abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113094314
De Baby's

01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
23 november 2011: Kioni, dochter van MizzEnroe
24 november 2011: 'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil
9 april 2012: Huubke, zoon van Asyniur
3 mei 2012: Cara, dochter van Xanteh
9 mei 2012: Lior Nethanel, zoon van Tinuviel & Iamredleader
9 mei 2012: Lisa, dochter van Sam1993
12 mei 2012: S.ara, dochter van zoë23
11 juni 2012: Faye, dochter van Marjolijntje

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 19-06-2012 13:24:37 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113094434
Laatste reacties:

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een optie om de volgende afspraak lekker vroeg te plannen, Zoë? Bij ons is het dan niet heel erg druk, scheelt een hoop!

Jammer dat we niet allemaal in dezelfde provincie wonen hé ;) Zou het een stuk makkelijker maken!
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ja heb al een beter tijdstip kunnen afspreken gelukkig.

Dat zeker! :)
ik ben ook al heel blij met dit forum cyntiaa, tips&adviezen enz doen me goed :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja dan hadden jullie vandaag Matthias mogen vermaken :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113094583
Zoë, ik begrijp dat het soms moeilijk is om hulp te krijgen omdat vrienden en familie ook werken. Misschien zijn er toch mensen in je vrienden/ familiekring, die niet fulltime werken en op een vrije dag weleens kunnen helpen?
Of familie/ vrienden/ buren die al met pensioen zijn?
Het blijft lastig. Ik weet niet of er nog instanties zijn waarvan je hulp zou kunnen krijgen?
Ik hoop dat je vriend niet uitgezonden wordt.

MeNicole, als Matthias gezelschap had gehad van een andere baby was hij misschien ook in een beter humeur. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113094601
Zoe, fijn dat je voor de volgende keer een betere tijd hebt. In zo'n massa mensen, terwijl je niet lekker in je vel zit is ook niet fijn..
Hier gaan we altijd vrijdagochtend. Dan is het ook lekker rustig. Vrijdag mogen we weer..

Nicole, hopelijk blijft het bij 1 dagje dan!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:43:03 #5
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113095442
Wij kunnen alleen maandags of donderdags afspreken, dus de maandag voor mij ivm werk. En eigenlijk loopt het tot nu toe altijd wel goed moet ik zeggen.... Ik mag aanstaande maandag weer, zal je zien.... :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:46:25 #6
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113095585
Ja Susie, waar zeg je dat nou :P. De goden verzoeken ;). Bij mij gaat het trouwens ook altijd wel, behalve dus vorige keer dat ik een uur moest wachten.
pi_113095724
Ik doe op cb meteen altijd om half 9. Heb wel eens gehad om 11 uur toen zei ze: Ja we lopen iets uit, bijna 3 kwartier. Toen heb ik Leander de kleren weer aangedaan en ben weg gegaan. Ga daar echt niet zitten wachten. Heb wel iets beters te doen dan daar zitten met een kind wat ondertussen honger kreeg.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113095957
Ik ben vooral benieuwd wat ze gaan zeggen over het eten & drinken. Aangezien Cas nog op 3 flessen zit en dit wel prima vindt geloof ik ;) De prikjes daar zie ik dan weer tegenop, maar voor ons zijn ze erger dan voor de kleintjes geloof ik ;)
pi_113096722
Wij komen ons hier ook maar eens melden. 24 maart 2012: Geert, zoon van Rixtje hij is met 37+1 geboren en dat was even schrikken. Het ging allemaal heel snel dus ik was ook heel verbaasd de dag erna een baby naast me te zien liggen :D In het begin erg veel moeite gehad met de voeding (spugen, krampjes) maar het gaat nu heerlijk!

Wij mogen vanmiddag weer naar het consultatiebureau en wel om half 6 :')

Nog even een 2 foto's:

Mijn lachebekkie O+
pi_113097035
Hey Rixt! :W

Uitloop bij het CB maakt me nooit wat uit. Rienk speelt wel en als Jelte honger krijgt leg ik hem gewoon aan :Y
Een andere moeder gaf haar kindje laatst gewoon een flesje. Dat kun je toch ook wel meenemen Nicole?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_113097082
Welkom Geert & Rixt! *O*
pi_113097556
welkom Geert en Rixt !

Hier lopen ze nooit uit (tot nu toe, even afkloppen dus). Als we binnenkomen kunnen we altijd meteen wegen en meten en vrij snel daarna al bij de arts of de wvk binnen. Ook als we te vroeg zijn. Ik denk dat het ook met planning te maken heeft. Als je ruim plant, dan loop je niet zo snel uit natuurlijk :)

vanmiddag de kleine man maar opgehaald. Hij was zichzelf niet en ze wilde dat even laten weten. Ik mocht hem ook op het kdv laten, maar hij ligt nu lekker niet zichzelf te zijn in zijn eigen bedje O+ Geen probleem hoor, overuren genoeg staan en het werk zakt er maar een keer in :) Dit is de eerste keer in lange tijd dat ik een middag vrij ben (volgens mij zelfs de eerste keer sinds mijn verlof).
pi_113097684
Welkom Geert en rixt!

Nirak, lekker toch voor hem. En voor jou ;)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:46:55 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_113098090
Welkom Rixtje en vrolijke Geert :).

Nirak, stiekem lekker een middagje vrij, da's weer eens wat anders ;).
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:56:13 #15
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_113098490
Welkom Rixtje!

Hier loopt het bezoek aan de kinderarts meestal ook uit...vorige keer ruim een half uur gewacht.

Bah, ik voel me zo beroerd......ik wil naar bed, maar dat gaat niet ;(
pi_113098925
Het wachten verschilt hier heel erg per keer vorige keer dat ik moest dacht ik dat ik misschien een verkeerde tijd op had geschreven want er was helemaal niemand alleen de arts normaal zijn het allemaal kindjes. Ging toen erg vlot wegen, meten en gelijk naar de arts, heerlijk!

Nirak lekker een middag vrij!

Pureevil :*
pi_113099297
Gefeliciteerd Rixtje!

Nirak arme Danne! kan je hem vanmiddag lekker kroelen

Hier ook geen last van uitloop bij de cb, ik plan de afspraken altijd als ik vrij heb en als R honger heeft geef ik dr de borst en ik zie soms dames in de wachtruimte die de fles geven :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113099902
_O- Kijk mijn binkie zitten dan! *;
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:43:37 #19
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113105630
Welkom Rixtje! En wat een lekker binkie O+

En Cas O+
pi_113105666
Rixtje, wat een heerlijk kind!
En Cynthiaa, wat een lekker ventje!

Nou ik hoop dat het genieten nu hier eindelijk gaat beginnen hoor! Faye mocht gisteren onder de blauwe lamp vandaan en naar huis. En ik heb een heel ander kind thuis :o Veel wakkerder, krachtiger, alerter en veel minder geel. Heerlijk! Ze valt niet meer gelijk in slaap na de voedingen, ze drinkt weer bij mij. Ze had dus echt wel last van die bilirubine in haar lijfje..
Het is zo fijn nu, om met haar te kunnen knuffelen zonder me overal druk om te moeten maken, ze doet het nu gewoon goed! Nu nog even lekker doorgroeien en dan ben ik helemaal blij. Maar echt, wat een verschil en wat een vooruitgang!
Morgen laatste dag kraamzorg, we hebben er twee dagen bijgehad in verband met de borstvoeding. Voor nu zo fijn omdat ze sinds gisteren eindelijk weer is begonnen met drinken bij mij. Nu alleen nog van het tepelhoedje af en dan is dat ook helemaal super. Haar eerste week was erg heftig, maar vanaf nu gaat het gewoon de goede kant op. Zo fijn.
Ze heeft alleen nu al 8 gaatjes in haar hiel, bijna voor elke dag eentje :(

En ik hang nu ook eindelijk even achter mijn laptop. Heb nu alleen maar foto's van Facebook, die op de camera moeten er nog af. Ik hoop dat ik daar een van de komende dagen aan toe ga komen :)

Voor nu moeten jullie het hier even mee doen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113105962
Welkom rixtje! Wat n schatje! O+

Binkie 8-) :D

O+ marjolijntje

O+ net even op bed gelegen met S. Zo zielig.. Huilen,huilen,. Pff. Eventjes de borst bied wel troost maar ze heeft wel echt last van die stomme prikjes.
Heb dr zonet een zetpil gegeven, hoop dat het dr snel verlichting geeft.

Half 7 komt (8> Eindelijk thuis, hij neemt ook eten mee O+ erg fijn..
& gaan we bespreken wat we gaan doen, hij vind het ook niet tof dat het zo gaat
pi_113107356
Ah, wat heerlijk zo'n kleine baby O+ Fijn dat alles weer goed gaat met Faye :)

En wat is Cas alweer groot! Lekker ventje :)

En Zoe.. Sneu hoor, zo'n last van de prikjes.. Die van ons had van de eerste geen last, die sliep alleen veel. :* voor je kleine meid.
pi_113107469
Rixtje wat een moppie! O+

Marjolijntje aah wat een schatje is Faye! Wat heerlijk dat je het verschil zo goed kunt merken. Lekker genieten nu.

Hier is vanmiddag de cb mevrouw langs geweest. We mogen naar buiten! *O*
en we hoeven wat haar betreft niet meer de wekker te zetten voor de nachtvoedingen, maar mogen gewoon afwachten hoe laat ze komen.
Ik ben heel benieuwd! Dame was echt heel aardig, En de boodschap was eigenlijk dat we vooral ons gevoel moesten volgen en dat we ons niet te strak aan tijden en hoeveelheden van voedingen hoefden te houden.
Jeetje het klonk echt allemaal zo relaxt, dat ben ik echt niet gewent uit de tijd met de oudste!
Vond de bezoekjes aan het cb nooit fijn, het was allemaal zo bemoeierig, kreeg altijd het gevoel vreselijkt betutteld te worden.
Als dit bezoekje een voorbode is van hoe het hier gaat dan ben ik een gelukkig mens! :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:55:34 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113108466
'Welkom Rixtje! Leuke foto!

Marjolijntje, wat fijn dat je zoveel verschil merkt. En wat een mooi meisje O+

Fijn Bijtje. Lekker wandelen!

Hier ook nooit problemen met het cb eigenlijk. Heb eigenlijk altijd wel goed advies gekregen. 1x flink uitgelopen, dat was wel minder maar dat was een uitzondering.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:57:16 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113108537
Oh, Marjolijntje! Wat een lieffie O+ En dat Hema-kleedje O+ Heeft Anouk ook uuuuurrreeen in/op doorgebracht O+

Wat fijn dat het cb relaxed is Bijtje!

:* voor S. Prikjes zijn stom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')