quote:Tja even een afweging maken
Op maandag 9 december 2002 22:01 schreef Reddiablo het volgende:
het is jammer dat zijn waardigheid zo is gedaald met het infantiele en debiele The Osbournes. Ooit werd hij beschouwt als The Prince of Darkness, maar ik vrees dat niemand Ozzy nu nog serieus mag nemen.Veel meer dan een uitgerangeerde ex-megaster die maar niet uit zn midlife crisis kan komen is er niet meer over.
Hoewel ik met weemoed terugdenk aan de tijden van Sabbath.... leiden als Paranoid, No More Tears, I Don't Want To Change The World, Mr. Crowley, War Pigs en toch ook Dreamer (opnieuw uitgebracht)
quote:Zit niet te zeuren man, dat is een wereldplaat.
Op vrijdag 13 december 2002 18:29 schreef SwissCom het volgende:[..]
1tje helaas.
Stayin' Alive
Voor de rest (y)
"All abooooooooooooard... the Disco train "
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 20:28 schreef Mes het volgende:
Ozzy lijkt op Neil van The Young Ones.
beetje vaag, het is nogal een poppy nummer
ik vind 'em zeker niet slecht, maar ik vind het totaal niet bij hem passen..
heeft iemand anders 'em al gezien?
quote:Ja, er was al eerder een clip er van uit (btw, het nummer heet 'Dreamer'), sinds een tijdje is er een nieuwe clip van. Het nummer vind ik niet echt geweldig, maar ik houd dan ook meer van die donkere, ruigere nummers, en minder van zoetsappige liedejs. Het leuke aan de clip vind ik wel dat hij zo lekker staart.
Op dinsdag 17 december 2002 10:44 schreef edsuit het volgende:
net een nieuwe clip van meneer Osbourne gezienbeetje vaag, het is nogal een poppy nummer
ik vind 'em zeker niet slecht, maar ik vind het totaal niet bij hem passen..heeft iemand anders 'em al gezien?
quote:Ik kan Ozzy's uitvoering van Born to be wild (met Miss Piggy!) toch ook niet helemaal serieus nemen.
Op vrijdag 13 december 2002 18:29 schreef SwissCom het volgende:
1tje helaas.Stayin' Alive
Voor de rest (y)
quote:Is Dreamer een cover
Op vrijdag 13 december 2002 18:09 schreef LangeJan het volgende:
Het is dan wel een cover van een andere band, maar goed.. eindelijk eens een nummer op TV waar geen mensen met pleisters op hun wang of een slipje met Dirrty erop aan hebben !!
quote:Tis kicked aars niet owned aars! Of issie je bilvriend?
Op dinsdag 6 augustus 2002 09:37 schreef metalheadBOC het volgende:
Tot mijn grote verbazing was er helemaal geen topic over Ozzy! Hoe kunnen ze Hem zomaar vergeten!Ozzy owned aars!
als god en ozzy een gevecht zouden hebben wie zou het winnen?
quote:Hmpf. Nou tis dus absoluut geen Ozzy-song. Ik vind het een vreselijk commercieel nummer met een veel te hoog WHAM-gehalte.
Op vrijdag 13 december 2002 20:46 schreef erikh het volgende:[..]
idd, prachtig nummer
die ga ik zeker kopen op single
mcanic
NO MORE TEEEEARSSSS....
De tourmanager van Ozzy Osbourne, de 50-jarige Bobby Thomson, is donderdag dood aangetroffen in een hotelkamer in Birmingham, in de Amerikaanse staat Michigan
Thomson is, naar het zich laat aanzien, in zijn slaap overleden
Een autopsie moet meer helderheid over de doodsoorzaak verschaffen
Osbourne liet in een verklaring weten "kapot" te zijn van de dood van zijn goede vriend Bobby, die 23 jaar lang deel heeft uitgemaakt van onze familie (De Telegraaf)
Een natuurlijke dood lijkt me niet echt waarschijnlijk, per ongeluk iets teveel genomen voor het slapen gaan misschien?
quote:Daar verzorgde hij de zang, het orgel én de gitaarsolo's.
Op donderdag 28 augustus 2003 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Deep Purple
quote:Dit mag zeker niet onderschat worden! Ozzy is een genie terwijl die zanger van Black Sabbath, die Richie Blackmore, een echte amateur is.
Op donderdag 28 augustus 2003 00:52 schreef Seborik het volgende:[..]
Daar verzorgde hij de zang, het orgel én de gitaarsolo's.
Ozzy met Black Sabbath in 1970
De oude Ozzy dan voor de liefhebbers van 'waardigheid'.
quote:"I can fly, I can fly!"
Op donderdag 28 augustus 2003 02:28 schreef hoppe het volgende:
[afbeelding]
Ozzy in 1974
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |