gewoon de laatste versie pakken van de hp sitequote:Op maandag 18 juni 2012 22:08 schreef FredvZ het volgende:
Hoe wil je het bios gaan flashen als je niet weet welk bios erop staat?
Heeft hij al gedaan, badmuts.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Cmos batterij verwijderen op je laptop
ik hoopte dat het zo viel te bypassen. zo'n jumpertje heb ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Amoeba het volgende:
En hoe wil je een nieuwe bios flashen als er een wachtwoord op 't oude zit? Is er geen jumpertje oid op het moederbord wat de bios kan resetten?
Zonder wachtwoord?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef Buikboor het volgende:
bios versie staat toch in POST?
En anders Everest installeren, die verteld je zo welk bios je hebt en kan je vanaf daar updaten.
Ah, als dat het geval is kan je idd weinig doen...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bios updaten zonder het WW te kennen kan je vergeten. Ben ook al paar maanden bezig om achter een biospassword te komen, zelfs met hulp van HP waar ik voor wil betalen
En CMOS batterij eruit halen heeft geen zin omdat het op een flashgeheugen zit, zeg maar net als een usb geheugenstick
Dit. Je moet een hackertje zoeken TS.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bios updaten zonder het WW te kennen kan je vergeten. Ben ook al paar maanden bezig om achter een biospassword te komen, zelfs met hulp van HP waar ik voor wil betalen
En CMOS batterij eruit halen heeft geen zin omdat het op een flashgeheugen zit, zeg maar net als een usb geheugenstick
Geniaal, heb 'm gelijk onder favo's gezet.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Kijk eens of er een checksum code komt als je drie keer het verkeerde wachtwoord intypt.
Zie hier voor alle informatie om met die checksum te proberen het wachtwoord te achterhalen.
(Disclaimer: Alles eigen risico natuurlijk)
Dit ga ik ook eens rustig doorlezen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Kijk eens of er een checksum code komt als je drie keer het verkeerde wachtwoord intypt.
Zie hier voor alle informatie om met die checksum te proberen het wachtwoord te achterhalen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
hij showt geen code, alleen na de 3e keer een fout password een sterretjequote:Op maandag 18 juni 2012 22:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |