quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, slecht klopt niet dit dat sinas cola water.
Hij is leuk bedacht hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, slecht klopt niet dit dat sinas cola water.
Dat wil ik nog wel eens zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaja, weet ik nu wel
Bedankt voor de geringe hulp, nu haal ik tenminste mijn P [ afbeelding ]
Ouwelullenpatasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Nudie
Trouwens deze mofo's net binnengekregen:
[ afbeelding ]
Ah wel tof, maar zou ze zelf nooit dragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Nudie
[ afbeelding ]
Zo dacht ik er ook overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah wel tof, maar zou ze zelf nooit dragen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Deze onder joggingsbroek, swag.
quote:
ouwe trollkoningquote:
die staat bij je favorieten hequote:
Ik nodig je uit.quote:
Trek je dan weer dat roze shirtje aanquote:
Als je dat leuk vindtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trek je dan weer dat roze shirtje aan
Als ik er zelf een draag wel, bij jou staat het nietquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik er zelf een draag wel, bij jou staat het niet
grow some ballsquote:
Ok, en nu?quote:
vandermar misschienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand zin om harde bata te krijgen met fifa?
Alleen FUT, h2h kan ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand zin om harde bata te krijgen met fifa?
Goede, totaal niet verwacht enzoquote:
Hoef je niet te huilen als iemand zegt dat iets je niet staatquote:
Nu pas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik heb wel 2 zilveren teams.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn fut team is crap op dit moment heb alleen nog budget Nederlanders
Had dat gister dan gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij H2H zet je de spelsnelheid op fast en dan speelt het net als FUT
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vannacht ging nergens over ik kon gewoon niet scoren
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nu pas.
WalterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik rock deze bad boys elke dagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnen. En was toch bang dat het niet meer ging lukken, door het bier
Wanneer kan ik me revancheren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wat ik tegen Rijst had gedaan, iig gewonnen. En was toch bang dat het niet meer ging lukken, door het bier
Vond het wel lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaas
verkeerde plaatje he slomequote:
12 maltbiertjes en die jongen is helemaal wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaas
Vanavond kan het zo maar eens zijn dat we weer fifa spelenquote:
Weet niet, vond dat plaatje van vandemar ook wel goed eigenlijkquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanavond kan het zo maar eens zijn dat we weer fifa spelen
Haha dat doen we wel vaker hoorquote:
Ja wat een zemmelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat doen we wel vaker hoor. Maar die tjap van gister hoeft niet meer mee te doen, 2x verliezen en xbox uit
Die delay bedoel je? Dat heb ik altijd. Geen idee waar het aan ligt, misschien aan m'n internet. Maar meerdere mensen met een PVR hebben er last van en hebben nog steeds geen fix.quote:
Stream heeft het hier de hele tijd gedaan? Dat ie achter loopt kun je eigenlijk alleen weten als je mee speeltquote:
Waar Nelis weer last van had weet ik ook nietquote:
Laat Diablo 3 dan eens een keer liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb hockeytraining vanavond
Dit weekend heb ik wel weer wat tijd denk ik
Sjonnie, beeld was later dan geluid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stream heeft het hier de hele tijd gedaan? Dat ie achter loopt kun je eigenlijk alleen weten als je mee speelt
Geen last van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sjonnie, beeld was later dan geluid.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook als je via twitch zelf kijkt?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Was je weer bezig Pringles?
In het begin deed ie het goed, daarna opeens niet moar.quote:
Weet ik ook wel hoor, was maar een geintjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Als ik ga dieken zie je gewoon Dr.Pringles staan hoor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet ik ook wel hoor, was maar een geintje
Dushiquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef Michhas het volgende:
Don't be fooled by the rocks that he's got.
He's still, he's still Rossdale from the block.
Na afloop krijg je wel een lolly, dus houd je sterk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Sterkte man!quote:
Zoveel heb ik nog eigenlijk niet gespeeld, ben nog niet eens max lvlquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat Diablo 3 dan eens een keer liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |