Volgens mij valt dat bij Alice wel mee, en Kiss maakt het er zelf naar door met de 42e farewelltour ter ere van het 52e overbodige greatest hits album bezig te zijn. Ik denk dat Ozzy dankzij zijn MTV show toch echt een stuk harder wordt afgezeken, maar dat zal dan wel weer plaatselijk zijn.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:14 schreef Djaser het volgende:
Nee maar als je bekijkt door hoeveel mensen Alice Cooper en Kiss de laatste tijd worden afgezeken. Dat is bij Ozzy niet het geval.
Ik ben op graspop misschien wel twee mensen tegen gekomen die Alice goed vondenquote:Op maandag 26 juli 2004 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij Alice wel mee, en Kiss maakt het er zelf naar door met de 42e farewelltour ter ere van het 52e overbodige greatest hits album bezig te zijn. Ik denk dat Ozzy dankzij zijn MTV show toch echt een stuk harder wordt afgezeken, maar dat zal dan wel weer plaatselijk zijn.
Kon me ook al niet al tezeer vinden in het overgrote deel van de Ozzfestlineups die ik heb gezien, dus ik zal wel gewoon oud en reactionair worden.
Dat hele album is dan ook zwaar onder de maat.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef Tokus het volgende:
wacht maar tot de blinde fans gaan reageren, die zijn nog grappiger. Ik kreeg ook nogal commentaar op dat ik de cd niet super vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |