Dat wordt een soort van tabletquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef badboynova het volgende:
Ooh stoma, hoe zit het nou met die nieuwe console????? ghe ghe ghe
Dit dusquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
een mix tussen een laptop en tablet
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Stoma was ook goed gezopen volgens mij met zijn toastjes en smeerkaas
Ga je smeren of scoopen? Scoopen it is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjes
Ja weet ik veel. Dat zijn geruchten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef badboynova het volgende:
Ooh stoma, hoe zit het nou met die nieuwe console????? ghe ghe ghe
Je lijkt wel een applefanboi, die gooien ook altijd die geruchten overal heen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Dat zijn geruchten.
Ik zal dit maar even door de vingers zien, maar gewoonlijk zou ik je helemaal afmaken in een potje mw3.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je lijkt wel een applefanboi, die gooien ook altijd die geruchten overal heen.
Pure gerechtigheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Secretary Spank!!!quote:
vreet die dingen dan ook niet droog slomequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mwa, op een gegeven moment had ik alleen nog maar smeerkaas en geen toastjes
Klopt de nummering wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef Tauchmeister het volgende:
#369 alweer. Dat is al 2,5 jaar lang gemiddeld 115 posts per dag
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef Tauchmeister het volgende:
#369 alweer. Dat is al 2,5 jaar lang gemiddeld 115 posts per dag
quote:
Gelukkig gaat alles goed met je.quote:Brandweer haalt wasbeer uit boom
HAARLEM - Zijn het normaal gesproken katten die uit de boom moeten worden gehaald, in Haarlem was het dit keer een heuse wasbeer waarvoor de brandweer uitrukte.
Het beest was samen met een aantal soortgenoten ontsnapt uit zijn verblijf bij dierenpark Artisklas in het Schoterpark in Haarlem-Noord. Alle wasberen konden vrij snel worden gevangen, op één exemplaar na, dat zich hoog in een boom had verschanst.
Met hulp van een ladderwagen en een speciale stok kon de onwillige wasbeer uiteindelijk worden gevangen. Vrijwilligers van Artisklas hebben hem daarna teruggebracht naar zijn verblijf, waar hij kan bijkomen van zijn kortstondige avontuur.
quote:
Ja. Vanaf #56 werd het een SC, vanaf #119 in de reeks, dus we hebben met z'n allen al bijna 94.000 posts geplaatstquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef schede-gnoom. het volgende:
dit beloofd nu al een epische SC reeks te worden
Hij gaat het nog onderzoeken ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Ja. Vanaf #56 werd het een SC, vanaf #119 in de reeks, dus we hebben met z'n allen al bijna 94.000 posts geplaatst
Soms heb ik gewoon even een verzetje nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig gaat alles goed met je.
Ik zei een tijdje geleden al dat we bij de top 30 van reeksen op Fok zittenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
Ja. Vanaf #56 werd het een SC, vanaf #119 in de reeks, dus we hebben met z'n allen al bijna 94.000 posts geplaatst
Ik ben net als jij een beetje autistischquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij gaat het nog onderzoeken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |