Wanneer kan ik me revancheren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnen. En was toch bang dat het niet meer ging lukken, door het bier
Vond het wel lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaas
verkeerde plaatje he slomequote:
12 maltbiertjes en die jongen is helemaal wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaas
Vanavond kan het zo maar eens zijn dat we weer fifa spelenquote:
Weet niet, vond dat plaatje van vandemar ook wel goed eigenlijkquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanavond kan het zo maar eens zijn dat we weer fifa spelen
Haha dat doen we wel vaker hoorquote:
Ja wat een zemmelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat doen we wel vaker hoor. Maar die tjap van gister hoeft niet meer mee te doen, 2x verliezen en xbox uit
Die delay bedoel je? Dat heb ik altijd. Geen idee waar het aan ligt, misschien aan m'n internet. Maar meerdere mensen met een PVR hebben er last van en hebben nog steeds geen fix.quote:
Stream heeft het hier de hele tijd gedaan? Dat ie achter loopt kun je eigenlijk alleen weten als je mee speeltquote:
Waar Nelis weer last van had weet ik ook nietquote:
Laat Diablo 3 dan eens een keer liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb hockeytraining vanavond
Dit weekend heb ik wel weer wat tijd denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |