quote:
ouwe trollkoningquote:
die staat bij je favorieten hequote:
Ik nodig je uit.quote:
Trek je dan weer dat roze shirtje aanquote:
Als je dat leuk vindtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trek je dan weer dat roze shirtje aan
Als ik er zelf een draag wel, bij jou staat het nietquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik er zelf een draag wel, bij jou staat het niet
grow some ballsquote:
Ok, en nu?quote:
vandermar misschienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand zin om harde bata te krijgen met fifa?
Alleen FUT, h2h kan ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand zin om harde bata te krijgen met fifa?
Goede, totaal niet verwacht enzoquote:
Hoef je niet te huilen als iemand zegt dat iets je niet staatquote:
Nu pas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik heb wel 2 zilveren teams.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn fut team is crap op dit moment heb alleen nog budget Nederlanders
Had dat gister dan gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij H2H zet je de spelsnelheid op fast en dan speelt het net als FUT
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vannacht ging nergens over ik kon gewoon niet scoren
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu pas.
WalterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik rock deze bad boys elke dagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Trouwens deze mofo's net binnengekregen:
[ afbeelding ]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnen. En was toch bang dat het niet meer ging lukken, door het bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |