Niet alleen zielig voor het beest, maar die eigenaar is ook niet helemaal fris. De strontvliegen hebben genoten van de stront en toestand van de hond.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:41 schreef Doodloper het volgende:
Ja erg sad, maar helaas wordt het steeds minder nieuwswaardig heb ik het idee...
Een paar duizend euro zou wel een goede straf zijn. Ook goed voor de schatkist. Verder geen idee. Ik schat een paar honderd euro tot duizenden euro's. Hangt er maar net vanaf hoeveel dieren erbij betrokken zijn en hoe erg de dieren zijn mishandeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef ABombali het volgende:
Hoeveel is de boete voor zoiets? 85? 360?
Boete? Het is toch jouw hond?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef ABombali het volgende:
Hoeveel is de boete voor zoiets? 85? 360?
Wat een non-argument. Het is jouw hond, dus pak een stok en takel de hond maar toe. Of nog beter geef het weken geen eten. Respect dat dieren het zo lang zonder eten kunnen uithouden. Een dag zonder eten is voor mij al een uitdaging. Ik hoop verder dat het maar sarcastisch bedoeld is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Boete? Het is toch jouw hond?
Waarom moet zoiets trouwens in volledig bold gepost worden?
Lijkt me dat ze misschien eerst maar eens de eigenaar van die woning moeten vinden.quote:De agenten die naar de woning aan de J.C. van Markenlaan waren gekomen, zagen daar niet alleen dichte gordijnen maar ook tientallen strontvliegen op de ramen zitten.
Dat hoop ik ook, want alleen een debiel zonder gevoel voor dierenleed reageert zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Het is jouw hond, dus pak een stok en takel de hond maar toe. Of nog beter geef het weken geen eten. Respect dat dieren het zo lang zonder eten kunnen uithouden. Een dag zonder eten is voor mij al een uitdaging. Ik hoop verder dat het maar sarcastisch bedoeld is.
Yeah right, ze hebben hun huis verkocht, nieuwe gevonden en zijn in een half uur verhuisd zeker?quote:Volgens de politie zijn de bewoners, een vrouw en drie kinderen, op stel en sprong vertrokken.
En heeft geen ballen, wel tieten:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, ballen afhakken, hete teer in de anus.
Bij die hond dan he? Die eigenaar is waarschijnlijk slachtoffer.
Treurig bericht.quote:Volgens de politie zijn de bewoners, een vrouw en drie kinderen, op stel en sprong vertrokken.
Er lopen gekken in deze wereld rond. Ook op FOK! plaatsen deze randdebielen reacties. Alsof een hond een lege huls is zonder gevoel. Pff.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want alleen een debiel zonder gevoel voor dierenleed reageert zo
De hond van mijn tante heette Django. Ook zoiets.quote:De hond is inmiddels door de arts Django gedoopt en overgebracht naar een opvangadres.
Dat zou een gepaste straf zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:20 schreef Woestijnvos het volgende:
Wat een slechte mensen ze zouden ook eens zonder eten en drinken moeten zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |