Dacht zelf ook aan dat ik zelf veranderd ben, maar dat is niet zo. Benader meisjes nog steeds op dezelfde manier. Dat laatste dacht ik ook al aan, maar zelfs dan zijn ze wat meer gesloten.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef Scuidward het volgende:
Wellicht ben je zelf in de lente / zomer wat spontaner ingesteld. Kan me goed voorstellen dat er ook vrouwen zijn die niet alleen willen zijn met de kerst en daarom in november alle registers open trekken.
Dus de vraag is, waarom zoek jij meestal rond de herfst/in de winter een meisje.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dacht zelf ook aan dat ik zelf veranderd ben, maar dat is niet zo. Benader meisjes nog steeds op dezelfde manier. Dat laatste dacht ik ook al aan, maar zelfs dan zijn ze wat meer gesloten.![]()
Vind 't echt jammer, want ik zoek meestal rond de herfst/in de winter naar een meisje, maar vind er dan amper 1, en dan breekt de zomer bijna aan en dan heb ik opeens veel keus
Verwarmingskosten uitsparen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus de vraag is, waarom zoek jij meestal rond de herfst/in de winter een meisje.
Alle mensen hebben meer lust in de lente en de zomer, dat is al heeeeeeeeeeeeel wat eeuwtjes bekend, vandaar ook dat de oude vruchtbaarheidsfeesten beginnen in de lente en eindigen met de bloedoogst in de herfst.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi fokkertjes,
Inmiddels ben ik nu anderhalf jaar vrijgezel en ben ik hier tevreden mee. Geen stress, geen jaloezie en bovenal: geen verdriet. Echter betekent vrijgezel niet dat ik niet op jacht ben naar meisjes.![]()
Nu heb ik in de anderhalf jaar tijd veel met meisjes gepraat, en wat ik merk is het volgende:
Tijdens herfst en in de winter zijn meisjes veel 'moeilijker', ze staan veel minder snel open om af te spreken, hebben veel meer de 'hard2get' mentaliteit en ook het aantal 'beschikbare' meisjes is gering.
Tijdens de lente en in de zomer verandert dit heb ik gemerkt. Daar waar ik in de winter en herfst van 2011 heel erg ''alleen' was, zijn er nu opeens weer een groot aantal meisjes 'beschikbaar', ik praat nu met veel meer meisjes en ook als ik kennis wil maken met een meisje gaat dat nu veel relaxer.
Mijn vraag is dus, zou een seizoen effect kunnen hebben op 't liefdesgedrag van vrouwen?
Ik doe 't het hele jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dus de vraag is, waarom zoek jij meestal rond de herfst/in de winter een meisje.
Oke, dus het antwoord op mijn vraag is gegeven. Bedankt!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Alle mensen hebben meer lust in de lente en de zomer, dat is al heeeeeeeeeeeeel wat eeuwtjes bekend, vandaar ook dat de oude vruchtbaarheidsfeesten beginnen in de lente en eindigen met de bloedoogst in de herfst.
Maar blijkbaar ben je er in die tijd toch meer op gefocust, althans, dat zeg je zelf. Maar zoals het met wel meer dingen is in het leven, wat doe je d'r aan. Sommige mannen zeggen dat vrouwen wanhoop ruiken.quote:
Ik vermoed dat het te maken heeft met de zonne-uren, op andere plaatsen op de wereld kan het dus anders zijn, maar hier veranderd het op het moment dat de zon een 12/12 schema heeft, dan de zomer in zodat de zonne-uren nog verder toenemen en eindigd als dat 12/12 schema er weer is.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Oke, dus het antwoord op mijn vraag is gegeven. Bedankt!
Eens en niet eens, in de lente kan ik net een opgewonden pup zijn en in de winter is mijn libido ook vaak nog steeds hoog komt zeker omdat je in lente/zomer genoeg zon gepakt hebt. Denk eerlijk gezegd dat het per persoon verschilt ook voor vrouwen denk ik.quote:Alle mensen hebben meer lust in de lente en de zomer, dat is al heeeeeeeeeeeeel wat eeuwtjes bekend, vandaar ook dat de oude vruchtbaarheidsfeesten beginnen in de lente en eindigen met de bloedoogst in de herfst.
Ik zeg niet dat er in de winter geen lust is, dat is weer een heel ander verhaal. Maar er is niet voor niets een oud engels gezegde die zegt hoorey hoorey, it's the first of may, outdoor lovemaking starts todayquote:Op maandag 18 juni 2012 22:52 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Eens en niet eens, in de lente kan ik net een opgewonden pup zijn en in de winter is mijn libido ook vaak nog steeds hoog komt zeker omdat je in lente/zomer genoeg zon gepakt hebt. Denk eerlijk gezegd dat het per persoon verschilt ook voor vrouwen denk ik.
Of ik heb last van hyperseksualiteit kan ook
Maar aangezien het 9 maanden duurt voordat het kroost geboren wordt zou het logischer zijn dat vrouwen rond september/oktober het meest toegankelijk zouden zijn...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:17 schreef erodome het volgende:
Daarom is het handiger met het ritme van de natuur mee te gaan, kinderen die geboren worden in de vette tijd, dus wanneer de natuur niet in rust is, hebben veel meer kans om te overleven. En kinderen die vast voedsel beginnen te eten maken ook meer kans in de vette seizoenen.
ja, standaard biologie. de mens is nu eenmaal nog altijd een dier en deze worden sexueel actiever in bepaalde jaargetijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef PizzaMizza het volgende:
Mijn vraag is dus, zou een seizoen effect kunnen hebben op 't liefdesgedrag van vrouwen?
het moment dat dieren sexueel actiever worden is niet gelijk het moment van conceptie...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Maar aangezien het 9 maanden duurt voordat het kroost geboren wordt zou het logischer zijn dat vrouwen rond september/oktober het meest toegankelijk zouden zijn...
Eind oktober is dan ook de bloedoogst, 31 oktober/1 november, dan is in het oude systeem(die het ritme van de natuur hier volgt) de zomer over.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Maar aangezien het 9 maanden duurt voordat het kroost geboren wordt zou het logischer zijn dat vrouwen rond september/oktober het meest toegankelijk zouden zijn...
Het kan ook aan TS zelf liggen. Wellicht ziet TS in de winter erg bleek en heeft hij in de zomer een kleurtje, dat soort dingen kan net het verschil maken...
Het midzomerfeest was vroeger HET feest om verbindingen aan te gaan, te trouwen, in de winter mocht dat niet eens. Het 1 mei feest is het verliefdheidsfeest, midzomer is wanneer de relatie verdiept is en er een verbinding voor een jaar en een dag werd aangegaan om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ja, standaard biologie. de mens is nu eenmaal nog altijd een dier en deze worden sexueel actiever in bepaalde jaargetijden
[..]
het moment dat dieren sexueel actiever worden is niet gelijk het moment van conceptie...
veel dieren kennen eerst een periode van baltsen en paarvorming wat voorafgaat aan de reproductie.
De mens dus ook en die begint in de lente en kent zn hoogtepunt in de zomer... veel typisch zomergedrag (flaneren, poseren aan het strand) is eigenlijk een vorm van 'Baltsen'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |