Ja moet je hierheen komenquote:
Ok. Tot over ruim een uurtjequote:
Spannendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen!
Ik heb een baan![]()
Mag de administratie van een bedrijf compleet reorganiseren. Heb er veel zin in maar vind het ook wel erg spannend allemaal.
Tips?
Moet je eerlijk zeggen dat jou reactie mij niet is opgevallen. Maar je leest gewoon bij bijna iedereen tussen de regels wat ze echt vinden maar zoet dappige reacties gaan geven omdat ze bang zijn iets verkeerd te zeggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie hoor ook_gek, maar ik -ben- eerlijk -_-
voel me daardoor echt niet aangevallen hoor, weet dak nu dikker benquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen dat jou reactie mij niet is opgevallen. Maar je leest gewoon bij bijna iedereen tussen de regels wat ze echt vinden maar zoet dappige reacties gaan geven omdat ze bang zijn iets verkeerd te zeggen.
En dat zie je zo vaak, kan ik slecht tegen
Jajajaja mijn minpuntje ik weet het
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen dat jou reactie mij niet is opgevallen. Maar je leest gewoon bij bijna iedereen tussen de regels wat ze echt vinden maar zoet dappige reacties gaan geven omdat ze bang zijn iets verkeerd te zeggen.
En dat zie je zo vaak, kan ik slecht tegen
Jajajaja mijn minpuntje ik weet het
Kan je niet binnen door rijden bij Rotterdam de N209 en dan N470 helemaal naar zoetermeer pakken? Moet je even kijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vanaf Gorinchem? Dus moet ik even langs Rotterdam enz![]()
Ik ga echt zoveel file tegenkomen
hoe ging t met je baas vandaag?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef kree het volgende:
Middag![]()
Maaltijd salade op, goh wat ben ik toch gezond bezig
Mijzelf kennende kom ik dan ergens in Limburg uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je niet binnen door rijden bij Rotterdam de N209 en dan N470 helemaal naar zoetermeer pakken? Moet je even kijken.
Oh nouja min of meer goed, zat er toch wel een beetje over in de zenuwen.quote:
Jij zegt alles wat een vrouw wilt horen. Als een vrouw zegt "gras is rood" geef jij haar gelijk. Niks nieuws.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Denken dat ik ooit mijn woorden verdraai
ah fijn... nog ff doorbijten en doorzoekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Oh nouja min of meer goed, zat er toch wel een beetje over in de zenuwen.
Maar nog een gesprek gehad met chef erbij.
Einde van het liedje is dat het hetzelfde blijft, dus nog contract voor 3 maanden
Maar nu heb ik in ieder geval de tijd om rustig wat anders te zoeken.
Hou me maar koest voorlopig
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn... nog ff doorbijten en doorzoekenen niet roepen "lekker boeien"
ghehe
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zegt alles wat een vrouw wilt horen. Als een vrouw zegt "gras is rood" geef jij haar gelijk. Niks nieuws.
In dat geval, neem een lekkere kersen vlaai mee voor mequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijzelf kennende kom ik dan ergens in Limburg uit
Ik heb het half gevolgt, maar je hebt toch al een contract of 4 gehad? Dan mag dat wettelijk gezien niet eens en moeten ze je een vast contract aanbieden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Oh nouja min of meer goed, zat er toch wel een beetje over in de zenuwen.
Maar nog een gesprek gehad met chef erbij.
Einde van het liedje is dat het hetzelfde blijft, dus nog contract voor 3 maanden
Maar nu heb ik in ieder geval de tijd om rustig wat anders te zoeken.
Hou me maar koest voorlopig
hij had al 6 jaar een invalcontract en wilde nu eindelijk iets vast... nu zijn 1e 3 maanden contract gekregenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In dat geval, neem een lekkere kersen vlaai mee voor me
[..]
Ik heb het half gevolgt, maar je hebt toch al een contract of 4 gehad? Dan mag dat wettelijk gezien niet eens en moeten ze je een vast contract aanbieden.
Zal als ik jou was dat toch even uitzoekentrouwens, ik had echt de eer aan me zelf gehouden
Ring Rotterdam is shitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vanaf Gorinchem? Dus moet ik even langs Rotterdam enz![]()
Ik ga echt zoveel file tegenkomen
Juist dat dus en vandaag was het meer ja en amen van mijn kant als gister.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij had al 6 jaar een invalcontract en wilde nu eindelijk iets vast... nu zijn 1e 3 maanden contract gekregen
Will do!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In dat geval, neem een lekkere kersen vlaai mee voor me
[..]
Ik heb het half gevolgt, maar je hebt toch al een contract of 4 gehad? Dan mag dat wettelijk gezien niet eens en moeten ze je een vast contract aanbieden.
Zal als ik jou was dat toch even uitzoekentrouwens, ik had echt de eer aan me zelf gehouden
Volgens de routeplanner is het 3 kwartier rijden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ring Rotterdam is shit
Beter Brienenoordbrug richting Utrecht en dan binnendoor naar A12 richting Den Haag beviel me het beste!
Kom weer net bij dokter vandaan, nu ff pillen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |