Dat. En omdat je direct al invult dat al die mannen met hetzelfde probleem als jij worstelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:00 schreef lietje1986 het volgende:
Omdat ik de ander niet kan veranderen, bedoel je?
Inderdaad lijken de mannen op mij... Ze zijn alleen tegenpolen in hoe ze zich gedragen op momenten dat ze zich onzeker voelen; ik probeer afstand te houden door arrogant te zijn, zij gaan stoer doen (houden daarmee ook afstand, maar trekken ook aandacht want ze plaatsen zichzelf op de voorgrond).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:08 schreef Fera het volgende:
Zoals ik het zie, word je helemaal niet aangetrokken door tegenpolen, maar juist door mannen die net als jij zijn. Die ook hun best doen om zelfvertrouwen uit te stralen dat ze eigenlijk niet hebben.
Beste oplossing lijkt dan ook om echt zelfvertrouwen te kweken, dan kom je waarschijnlijk ook andere mannen tegen.
Ik kom hypocriet over, waarom?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Je komt heel hypocriet over. Lijkt me ook een behoorlijke afknapper. Wat Copycat zegt.
Omdat hypocriet blijkbaar een te moeilijk woord is voor sommigenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:12 schreef lietje1986 het volgende:
[..]
Inderdaad lijken de mannen op mij... Ze zijn alleen tegenpolen in hoe ze zich gedragen op momenten dat ze zich onzeker voelen; ik probeer afstand te houden door arrogant te zijn, zij gaan stoer doen (houden daarmee ook afstand, maar trekken ook aandacht want ze plaatsen zichzelf op de voorgrond).
[..]
Ik kom hypocriet over, waarom?
Ik snap het echt niet dus wil wel graag toelichting waarom ik hypocriet zou zijn. Waarschijnlijk omdat ik een ander beschuldig van iets dat ik zelf doe? Ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Omdat hypocriet blijkbaar een te moeilijk woord is voor sommigen
Kun je wat praktische voorbeelden geven trouwens?
Dat is inderdaad de definitie van hypocriet ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:19 schreef lietje1986 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet dus wil wel graag toelichting waarom ik hypocriet zou zijn. Waarschijnlijk omdat ik een ander beschuldig van iets dat ik zelf doe? Ofzo?
Maar hoe interpreteer jij dit gedrag dan, van die mannen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de definitie van hypocriet ja.
Maar ze geeft het zelf toch ook aan, dat ze hetzelfde doet? Volgens mij is dit niet de definitie van hypocriet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de definitie van hypocriet ja.
Ja in die zin is het weer niet hypocriet; dat zou het zijn als ik het helemaal bij de ander leg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar ze geeft het zelf toch ook aan, dat ze hetzelfde doet? Volgens mij is dit niet de definitie van hypocriet.
En hoe gedraag je jezelf?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:32 schreef lietje1986 het volgende:
[..]
Ja in die zin is het weer niet hypocriet; dat zou het zijn als ik het helemaal bij de ander leg.
Maar ik ben wel benieuwd hoe de mensen die me hypocriet noemen of die vinden dat ik niet moet invullen die mannen dan zien? Hoe interpreteren jullie dit soort gedrag?
Ik vind het overduidelijk dat ze zich een houding aan het aanmeten zijn... Ik kan ook het verschil zien met als ze die houding niet hebben, omdat ze dan heel anders zijn.
Ik weet wel waarom ik zo doe... Omdat ik op die momenten denk dat ik me op een bepaalde manier moet gedragen om "oke" te zijn. Alleen dat blokkeert dus ik sla dicht. En die mannen gaan dat gedrag geforceerd vertonen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou eens beginnen met te kijken naar waarom jijzelf een arrogante houding aanneemt op het moment dat je eigenlijk onzeker bent.
Ieder mens heeft onzekerheden, en naar mijn mening zijn de leukste mensen degenen die dit durven te tonen.
Dus moet je jezelf gaan afvragen waarom je denkt dat je je dan op een bepaalde manier moet gedragen om ''oke'' te zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef lietje1986 het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik zo doe... Omdat ik op die momenten denk dat ik me op een bepaalde manier moet gedragen om "oke" te zijn. Alleen dat blokkeert dus ik sla dicht. En die mannen gaan dat gedrag geforceerd vertonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |