(en nu weer over Ozzy)
Het goede van Ozzy is dat hij al 20 jaar goede muziek maakt en nooit een muzikale misstap heeft gemaakt... bovendien is hij nu commercieel bezig (op tv) zonder dat het irritant is .. die soap van hem is echt geweldig... (hij hoeft zich niet eens aan te passen!)
deze man verdient een standbeeld
quote:Ja ik ken er ook maar 1, maar ik dacht dat jullie het over 1 of andere metal groep hadden.
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:51 schreef Tokus het volgende:[..]
ik vraag me nog altijd af over welke Ozzy jij het hebt, als je in de war was met Ozzy Osbourne.
Maar om op Ozzy terug te komen: Ik vind het dus gewoon zwaar bagger.
Maar dat komt misschien omdat het mijn stijl niet is
quote:Lichtje.
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:55 schreef brotherlouie98 het volgende:Ja ik ken er ook maar 1, maar ik dacht dat jullie het over 1 of andere metal groep hadden.
Maar om op Ozzy terug te komen: Ik vind het dus gewoon zwaar bagger.
Maar dat komt misschien omdat het mijn stijl niet is
quote:hehe een zelf respecterende metalhead zou er nog steeds kotsneigingen van krijgen
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
{van het onderwerp afwijkend}
mmm ja.. Modern Talking... typische jaren tachtig popmuziek iets waarvan je in die tijd als Headbanger kotsneigingen kreeg me dunkt...
quote:en dat verdient hij zeker!!! en hij moet aanbeden worden
(en nu weer over Ozzy)Het goede van Ozzy is dat hij al 20 jaar goede muziek maakt en nooit een muzikale misstap heeft gemaakt... bovendien is hij nu commercieel bezig (op tv) zonder dat het irritant is .. die soap van hem is echt geweldig... (hij hoeft zich niet eens aan te passen!)
deze man verdient een standbeeld
Weet ik veel, vanwege het dynamische karakter van dit forum check ik alleen de active topics...
quote:Eigenlijk zijn er nooit genoeg topics over Ozzy, maar ja.
Op vrijdag 13 september 2002 00:18 schreef Suncross het volgende:
JOh dr was al een topic over ozzy!Weet ik veel, vanwege het dynamische karakter van dit forum check ik alleen de active topics...
quote:dat is simpel, hij is te lelijk om de hemel in te gaan en de duivel is bang van hem. dus doodgaan kan hij niet want hij kan nergens terecht...
Op vrijdag 13 september 2002 00:45 schreef Rock-n-Roy het volgende:
Het enige probleem met vriend Ozzy is dat hij eigenlijk al dood is. Ik vraag me altijd af hoe hij het altijd voor elkaar krijgt om toch nog enig teken van leven te vertonen.
wel jammer dat ie zo'n dikke kop heeft gekregen
quote:Ja, viel mij ookal op. Misschien is dit de amerikaanse versie ofzo, maar ik vind het wel beter dan die andere. Hoewel die kindertjes een beetje eng zijn.
Op maandag 9 december 2002 21:20 schreef SmashBro het volgende:
Hebben ze Dreamer nou gere-released voor de kerstdagen?? Ik zag het daarstraks met een nieuwe winterse clip op MTV voorbijkomen en dacht echt "WTF?!Dat nummer was meer dan een half jaar geleden al uit!" Maar toen het is het niet echt een hit geworden dus proberen ze het blijkbaar nu maar opnieuw, ditmaal als kerstplaat. Er wordt wel veel gere-released de laatste tijd zeg (Groove Armada, Sophie Ellis Bextor, nu weer Ozzy...)
Veel meer dan een uitgerangeerde ex-megaster die maar niet uit zn midlife crisis kan komen is er niet meer over.
Hoewel ik met weemoed terugdenk aan de tijden van Sabbath.... leiden als Paranoid, No More Tears, I Don't Want To Change The World, Mr. Crowley, War Pigs en toch ook Dreamer (opnieuw uitgebracht)
Dan pist ie er toch tegenaan, hij heeft wat tegen monumenten geloof ik, hij mocht een aantal jaren niet optreden in een stad in de VS omdat ie tegen een monument daar aan gezeken had.
Trouwens al gehoord, Sharon heeft kanker, en als zij kaal wordt door de chemotherapie gaat heel de famillie kaal uit solidariteit, ze hernoemen dan de famillie naar the Osbalds.
Nogmaals, ik vind hem top!
Go Ozzy !
quote:Ik vind de solo wel leuk om te spelen
Op vrijdag 13 december 2002 18:09 schreef LangeJan het volgende:
Het is dan wel een cover van een andere band, maar goed.. eindelijk eens een nummer op TV waar geen mensen met pleisters op hun wang of een slipje met Dirrty erop aan hebben !!
Echt een topnummer, hebben jullie hem al gehoord? en wat vinden jullie ervan?Nogmaals, ik vind hem top!
Go Ozzy !
Ik ben zelf geen Ozzy fan, maar ik ben wel op Ozzfest geweest vanwege de andere goede bands. ( Slayer
). Maar het was duidelijk dat daar een legende op het podium stond
quote:1tje helaas.
Op dinsdag 6 augustus 2002 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het goede van Ozzy is dat hij al 20 jaar goede muziek maakt en nooit een muzikale misstap heeft gemaakt...
Stayin' Alive
Voor de rest (y)
quote:Zo denk ik er idd ook over! Super mooi nummer zeg!
Op dinsdag 10 december 2002 09:59 schreef Elbutre het volgende:
Ik vind dat nummer Dreamer wel mooi! Het zou me niks verbazen als dit de nummer 1 is met Kerst!
quote:idd, prachtig nummer
Op dinsdag 10 december 2002 09:59 schreef Elbutre het volgende:
Ik vind dat nummer Dreamer wel mooi! Het zou me niks verbazen als dit de nummer 1 is met Kerst!
die ga ik zeker kopen op single
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:01 schreef Reddiablo het volgende:
ik weemoed terugdenk aan No More Tears
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |