Mijn ogen zijn daar te droog voor. Bovendien heb ik eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om daar veel moeite voor te gaan doen. Er kleven meer risiko's aan en een bril is gewoon lekker makkelijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juiste begeleiding, second opinion en veel oefenen.
Maar heel weinig mensen kunnen ECHT geen lenzen hebben.
ik ren ook als een soort holbewonerquote:
foto'squote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet je een keer bikram yoga doen![]()
Damn, die ruimte is gewoon rond de 40 graden, je zweet je al te pletter als je met je neus beweegt. Dan moet je nog allerlei poses aannemen en je hebt mazzel als sommige mensen hun kringspier in bedwang kunnen houden. Wat een hel was dat zeg
Is daar beeldmateriaal van?quote:
Zelfde vraag voor jouquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ren ook als een soort holbewoner
geen beeldmateriaal... vind t al genant genoeg om gespot te worden als ik renquote:
En dat is stiekem zo slecht voor je enkels en knieën dat het niet leuk meer isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen beeldmateriaal... vind t al genant genoeg om gespot te worden als ik rendaarom liever in de sportschool op de loopband
Als jij foto's maakt waarop je Marmite eetquote:
Wahaha dat niet maar ik ren erg verwijfdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ren ook als een soort holbewoner
Waar ren je ergens?quote:
als ik in t bos ging hardlopen, was ook niet lekekr hoor, al die kuilenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is stiekem zo slecht voor je enkels en knieën dat het niet leuk meer is
Al paar weken last van/pijn in arm. Wil wel eens weten wat het kan zijnquote:
Modderbad is goed voor je huidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik in t bos ging hardlopen, was ook niet lekekr hoor, al die kuilenen zelfs 1 keer uitgegleden ind e modder (tja t begon ineens keihard te regenen) dus moest ik terug naar huis in leding die eruit zag alsof ik net van t front vandaan kwam
De dames die dat hier doen houden zich ook angstvallig stil, die hebben eigenlijk geen flauw idee waarom ze dat doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou geloof me, echt niet! Ik ken ook geen vrouwen die het doen. En ken genoeg vrouwen en ik voel me vaak snel thuis en ga dan over tot eigen drank uit de koelkast pakken. Maar nog nooit heb ik nagellak gezien. En geloof me, ik zou 2x kijken als ik dat zou tegen komen
Heb wel eens een parkiet in de vriezer gevonden. Maar verder niks geks wat je niet in een koelkast of vriezer zult verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |