Je krijgt er dacht ik wel een stylus pen bij.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:30 schreef speknek het volgende:
Ik zit weer te twijfelen. Ik vind nog steeds de Asus aanpak een beter idee. Een echte keyboard dock met extra batterij, opslag, connectors en misschien grafische kaart. Dan heb je echt best of both worlds. Maar hun top of the line Transformer Book series staat nu op de lange baan geloof ik, omdat hij waarschijnlijk te duur en te groot wordt en ze niet weten of hij wel verkocht gaat worden. Dan hebben ze nog de Asus Vivo Tab die uit moet komen rond de introductie van de Surface, maar volgens mij is de Surface Pro beter (core i5 vs atom) en zal de prijs ongeveer hetzelfde zijn door het keyboard dock. Dus dan wordt het meer een kwestie van welke de betere reviews krijgt.
Weet iemand of de Surface een stylus pen geintegreerd heeft? Om een of andere rare reden ben ik nog het meest psyched over de wacom integratie met win 8, dus dat je gewoon lekker kunt gaan schetsen op je tablet.
Denk van niet hoor. Als het net zo'n stevig cover heeft als de iPad kun je er gewoon op typen als hij bv op je schoot ligt.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef speknek het volgende:
Ik bedenk me nu dat je echt aan een bureau moet zitten om die toetsenbord flap te kunnen gebruiken. Ik vind dat toch wel een nadeel en ga waarschijnlijk dan maar sowieso voor de asus. (of de samsung slate, keuzes, keuzes)
http://www.microsoft.com/(...)surfacespecsheet.pdfquote:Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef speknek het volgende:
Ik bedenk me nu dat je echt aan een bureau moet zitten om die toetsenbord flap te kunnen gebruiken. Ik vind dat toch wel een nadeel en ga waarschijnlijk dan maar sowieso voor de asus. (of de samsung slate, keuzes, keuzes)
De pen blijft door een magneet aan de tablet vastplakken.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef speknek het volgende:
Nee maar ik heb er natuurlijk liever eentje die je in de tablet kan opbergen.
Dan koop je een cover met opbergruimte voor een pen. Je laat je keus toch niet afhangen van zoiets als een pen, dudequote:Op donderdag 20 september 2012 16:25 schreef speknek het volgende:
Nee maar ik heb er natuurlijk liever eentje die je in de tablet kan opbergen.
jaa hopen dat ze ook beetje tegelijk in Nederland uitkomen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd overigens, daarnietvan
Ik heb zelf de Asus Transformer TF300 en ik kan deze niet echt aanbevelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:37 schreef speknek het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:34 schreef Catch22- het volgende:
voorlopig heeft niemand écht met een surface apparaat gewerkt en wacht iedereen af...
behalve boterbartje, want die komt al klaar bij de gedachte aan Windows Phone 8
neequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef xminator het volgende:
Oftewel nog evenveel informatie bekend als een paar maanden geleden.
kan zijn dat die surface 300 kost, en dat je die typsleeve voor 80 euro erbij moet kopen oid..quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef andreas612 het volgende:
ballmer had het over 300-700 eu, 300 voor RT en 700 voor PRO, nog niet helemaal duidelijk of dat voor surface tablets was of tablets win 8 algemeen...
sinds het intro geluidje van windows 95 geloof ik?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat lachende meisje op het einde komt echt overal in voor!
zat ik toch goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:06 schreef Catch22- het volgende:
Ik gok dat ze vanaf 450-500 euro (eerder 500) op de markt komen.
Menigeen zal wel roepen dat ze goedkoper worden, maar dat geloof ik niet.
En dan heb ik het over de MS Surface.
Lichter niet, hij is 34 gram zwaarder. Wel 0,1 mm dunner. De vraag is eigeniljk of je hem niet beter met een iPad 2 zou moeten vergelijken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:30 schreef spenky het volgende:
Hij is overigens lichter en dunner dan een ipad..
Geen geld! Let wel, men heeft hier over de RT versie (x86) de ARM versie zal dus nog een stuk goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:30 schreef spenky het volgende:
De prijzen zijn ook bekend.
http://www.theverge.com/2(...)pricing-availability
will go on sale on October 26th and will be priced starting at $499 for the 32GB version without Touch Cover and a 32GB version with the Touch Cover for $599. Microsoft is also offering 64GB model for $699 with a Touch Cover included.
Hij is overigens lichter en dunner dan een ipad..
Neeneenee, de RT is voor ARM processoren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Geen geld! Let wel, men heeft hier over de RT versie (x86) de ARM versie zal dus nog een stuk goedkoper zijn.
Voor dat geld ga ik ook een RT overwegen, toch mooi als je gewoon al je applicaties op een tablet kan draaien![]()
![]()
Ah shoot.... je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Neeneenee, de RT is voor ARM processoren.
1.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:24 schreef Boterbartje het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)kost-499-dollar.html
vraag me 2 dingen af
1. is dollar gelijk aan euro zoals apple altijd doet? hoop het niet.
2. waar zal deze verkrijgbaar zijn in nederland?!
Hij is goedkoper dan de iPad en daar ging het eigenlijk om. Je moet ook kijken naar wat je krijgt he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef speknek het volgende:
Behoorlijk duur eigenlijk. Het viel op zich te verwachten dat MS wat van die lucratieve marges van Apple wil ervaren, daarnaast willen ze waarschijnlijk een exclusief imago en misschien is het ook wel om partner OEMs niet weg te concurreren, maar om eerlijk te zijn vind ik het niet echt een sterke business case zo.
Voor hetzelfde geld heb je immers ook gewoon een iPad en voor de rest is RT op het moment gelimiteerder qua apps e.d. Het is geen impulse buy zoals de Nexus.
Daarnaast zal de Pro, met betere processor, meer opslag en minder inkomsten uit de store, nu wel helemaal een fortuin gaan kosten.
Dankje, ik had jou kunnen verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
1.Dit is echt een typische faalopmerking. Amerikaanse prijzen zijn altijd zonder BTW en er komen nog invoerrechten overheen, dus ja, de europrijs is de dollarprijs (zoals bij bijna alle electronica)
2. speciale stores en gewone winkels gok ik
Vertel? Ik kan er niks over vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef spenky het volgende:
[..]
sinds het intro geluidje van windows 95 geloof ik?
Natuurlijk man, ik snap niets van belastingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik haat MS helemaal niet, krijg er alleen niet zo'n onwijze erectie van als jij... En je laat goed blijken dat je echt niets snapt van belastingen.
en ja, die brandstores komen misschien, maar ze zullen uiteindelijk wel bij de MM e.d. komen te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |