Dealquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij foto's maakt waarop je Marmite eet
[..]
Wahaha dat niet maar ik ren erg verwijfd

Binnenkort maar eens richtng Oosterpark met camera danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In het Oosterpark, als het semi-donker is

Niet te laat komenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen!
Ik heb een baan![]()
Mag de administratie van een bedrijf compleet reorganiseren. Heb er veel zin in maar vind het ook wel erg spannend allemaal.
Tips?

Komt goud!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In het Oosterpark, als het semi-donker is

Ik ren altijd om 06.00 uur ;s ochtendsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens richtng Oosterpark met camera dan

ik zet mijn wekker welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ren altijd om 06.00 uur ;s ochtends

Het is in Zoetermeer. Met mijn verdwaalskills kan ik dus beter nu vertrekken dan heb ik het vast wel op tijd gevonden morgenquote:

Zoetermeer, lekker in de file staan wordt datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is in Zoetermeer. Met mijn verdwaalskills kan ik dus beter nu vertrekken dan heb ik het vast wel op tijd gevonden morgen

wekker half uurtje eerder dan normaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een baan![]()
Mag de administratie van een bedrijf compleet reorganiseren. Heb er veel zin in maar vind het ook wel erg spannend allemaal.
Tips?

Leugens!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ren altijd om 06.00 uur ;s ochtends

Wat gaaf! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een baan![]()
Tips?

Sowieso!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoetermeer, lekker in de file staan wordt dat

Scherpquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!
Jij zei net dat je vanavond ging hardlopen!

Sorrie hoor ook_gek, maar ik -ben- eerlijk -_-quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef ook_gek het volgende:
Snarf niet lullig bedoeld maar gebruik je even als voorbeeld.
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om eerlijk te zijn? Neem nou de foto's van snarf. Krijg je reacties te lezen van uhm ja anders, ja ander gezicht, gho heel anders inderdaad. Uhm hoe zal ik het zeggen? Anders ja.
Terwijl iedereen bedoeld en ziet dat ze dikker is vandaag de dag dan toen op die foto's. Waarom er zo omheen draaien? Het is toch zo? Slap geluk altijd, wees eens eerlijk. Dat is mijn mening dan.
Trouwens snarf, je bent nu zeker dikker dan toen als ik die foto's zie. Maar goed op die foto's vind ik je wel echt randje ongezond dun. Niks mis met hoe je er nu uit ziet. Op kleur haar na. Blond vind ik leuker staan. Puur mijn smaak natuurlijk

op foto is mijn eigen haar kleur en nu is t ook niet geverft... t verschil gewoon qua kleur ivm hoeveel zon t krijgt enzo...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef ook_gek het volgende:
Snarf niet lullig bedoeld maar gebruik je even als voorbeeld.
Waarom is het zo moeilijk voor mensen om eerlijk te zijn? Neem nou de foto's van snarf. Krijg je reacties te lezen van uhm ja anders, ja ander gezicht, gho heel anders inderdaad. Uhm hoe zal ik het zeggen? Anders ja.
Terwijl iedereen bedoeld en ziet dat ze dikker is vandaag de dag dan toen op die foto's. Waarom er zo omheen draaien? Het is toch zo? Slap geluk altijd, wees eens eerlijk. Dat is mijn mening dan.
Trouwens snarf, je bent nu zeker dikker dan toen als ik die foto's zie. Maar goed op die foto's vind ik je wel echt randje ongezond dun. Niks mis met hoe je er nu uit ziet. Op kleur haar na. Blond vind ik leuker staan. Puur mijn smaak natuurlijk

Ik ben bang dat ik zo goed als niet zal slapen vannachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wekker half uurtje eerder dan normaalheb je tijd om ff te ontstressen tijdens een warme douche, 3x extra in de spiegel te kijken en op je gemak een parkeerplek te zoeken bij je werk
Dank uquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat gaaf! Gefeliciteerd![]()
Jezelf blijven, veel aantekeningen maken (nou ja dat werkt voor mij).
Succes

Gewoon je zelf zijn! Je hebt er duidelijk zin in, dus dat komt van zelf wel over!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een baan![]()
Tips?

Vanaf het noorden valt het mee (ik woon er en rij dagelijks naar Almere)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoetermeer, lekker in de file staan wordt dat

Boh!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Bazenshit, omdat mijn neefje er is gaan we pannenkoeken eten, al in maanden niet gehad

En vanaf Gorinchem? Dus moet ik even langs Rotterdam enzquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanaf het noorden valt het mee (ik woon er en rij dagelijks naar Almere)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |