hapquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Rot op.![]()
Ik ben heel niet onzeker. Waarom zou ik anders naar een meet met 30 gekke wijven gaan. Niet omdat ik me zo heel onzeker voel.
Ik krijg je nog wel.quote:
PTA GCquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
TT
Waar de hell vraag ik hier op Fok wat de leukste (outdoor)kartbaan van NL is? In welk subforum bedoel ik dus.
PTA?
Sport>autosport?
Ja maar wij zijn veel te lief voor fokquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeer een punt te maken
Als een vrouw in een babe-discussie soortgelijke opmerkingen maakt als jij nu doet, zouden al die mannen meteen beginnen te gillen "JE BENT ZELF EEN LELIJKE DIKKE ONZEKERE ZEUG"
Jij krijgt tenminste nog een kans van ons
Ik denk dat het mij niet veel uitmaakt. Maar dat weet ik niet. Als ik alle beslissingen in mijn hoofd zou kunnen verklaren zou ik heel slim zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, maar dat is als je ze al kent, Dat is heel anders! Als je ze niet kent, en je moet kiezen tussen identieke meisjes waarbij het enige verschil de kleding is, wat doe je dan?
zou het? Of zijn we te lief voor fiets?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn veel te lief voor fok
dat is ook een beetje de kern van de discussie natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij niet veel uitmaakt. Maar dat weet ik niet. Als ik alle beslissingen in mijn hoofd zou kunnen verklaren zou ik heel slim zijn.
Geen idee; zal ik pas zien de 30stequote:
Toch vermoed ik dat je eerst naar de beter verpakte variant kijkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij niet veel uitmaakt. Maar dat weet ik niet. Als ik alle beslissingen in mijn hoofd zou kunnen verklaren zou ik heel slim zijn.
Als je een identieke tweeling voor je hebt staan... Wie zou je dan kiezen. Interessante vraag toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeer een punt te maken
Als een vrouw in een babe-discussie soortgelijke opmerkingen maakt als jij nu doet, zouden al die mannen meteen beginnen te gillen "JE BENT ZELF EEN LELIJKE DIKKE ONZEKERE ZEUG"
Jij krijgt tenminste nog een kans van ons
Ja maar dan zien ze er exact hetzelfde uit, dus dan kies je de grappigstequote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je een identieke tweeling voor je hebt staan... Wie zou je dan kiezen. Interessante vraag toch?
Precies, wat maakt een man of vrouw nou aantrekkelijk. Dat is makkelijk te benoemen natuurlijk. Maar is een man met dezelfde eigenschappen altijd even aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat is ook een beetje de kern van de discussie natuurlijk
typevoorkeur is niet echt logisch te verklaren meestal
De bovenste!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Kies maar Fiets!
Dees:
[ afbeelding ]
of dees?
[ afbeelding ]
Hangt er ook vanaf wat je zoekt en waarvoor. Relatiemateriaal is niet hetzelfde als ONS-materiaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies, wat maakt een man of vrouw nou aantrekkelijk. Dat is makkelijk te benoemen natuurlijk. Maar is een man met dezelfde eigenschappen altijd even aantrekkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |