Hey! Dat herken ik! Spammers hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
Trollen? Hoe komen jullie daar toch elke keer bij? Alleen KK is hier de trollquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:44 schreef dreamzk het volgende:
De tering wat gaan jullie hard![]()
Maar Nick gebanned, zal wel door trollen komen. Ross waarom werd jij gedeepthroat terwijl je aan het kotsen was?
Dat wordt een soort van tabletquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef badboynova het volgende:
Ooh stoma, hoe zit het nou met die nieuwe console????? ghe ghe ghe
Dit dusquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
een mix tussen een laptop en tablet
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaas
Ga je smeren of scoopen? Scoopen it is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjes
Ja weet ik veel. Dat zijn geruchten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef badboynova het volgende:
Ooh stoma, hoe zit het nou met die nieuwe console????? ghe ghe ghe
Je lijkt wel een applefanboi, die gooien ook altijd die geruchten overal heen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Dat zijn geruchten.
Ik zal dit maar even door de vingers zien, maar gewoonlijk zou ik je helemaal afmaken in een potje mw3.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je lijkt wel een applefanboi, die gooien ook altijd die geruchten overal heen.
Pure gerechtigheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Secretary Spank!!!quote:
vreet die dingen dan ook niet droog slomequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjes
Klopt de nummering wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef Tauchmeister het volgende:
#369 alweer. Dat is al 2,5 jaar lang gemiddeld 115 posts per dag
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef Tauchmeister het volgende:
#369 alweer. Dat is al 2,5 jaar lang gemiddeld 115 posts per dag
quote:
Gelukkig gaat alles goed met je.quote:Brandweer haalt wasbeer uit boom
HAARLEM - Zijn het normaal gesproken katten die uit de boom moeten worden gehaald, in Haarlem was het dit keer een heuse wasbeer waarvoor de brandweer uitrukte.
Het beest was samen met een aantal soortgenoten ontsnapt uit zijn verblijf bij dierenpark Artisklas in het Schoterpark in Haarlem-Noord. Alle wasberen konden vrij snel worden gevangen, op één exemplaar na, dat zich hoog in een boom had verschanst.
Met hulp van een ladderwagen en een speciale stok kon de onwillige wasbeer uiteindelijk worden gevangen. Vrijwilligers van Artisklas hebben hem daarna teruggebracht naar zijn verblijf, waar hij kan bijkomen van zijn kortstondige avontuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |