken. Dat is bij Ozzy niet het geval.
Volgens mij valt dat bij Alice wel mee, en Kiss maakt het er zelf naar door met de 42e farewelltour ter ere van het 52e overbodige greatest hits album bezig te zijn. Ik denk dat Ozzy dankzij zijn MTV show toch echt een stuk harder wordt afgezeken, maar dat zal dan wel weer plaatselijk zijn.

Kon me ook al niet al tezeer vinden in het overgrote deel van de Ozzfestlineups die ik heb gezien, dus ik zal wel gewoon oud en reactionair worden .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 26 juli 2004 @ 13:35:56 #102
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20865839
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:18 schreef Litpho het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat bij Alice wel mee, en Kiss maakt het er zelf naar door met de 42e farewelltour ter ere van het 52e overbodige greatest hits album bezig te zijn. Ik denk dat Ozzy dankzij zijn MTV show toch echt een stuk harder wordt afgezeken, maar dat zal dan wel weer plaatselijk zijn.

Kon me ook al niet al tezeer vinden in het overgrote deel van de Ozzfestlineups die ik heb gezien, dus ik zal wel gewoon oud en reactionair worden .
Ik ben op graspop misschien wel twee mensen tegen gekomen die Alice goed vonden en of Kiss het er naar maakt of niet het resultaat is er. Wat ik bij Ozzy meer zie is medelijden en geen irritatie maar misschien is dat idd meer plaatselijk, de show houd hem natuurlijk ook populair.
pi_51494589
Superkick: CD: Ozzy Osbourne - Black Rain

Ik ga niet op de FP reageren, maar die vierde reactie, die van WAARHEID, meent ie dat nu?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2007 @ 17:34:09 #104
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_51494888
wacht maar tot de blinde fans gaan reageren, die zijn nog grappiger. Ik kreeg ook nogal commentaar op dat ik de cd niet super vond.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 juli 2007 @ 17:09:54 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_51598751
Ajoh, let niet op Waarheid, gast is ziek in zn kop (moet je ook maar es dat nieuwsbericht over Manhunt 2 zoeken op de FP, kun je lachen )
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:40:34 #106
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_51605202
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef Tokus het volgende:
wacht maar tot de blinde fans gaan reageren, die zijn nog grappiger. Ik kreeg ook nogal commentaar op dat ik de cd niet super vond.
Dat hele album is dan ook zwaar onder de maat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')