Je weet toch wel dat je wat je aan de ene kant maakt zo kan kopieren op de andere kant?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
Zo fijn altijd. Gisteren nog een uurtje lopen modelleren, kom je erachter dat je allerlei dingen aan de verkeerde kant hebt gemaakt.Kan je de helft weer weggooien.
Dat ligt eraan. Als je reeds gemaakte vormen van de ene kant (die dus anders is dan de andere kant) gebruikt om nieuwe delen te maken en te positioneren, dan ben je dus gewoon de lul.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je wat je aan de ene kant maakt zo kan kopieren op de andere kant?
Morgen is uit de kast gekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ben ik ook weer eens![]()
![]()
Beetje druk gehad met zieke ouders enzo dus wat minder op fok geweest.
Nog roddels?
Mainframes!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ben ik ook weer eens![]()
![]()
Beetje druk gehad met zieke ouders enzo dus wat minder op fok geweest.
Nog roddels?
Hier Knutselen en Creativiteit of hier Digital Corner zullen ze er wel meer verstand van hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Hier sold, dit bedoel ik:
[ afbeelding ]
Al die crap die uit die vanuit die holte is opgebouwd moest ik opnieuw doen omdat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet de boven en onderkant niet symmetrisch zijn, en ik die holte dus per ongeluk in de bovenkant had gemaakt.
Waarom zou ik, het is niet dat ik een vraag stel, ik leg het gewoon graag uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier Knutselen en Creativiteit of hier Digital Corner zullen ze er wel meer verstand van hebben.
Wat wordt het? Darth Vader mask?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Hier sold, dit bedoel ik:
[ afbeelding ]
Al die crap die uit die vanuit die holte is opgebouwd moest ik opnieuw doen omdat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet de boven en onderkant niet symmetrisch zijn, en ik die holte dus per ongeluk in de bovenkant had gemaakt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat wordt het? Darth Vader mask?
Dit is eerder reverse engineering, maargoed.quote:
Sorry, ik snap niet zoveel van programmeren en al die meukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit is eerder reverse engineering, maargoed.
Opbouwende kritiek van mij toch!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso vandermar die komt haten omdat ik een plaatje van hem post in het fut topic.
Fixedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Hbo Rechten doen en hier om huiswerkhulp komen vragen
Jaja, weet ik nu welquote:
Dit heeft geen zak met programmeren te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, ik snap niet zoveel van programmeren en al die meuk
Je penis? Ja, werd eens tijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaja, weet ik nu wel
Bedankt voor de geringe hulp, nu haal ik tenminste mijn P [ afbeelding ]
Maar je woont nog wel in Frieslandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaja, weet ik nu wel
Bedankt voor de geringe hulp, nu haal ik tenminste mijn P [ afbeelding ]
Een Penis halen? Ik ben er gewoon mee geboren hoor....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |