abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 23:53:07 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113081872

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Behalve heloef. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt. Laat het dus maar zitten en laat alles over aan heloef. Watch and learn.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken en neem intrek bij heloef. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop naast heloef.

2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen van heloef.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

[..]

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

9. Squat, voor vrouwen is het goed voor de kont en voor mannen verhoogd het het testosteron wat er voor zorgt dat je zelfverzekerder overkomt.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

De OP vind je hier
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 18 juni 2012 @ 23:53:35 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113081896
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nu hoopt hij dat jullie boos worden want dan wordt hij blij :')
Oh, ik wil wel even boos worden op hem, hoor O+. Maar dan gaat ie natuurlijk janken in FB of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_113081917
Ik had toch wel gehoopt dat je dan op z'n minst satanshoer in de Op had gezet -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_113081946
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, ik wil wel even boos worden op hem, hoor O+. Maar dan gaat ie natuurlijk janken in FB of zo.
Hij loopt zich nu al te verbijten omdat zijn gejank in FB nergens toe leidde :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 18 juni 2012 @ 23:54:52 #5
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113081947

Ik pak het er weer bij.
Verliefdheid is voor de dommen
pi_113081952
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, want dan wordt ie gepest! :'(
  maandag 18 juni 2012 @ 23:55:16 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113081962
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik had toch wel gehoopt dat je dan op z'n minst satanshoer in de Op had gezet -O-
Nee, dalijk verlies ik ook mijn TT rechten. :')
  maandag 18 juni 2012 @ 23:55:29 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113081971
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij valt dat onder gezeur, pesterijen enz.
  maandag 18 juni 2012 @ 23:55:51 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113081990
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, dalijk verlies ik ook mijn TT rechten. :')
_O-.
pi_113081997
Vanwege het woordje satanshoer?
pi_113082043
Volgens mij is er in Singles wel eens een TT geplaatst met iets van lekkende vulva. Leverde alleen maar een hoop smilieposts op. Wat eigenlijk ook niet eens mag. Dus wat is het probleem?
  maandag 18 juni 2012 @ 23:57:38 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113082051
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege het woordje satanshoer?
Nouja, iedere keer als ik iets post dat niet poeslief is jegens de mods, wordt het gegumd.

Er mag geen gesquat of D66 in de TT, Drommel wordt nauwlettend in de gaten gehouden, Silk mag helemaal niks meer zeggen. :')

Ik dacht: Ik neem het zekere voor het onzekere.
  maandag 18 juni 2012 @ 23:58:28 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113082084
Censuur O+. En ik maar denken dat ik in NL ben, maar het blijkt toch China te zijn O+!
pi_113082086
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nouja, iedere keer als ik iets post dat niet poeslief is jegens de mods, wordt het gegumd.

Er mag geen gesquat of D66 in de TT, Drommel wordt nauwlettend in de gaten gehouden, Silk mag helemaal niks meer zeggen. :')

Ik dacht: Ik neem het zekere voor het onzekere.
Watje :')
  maandag 18 juni 2012 @ 23:58:53 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113082107
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij is er in Singles wel eens een TT geplaatst met iets van lekkende vulva. Leverde alleen maar een hoop smilieposts op. Wat eigenlijk ook niet eens mag. Dus wat is het probleem?
Het probleem is kennelijk dat er 2 leden zijn die bij iedere scheet gaan lopen janken in de fb en met TR's.

En de mods grijpen dan in in het topic omdat "sommige users het vervelend vinden". I shit you not. :')
pi_113082131
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:

[..]
Ja en nu?
Jullie komen beiden erg onvolwassen over.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_113082142
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

:') x 1000
pi_113082158
quote:

[..]

oh mijn excuses

Het zal niet meer gebeuren man
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113082206
quote:
99s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het probleem is kennelijk dat er 2 leden zijn die bij iedere scheet gaan lopen janken in de fb en met TR's.

En de mods grijpen dan in in het topic omdat "sommige users het vervelend vinden". I shit you not. :')
De mods hebben ook door dat die paar jankerds alleen maar lopen te janken om het janken. Ze zijn niet dom. En Silk heeft te ver door lopen drammen, dus die krijgt het dan ook te horen. Meer niet. Je bent geen irritante of onfatsoenlijke user hier, so don't worry so much mate *)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:02:05 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_113082233
quote:

[..]

Waarvan akte.
pi_113082239
quote:

[..]

Op mijn leeftijd mag dat! Sociaal gestoord kutkind.
pi_113082272
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Op mijn leeftijd mag dat! Sociaal gestoord kutkind.
Pas op, straks gaat ie weer huilie huilie doen bij de mods :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:03:17 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113082288
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De mods hebben ook door dat die paar jankerds alleen maar lopen te janken om het janken. Ze zijn niet dom. En Silk heeft te ver door lopen drammen, dus die krijgt het dan ook te horen. Meer niet. Je bent geen irritante of onfatsoenlijke user hier, so don't worry so much mate *)
Ik betwijfel dat eerste ten zeerste.
Daarnaast snap ik Silk wel. Ze krijgt gewoon geen fatsoenlijk antwoord (daarin is ze niet alleen) op haar vragen.
pi_113082306
Ik heb weer wat gemist merk ik :')
pi_113082309
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pas op, straks gaat ie weer huilie huilie doen bij de mods :')
Dat bewijst alleen maar mijn punt. Ik heb mijn geduld gehad met hem. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')