KOM MAAR EEN KEER HIER HEEN DAN GAAN WE SAMEN NAAR DE GROTE JUMBO. OF MOET IK EEN FILMPJE OPNEMEN?quote:
Ja filmpje!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
KOM MAAR EEN KEER HIER HEEN DAN GAAN WE SAMEN NAAR DE GROTE JUMBO. OF MOET IK EEN FILMPJE OPNEMEN?
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfs ík ben wel eens in een Jumbo geweest.
Goedkopere huurquote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.
Oh en, wat zitten die OP=OP winkels op een ruklocaties zeg. Ipv dat ze gewoon de grote steden pakken gaan ze in allemaal gekke dorpen zitten enzo.
Ik moet morgen toch boodschappen doen, als ik er aan denk maak ik een filmpje voor jequote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja filmpje!
Ik wil ook een keer HALLO JUMBO kunnen zeggen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was het ook nooit. Totdat ik hier kwam wonen.
Oh en, wat zitten die OP=OP winkels op een ruklocaties zeg. Ipv dat ze gewoon de grote steden pakken gaan ze in allemaal gekke dorpen zitten enzo.
Zal vast veel schelen maar ik vind het ook ktquote:Op maandag 18 juni 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook aal te bedenken.
quote:
Ik kan niet otorijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, die bij m'n werk in de buurt is nog wel aan te rijden.
Je gaat toch geen winkels aanrijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, die bij m'n werk in de buurt is nog wel aan te rijden.
Ik kon het niet laten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel wel vooral in provincie Utrecht. Daar zitten ze uberhaupt nauwelijks, maar vooruit. Misschien dat ik binnenkort nog bij de familie in Middelburg langsga, dan zoek in de winkel daar wel op.
HOU ME VAST EN HOOR ME AAN, IK HEB HET ZO ZWAAR!quote:
Als het nodig is om bij een Jumbo te komen!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen winkels aanrijden.
Jonge, er was een heule plottwist na de aftiteling!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
dankzij HBO zie ik nu dat er bij de 4e Pirates film ook nog een stukje na de aftiteling komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |