quote:Wij zijn diep teleurgesteld met zulke slechte (zacht uitgedrukt)”kogelbiefstuk”.Dit vlees mag nog niet eens de naam “biefstuk” krijgen We hebben dit gekocht bij AH.
450 gram Greenfield kogelbiefstuk. Kosten: ¤ 12,75!! Echt schandalig dat dit verkocht wordt. Gebakken (2,5 min aan iedere kant) in heel hete roomboter zoals altijd maar nu, niet weg te krijgen. AH dit is geen mooie reclame. Wij zullen dan ook NOOIT geen biefstuk meer kopen bij een van de vestigingen. We zijn al jaren vaste klant maar dit gaat alles te boven. Misschien is een excuus uwerzijds op zijn plaats
Gewenste oplossing
Wij zouden het op prijs stellen als er excuus gemaakt wordt en wij ons dure vlees vergoed krijgen middels een tegoedbon t.w.v. bovengenoemd bedrag. In Kogelbiefstuk hoeft het ons niet vergoed te worden. Wij weten nog niet hoe AH dit gaat oplossen dus vinden wij onderstaand kolommetje vreemd. Dit kan toch na oplossen van de klacht pas beantwoord worden.
quote:bij deze wil ik graag een klacht indienen over jullie fles spiritus eigen merk. tot mijn grote schrik draaide mijn zoontje de fles zo open en leeggegooid er zat dus geen klik dop op maar een gewone. ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken???? dit staat op de voorzijde van de fles en aangezien veel mensen niet de achterkant van het etiket niet lezen is het dus erg gevaarlijk dat het er zo staat.
Gewenste oplossing
ik wil graag dat u de tekst op het etiket laat aanpassen inclusief de dop. en graag mij ook tegemoet komen met eventueel een vergoeding, want ik ben van mening dat deze veranderingen u niet meer klachten op gaat leveren. het zou namelijk heel erg zijn als iemand het echt in een fonduestel gaat doen en eruit gaat eten.
Hoe komt dat ene zoontje bij die fles? Is het niet je eigen verantwoordelijkheid? Beetje AH de schuld geven.quote:wij krijgen geen weekreklame blad van AH
Gewenste oplossing
als we deze elke week bezorgd krijgen
quote:op 17mei werd er van mijn rekening nr. 14840xxxx tnv.M.G. van O zonder een opdracht of toestemming mijnerzijds een bedrag afgeboekt ter grootte van ¤ 23,70 .
Ik verzoek U mij dit bedrag omgaand te storneren . Ook verzoek ik U dringend mij omgaand te berichten wat de oorzaak is van deze voor mij onbegrijpelijke transactie en hoe herhaling kan worden voorkomen . UU
Gewenste oplossing
Ik probeer te volstaan met een snelle afwerking als hierboven gevraagd. Ik ga ervan uit, dat U mij deze mail bevestigt .
goed voor een paar avondjes vermaak.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Echt een prachtsite dit. Heerlijk dat zulke mensen toegang hebben tot internet.
En, was de klacht een beetje gegrond?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef The_Voice_Within het volgende:
Pff, er staat zelfs één klacht op over mijn werk.
quote:Klacht Kras: SEXUELE CONTACTEN
de reisleider dhr. y g heeft tijdens de singles reis van 21-28 januari naar turkije ad 190 euro zeker 3 sexuele contacten gehad met de dames. Hij si gescheiden en het is de eerste reis die hij meemaakt. Hij doet gewoon waar hij zin in heeft , is charmant, zeer in trek bij de dames . Ik vind dit natuurlijk niet kunnen, je moet een gevoel van veiligheid en betrouwbaarheid hebben bij een gids. Voor de goede orde; zelf ben ik een aantrekkelijke single en ook in trek bij de mannen.
Gewenste oplossing
een ernstige reprimand aan het adres van dhr g en ontslag als hij door blijft gaan met dit soort praktijken.
Ik begin nu te begrijpen waarom mensen zich onbegrepen voelen bij de klachtenafdelingen, die mensen die daar werken kunnen waarschijnlijk amper wijs worden uit de ingestuurde klachtenbrieven.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Marsenal het volgende:
Dat mensen over achterlijke dingen kunnen klagen had ik hier al op Fok! gezien, maar dat er zo dramatisch slecht zinnen opgebouwd worden door volwassenen én mensen die blijkbaar de verantwoordelijkheid over kinderen dragen, dat vind ik zorgelijk. Om over die spelling maar niet te beginnen.
Hmmm... Tis een familiepark dus daar zijn de meningen vaak over verdeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En, was de klacht een beetje gegrond?
quote:ik mv L kom de gamma beverwijk in met mijn dochtertje van bijna 1jaar en mijn vriend. mv baanders komt aangerent en schruuwt dat wij een verbod hebben in de gamma. ik kan heel mv b niet en voelde me geïntimideerd niet zo netjes als ik als moeder met me kleintje binnen kom en er word zo tegen me gedaan door voor mijn een wild vreemde.
Gewenste oplossing
vind het erg netjes als ik persoonlijk haar excusses ontvang.!
Wij krijgen ook wel eens klachten via de mail binnen, en vaak zitten we echt met twee personen de mailtjes te ontcijferen. Krijg altijd de neiging om in zo'n zelfde "taal" terug te mailen...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik begin nu te begrijpen waarom mensen zich onbegrepen voelen bij de klachtenafdelingen, die mensen die daar werken kunnen waarschijnlijk amper wijs worden uit de ingestuurde klachtenbrieven.
Ik zou de neiging krijgen om de klacht niet te behandelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wij krijgen ook wel eens klachten via de mail binnen, en vaak zitten we echt met twee personen de mailtjes te ontcijferen. Krijg altijd de neiging om in zo'n zelfde "taal" terug te mailen...
wtf?quote:wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
Klinkt logisch.quote:ik ben niet lid van puzzelmagazine maar ik krijg altijd een boek van hun en een rekening van 72,80 en ik ben niet lid maar ik wil niet lid zijn van hun sorry B.G
Gewenste oplossing
stoppen
Dit. Ik heb ook wel eens geklaagd (bij Ziggo en deurwaarders) en werd keurig geholpen en kreeg gelijk maar dat kwam ook omdat ik even de moeite had genomen een duidelijk mailtje te schrijven over hoe en wat, kostte 15 minuten, bespaarde me wel 250 E.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zou de neiging krijgen om de klacht niet te behandelen.
Vraagt ze nu echt om een playstation ter vervanging van hun vader, Holy Sheit. Veeg me op.quote:
10 jaar lang magnetronmaaltijden eten. Je wilt denken dat het niet waar is, maar ik vermoed het tegenovergesteldequote:
Waarom koopt ze "die troep" als ze denkt dat haar man kanker heeft door E-nummers die erin zitten? =Squote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Serieus, je man ligt op sterven en je wilt een Playstation voor de kinderen als compensatie!?
Nee dit is geen verzonnen klachtquote:Vieze dikke TOR in de rucola!!!! IEUWWW
Gewenste oplossing
10 min gratis shoppen in de Ah xl
Zelfde reden waarom mensen naar McDrek blijven gaan terwijl ze die troep niet aankunnen?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:29 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Waarom koopt ze "die troep" als ze denkt dat haar man kanker heeft door E-nummers die erin zitten? =S
Stel nou dat je je mail had geschreven alsof je een achterlijke sjonnie was, dan hadden ze de boel echt nog wel even gerekt, gewoon omdat ze dan de kans willen nemen dat je geen idee hebt hoe je verder zou moeten als het ingewikkeld word.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit. Ik heb ook wel eens geklaagd (bij Ziggo en deurwaarders) en werd keurig geholpen en kreeg gelijk maar dat kwam ook omdat ik even de moeite had genomen een duidelijk mailtje te schrijven over hoe en wat, kostte 15 minuten, bespaarde me wel 250 E.
Ik dacht eerst ook: man/vrouw L, huh?!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:22 schreef Marsenal het volgende:
Oooooh, mv L is Mevrouw L
Ik kwam er echt even niet uit.
quote:De cola is naar mijn mening zeer slecht geworden. Na nog geen 24 uur de fles geopend te hebben is de cola al dood. De dop zit er goed op dus daar kan het niet aan liggen. Ik drink graag cola maar na nu al 2x zo’n 4pack van 1 1/2 liter gekocht te hebben en bij elke fles dit te hebben gehad ben ik er een beetje klaar mee, als ik prikloos wil drinken dan koop ik wel waterlimonade, of sapjes.
Gewenste oplossing
Duidelijkheid waarom de cola zo snel doodslaat, en wat er blijkbaar veranderd is aan de formule van coca cola???
Grote k. Whut? Hij-die-niet-genoemd-mag-worden?quote:
"aanschaaf"quote:de Binbike [model jpc24v2aeu ]presteerd slecht en is al een keer door een monteur na gekeken en gemaakt , maar doet het nu weer niet nu is ze op openbaar vervoer aangewezen ,ze wil graag de aankoop bedrag terug en de bibike elektrischefiets inleveren bij hema centrum nijmegen
Gewenste oplossing
Het aanschaaf bedrag terug ontvangen
Zeker een klacht die ingediend is door iemand die wat tegen de AH heeft, bijv een werknemer van de C1000 ofzo. Kan me niet voorstellen dat het serieus is.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dat kan niet serieus en waar zijn. Het kan gewoon niet.... Hoop ik.
Zal wel een of andere zwakzinnige manier zijn om ermee om te gaan ofzo. Man kanker, ADHD-kinderen, en een gehandicapt kind. Maar het ligt niet aan hun hoor..quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grote k. Whut? Hij-die-niet-genoemd-mag-worden?
quote:hallo mensen
ik (alfred)heb een zakje bicos gekocht bij de jumbo stadskanaal en heb hem open gemaakt en zie ik tot grote schrik dat er een paar met verkeerde kleur en een andere dikte in zit wat volgens mij niet zo hoort nu is de vraag hoe kunnen wij dit goed oplossen ik heb nog wel een paar dropstaafjes over voor eventuele op te sturen naar u
ik hoop op een goede oplossing
m.vr.gr.a h
Gewenste oplossing
met een eventuele controlle op de staafjes die ik nog heb, of een paar goede zakjes dropstaafjes van u
Is hetzelfde idee als je een klantenservice belt, als je netjes en beleefd blijft word je sneller geholpen dan wanneer je als een losgeslagen tokkie begint te schelden... Maar inderdaad, slecht geschreven mails worden bij ons over het algemeen ook op de lange baan geschoven. Vaak zijn dat ook klachten die echt helemaal nergens over gaan...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Stel nou dat je je mail had geschreven alsof je een achterlijke sjonnie was, dan hadden ze de boel echt nog wel even gerekt, gewoon omdat ze dan de kans willen nemen dat je geen idee hebt hoe je verder zou moeten als het ingewikkeld word.
O, en die van die Playstation vind ik de leukste tot nu toe.
Idd, had als bedrijf ook hartelijk gelachen en niet echt geholpen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Stel nou dat je je mail had geschreven alsof je een achterlijke sjonnie was, dan hadden ze de boel echt nog wel even gerekt, gewoon omdat ze dan de kans willen nemen dat je geen idee hebt hoe je verder zou moeten als het ingewikkeld word.
O, en die van die Playstation vind ik de leukste tot nu toe.
quote:Geschokt keek ik naar de reclame van red bull. Waarom moesten jullie Jezus gebruiken voor deze reclame. Beseffen jullie niet dat dit kwetsend is voor Christenen? Ik denk dat er genoeg andere opties waren geweest om mensen aan te spreken.
Gewenste oplossing
Verwijder de reclame en verzin een betere!
En dan geef je die kinderen een playstation, en zodra er eentje een bril moet verhaal je dat weer ergens anders.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zal wel een of andere zwakzinnige manier zijn om ermee om te gaan ofzo. Man kanker, ADHD-kinderen, en een gehandicapt kind. Maar het ligt niet aan hun hoor..
Misschien moet de Aldi eens toetsenborden mét punten en komma's in de aanbieding gooien...quote:ben zo kwaad op de aldi natuurlijk niet op u personelijk maar wel op het beleid u komt wekelijks met aanbiedingen waar bijstaat door de grote belangstelling kan het produkt snel uitverkocht zijn dat is op zich prima maar niet op deze manier vorige week zaterdag waren de achteruit camara,s voor 100 euro te koop dus ik om half negen voor de deur bij de aldi jn beverwijk had de winkel 1 camara binnengekregen en was iemand mij voor ik naar de cheffin en ze zei dat ik maar naar een andere aldi op de wijkerbaan in beverwijk ik snel heen en was daar om 10 over half 9 daar hadden ze er twee ontvangen en natuurlijk uitverkocht idem dito in heemskerk hou alstublieft op met deze onzin want ik voel me net als zovelen in de maling genomen toch nog de groetjes willem appel
Gewenste oplossing
dat ze genoeg voorraad inkopen dat zeker voor de eerste 2 uur een aanbieding kunnen aanbieden anders voelen zich een hele hoop mensen in de maling te worden genomen
Volledig adres erbij....quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Misschien moet de Aldi eens toetsenborden mét punten en komma's in de aanbieding gooien...
lol nou komt de aap uit de mouw.quote:Na tel.contact met KwikFit Harderwijk zaterdag 5/5/2012 heb ik besloten om mijn accu bij KwikFit te Harderwijk laten vervangen.
Echter is het KwikFit niet gelukt om de accu te verwisselen , ze konden de min pool niet loskrijgen alleen de plus-pool en kreeg advies om naar de BMW-dealer te gaan.Toen ik weer in mijn BMW stapte bij kwikfit en weg wou rijden zag ik een rode airbag en gordel lampje branden.Ben dus weer naar binnen gegaan en gevraagd of ze de lampjes weg konden halen ,omdat er geen lampje brandde toen de monteur de auto naar binnen reed, maar kreeg als antwoord dat de BMW dealer het moest gaan doen.Nu rij ik rond met twee storing meldingen op de dashboard.Daarnaast hebben ze niet alle onderdelen vast geschroefd die ze ook los gehaald hebben.Deze onderdelen liggen nog steeds los in kofferbak.Het is een drama. Stelletje onvakkundige prutsers.Mijn mening is “Als je niet weet hoe?Begin dan niet aan !”
Gewenste oplossing
Vergoeding rekening BMW dealer (Resetten van de computer).
Oplossing van het bedrijf
Op de accu zijn zogenaamde anti-diefstal klemmen gemonteerd. Deze krijgen wij helaas niet los. De storing die aanwezig was, is volgens ons veroorzaakt door een te lage boordspanning. De oorzaak hiervan is dat de accu onvoldoende capaciteit had. Volgens de monteur lagen er al diverse losse dopjes in de accu bak voordat de accupool werd losgehaald.Kwik-Fit Webcare Team
quote:Omschrijving klachtBij de broodafdeling liggen vaak bolletjes per 2 verpakt. Ik neem vaak graag 1 bolletje per soort. Dit is volkomen normaal en ik vraag er ook netjes om. Iedere keer bij dezelfde vrouwelijke werknemer krijg ik een vervelende opmerking naar mijn hoofd. De eerste keer noemde ze het bolletje bij een verkeerde naam. Mijn liefe bolletjes heetten namelijk kees en niet jannie. Vervolgens zegt ze tegen haar collega: ”Pff, nou dat is heel wat anders.” Vraag ik vervolgens om een ander bolletje die ik ook moet hebben zegt ze weer erg sarcastisch ‘dat is wéér een ander bolletje’. De volgende keren dat ik hier weer kwam zei ze iedere keer tegen haar collega (als ik weer om 1 bolletje per soort vraag, in totaal 2 bolletjes, what’s the problem??) Nou, dan heb je in ieder geval variatie. Dit kwam ook erg onvriendelijk en arrogant op mij over.
Gewenste oplossingU zou tegen uw medewerkster kunnen zeggen dat ze klantvriendelijker moet zijn. Wat ik vraag van uw medewerker op de broodafdeling is geen rare vraag en kan gewoon normaal op worden gereageerd. De broodjes koop ik vervolgens niet met een fijn gevoel en ik vertrek uit de winkel met een rotgevoel. Een waardebon zou ik erg waarderen om te compenseren.
quote:Ik heb een zak drop gekocht en ik doe zo’n lekker dropje in mijn mond en wil er op kauwen zit er een stuk in die net zo hard is. lijkt wel een kiezelsteentje. nu ben ik dus gewoon een stuk kies kwijt.
Gewenste oplossing
ik zou graag een vergoeding willen hebben van de tandarts. die moeten mijn kies repareren.
wat is dezequote:nou d tje die kleien zekjes heb en me kinderen maken ze op en zitten er 4 ij bijna in isdere zakjen ik heb er niet bij na gedcht over de code want zat me tme hoodf bji mijn over leden zoonjte wessel
Gewenste oplossing
dat dit welop gelos wordt voor me kinderen ook harbo hartje waren allen maal de zelfde kleur dat was ook een teleusteling
Een vergoeding van de tandarts ookquote:
Wesselquote:
Weten dat als je uit een niet-EU land importeert en boven de 22 euro zit, je douanerechten, belasting en inklaringskosten moet betalen, en dan nog zeuren. Koop je spul dan gewoon in Nederland (of in de EU). En PostNL maar de schuld geven omdat zij die pakketjes moeten controleren, en verwachten dat dat een gratis service is.quote:Mijn klacht is dat ik steeds DOODziek word van inklaringskosten die ik moet betalen aan de deur omdat TNT/Douane veel te veel waarde berekent zodat ze lekker hun zakken kunnen vullen maal zoveel mensen want ik ben niet de enigste natuurlijk . Ik begrijp wel dat als je iets koopt , in dit geval van Ebay en het bedrag voor het product bedraagt meer dan 22¤ dat je een beetje moet bijbetalen omdat het niet uit de Europese Unie komt , maar ik kan er met me hoofd niet bij dat die smerige TNT/Douane de verzendkosten wat ik al heb betaald ( US$ 22 )erbij rekenen zodat ik boven de waarde uitkom . Het is toch belachelijk dat als ik iets koop wat ook nog tweedehands is waar ik 29 ¤ voor heb betaald dat TNT/Douane er een waarde aan vaststeld van 44 ¤ !! Dat is meer dan dat ik er voor betaald heb !! Ik noem dat pure oplichting ! Ik lees trouwens op internet dat het stikt van de klachten over TNT post , zouden die mensen dat nou gewoon niet door hebben dat die hele organisatie voor geen meter deugd ?? Ik lees over pakketten die verdwijnen , zomaar retour worden gezonden , achter worden gehouden zonder reden en noem maar op . De pest is dat je hier niks aan kan doen en dat is de monopolie van grote bedrijven , of je nou Shell neemt die een zooitje afgewerkte zooi in Nigeria in kleine dorpen dumpt en dan vervolgens zegt dat ze van niks weten of TNT die gewoon vind dat je zoveel moet betalen voor iets van mindere waarde , het draait allemaal om macht en geld !! Van mij hoeven ze mij pakketje nooit meer te vervoeren maar ja wie heb je anders , dat bedoel ik nou , grote bedrijven hebben overal monopolie en dat weten ze !!
Gewenste oplossing
Terugbetaling ! Ik had ze al geschreven en ze kwamen tot de conclusie dat ik toch te veel had betaald , terwijl ze trouwens in de brief hadden gelogen want ik had exact de bedragen en factuur in de brief gedaan maar evengoed hadden ze er in de retourbrief een tientje bovenop gedaan !! Kunnen ze niet lezen ofzo , zijn ze blind ?? Toen stond erin de brief met aftrek van hun verzonnen bedrag dat er voor mij 0,78 ¤ cent overbleef maar dat was te weinig om aan mij terug te storten !! Hoe durven ze !! Ik heb 1 keer in het verleden 0,05 cent te weinig gefrankeerd op een brief volgens hun , maar toen kreeg ik wel steeds brieven thuis of ik die 0,05 cent nog even wilde betalen !! Stelletje zakkenvullers !! Ik wil gewoon me geld terug !!
quote:We hadden netjes gebeld om giros te bestellen.
We bestelde een broodje giros, losse souvlaki en patat.
We wouden het graag zonder groente en salade op het broodje, dus alleen vlees, en dat hadden we duidelijk erbij gezegd aan de telefoon en meerdere malen herhaald.
Toen het eten thuis was maakte ik het open en raad eens? Saus en groente…
Het stond notabene nog op de bon dat we alleen vlees wouden
Dus wij terugbellen en word er niet gereageerd en worden we weggedrukt.
We hebben zeker een half uur geprobeerd contact te zoeken via de telefoon maar we werden zonder pardon genegeerd en konden 12.50 zo in de prullenbak gooien! Schandalig is het!
Gewenste oplossing
Ik zou graag het geld terug willen voor het eten dat we hadden moeten weggooien en een voorgoeding voor mijn doodzieke moeder met longkanker die is ingestort door de stress deze avond door alles!
quote:wij hebben veel last van uw over vliegende vliegtuigen.
wij vinden het niet erg dat uw het vandaag doet maar wij willen zeker weten dat u het niet altijd doet.
Gewenste oplossing
zeker laten weten dat u niet altijd de vliegtuigen zo laag laat vliegen en alleen als het echt nodig bij veel wolken en harde wind
Volgens mij waait er een frisse wind door zijn of haar hoofd.quote:Klacht tinnitus stoppen: tinnitus stoppen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over tinnitus stoppen
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden tinnitus stoppen
Lezers van deze klacht: 1003
op 13 sept. 2010 heb ik ¤ 37,00 overgemaakt naar rek. nr. 524. de website belooft een boek met tips om ernstige geluiden in het hoofd te doen stoppen. niets ontvangen en via google erachter gekomen dat het bedrijf nooit iets verzend, het zijn oplichters!
Gewenste oplossing
boek of geld terug.
Wat heeft die ma aan een vergoeding als ze doodziek is?quote:
gewoon.. Te... Triest..quote:ik heb vanmiddag een pakje shag gehaald voor mijn moeder die even naar de winkel ernaast was binnen 2 minuten pakje aan moeder gegeven bleek de verkeerde kleur want pall mall shag heeft 2 soorten blauw en rood en ik had blauw maar moest rood zijn dus ik terug binnen 4 minuten maar ze wouden niet ruilen omdat er van alles mee kon gebeurd zijn en dat binnen 4 minuten en ondanks dat ik daar veel vaker kom kan dit mag dit zomaar
Gewenste oplossing
als het gewoon werd geruild of als ze het erbij zeggen of het ergens staat magoe geen van alle
Wat zit er in hun hoofd? Dit vind ik gewoon ernstig.quote:
"Agresiefieteit" hoe verzin je het?quote:Klacht Schiphol: Agresiefieteit
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Schiphol
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schiphol
Lezers van deze klacht: 100
Ik weet niet of het personeel op schiphol altijd zo agresief is als ze naar huis toe gaan maar als ik de parkeer garage uit rij en ik word nogal agresief benadert door een motorrijder met het kenteken dat het zover kwam dat er al rijdend een deuk in mijn deur werd geschopt hoop ik toch dat hier wat binnen jullie bedrijf onderzoek naar gedaan word ik zal ook overwegen om aangifte tedoen.
Gewenste oplossing
Ontslag op staande voet omdat zulke mensen geen reclame voor het bedrijf zijn.
quote:Omschrijving klacht
mijn collega en ik hebben donderdag 4 februari een gehaktbal gehad die koud was.We hebben het daar gemeld maar kregen lik op stuk .we dachten dat het normaal was dat we een nieuwe zouden krijgen en dan warm maar helaas.
Gewenste oplossing
dat we als nog een warme gehaktbal krijgen en dat het niet weer voorkomt.
Gaan schelden gaat je nooit helpen bij een klacht....enige wat je gaat bereiken is dat degene die je klacht moet behandelen de pest aan je krijgt en denkt "Val dood"quote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Is hetzelfde idee als je een klantenservice belt, als je netjes en beleefd blijft word je sneller geholpen dan wanneer je als een losgeslagen tokkie begint te schelden... Maar inderdaad, slecht geschreven mails worden bij ons over het algemeen ook op de lange baan geschoven. Vaak zijn dat ook klachten die echt helemaal nergens over gaan...
quote:Hallo
Ik heb en Franse Bulldog van 16 maanden
Laky is geholpen an zin neus am 17 .04.2012 in zoetermeer
1 dag later wars hij 80 % Blind , volgends de dierenarst is niets Vout gelopen .
Kan imaand ons helpen wat ik kan doen , ik heb me laptop moeten verkopen voor de Opratie .
Ik dacht ik kan hem helpen , nu is me schraatje 80 % Blind
Gewenste oplossing
Ik will gewoon me Geld terug
Ze is zelf niet op het idee gekomen dat gewoon zelf koken en niet dure magnetronmaaltijden kopen het meest eenvoudige is?quote:
quote:wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
Of beter terug kunnen gaan naar Duitsland.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Had z'n laptop beter kunnen verkopen voor een taalcursus Nederlands.
quote:marc marie huijbregts
zei in de uitzending van popstars vorige week dat een meisje met gitaar maar een optreden moest geven voor n groep autistische kinderen/mensen en waarom? omdat ze met haar ogen dicht zong ik vind dit echt niet kunnen aangezien ik zelf ook n vorm van autisme heb
Gewenste oplossing
ik hoop dat dit gezegd kan worden dat dit soort opmerkingen echt niet kunnen
En van het geld wat ze dan gespaard hadden, konden ze voor de kinderen hun Playstation kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze is zelf niet op het idee gekomen dat gewoon zelf koken en niet dure magnetronmaaltijden kopen het meest eenvoudige is?
Juistquote:Na een val van mijn fiets met een snelheid van ruim 40 km/h op een fietspad zo’n 4km buiten Groningen kon ik niet verder fietsen. Ik heb familie gebeld, maar kreeg om 1.15 uur ‘s nachts geen gehoor. Ik koos er dus voor om 112 te bellen en heb de situatie uitgelegd. De politie wilde niet komen, ‘we zijn immers geen taxibedrijf’, de ambulance wilde niet komen, ‘wij zijn er voor als elke seconde telt’. Dus bleef ik alleen, gewond en om 1.15 uur op het fietspad in the middel of nowhere liggen… Ik heb minutenlang mijn ouders gebeld tot ik gehoor kreeg, mijn vader heeft me al met al opgepikt. Ik heb ruim een half uur op het fietspad gelegen.
Gewenste oplossing
Ik zou graag dit verhaal vertellen aan de medewerkers die mijn verzoek om hulp hebben afgewezen. Ik ben niet heel boos, het is al met al goed afgelopen. Ik ben wel heel verbaasd dat dit de gang van zaken is... Stel ik had m'n telefoon leeg gebeld in pogingen mijn ouders te bereiken en het was niet gelukt. Stel, ik had letsel waarvan ik nog niet op de hoogte was door de adrenaline van het moment... Mijn gevoel zegt dat de alarmcentrale een inschattingsfout heeft gemaakt, ik zou die erkenning wel willen.
Het nog steeds niet doorhebbenquote:23 mei heb ik online 2 paar Converse schoenen besteld, direct via Ideal betaald, echter nooit geleverd gekregen. Wel 2 maal mail ontvangen, van 2 verschillende afzenders (2e maal Polo-winkel@hotmail.com), 1e maal dat het niet voorradig was en 2 maal dat het de volgende dag zou worden geleverd (5 juni jl.).
Tot op heden niets ontvangen….
Ideal nr’s;
Order nr. 688
Gewenste oplossing
Schoenen of geld terug
Waarom heb ik hier het gevoel dat dit gewoon zo'n schreeuwend dik tokkie echtpaar betreft die gewoon zelf erg grof tegen het personeel doen zodat niemand veel zin heeft om ze te helpen?quote:Hallo mijn naam is bert ,Ik ben gehandicapt en maak gebruik van een rolstoel.
Wij kwamen op woensdagmorgen 26-09-2011 om ongeveer 2,20uur aan op schiphol na een vlucht vanaf paphos(cyprus)na een tijdje getaxied te hebben mochten wij het viegtuig als een van de laaste verlaten en zouden special assist krijgen.
De jonge man die ons opving zei al meteen oh ik zie het al uw kunt nog lopen dus loop deze gang maar af en bij de karretjes kunt u wachten ik kom er zo aan.
Ik was op dit moment al heel erg moe maar ja ik dacht het zal wel zo moeten.
Na 5 minuten kwam hij aan lopen met een andere gehandicapte in een rolstoel en zij dat we op konden stappen.
hij zei ook meteen tegen mijn vrouw dat ze niet zo hard tegen hem hoefde te praten.
Na een paar minuten parkeerde hij dit golfkarretje en pakte een rolstoel.
hiermee reed hij naar een lift,maar deze was defect hij vroeg mij of ik dan maar met de roltrap naar onder wou gaan en hij zou met de rolstoel nakomen.
Onder aangekomen kon ik weer pkaatsnemen in de rolstoel en bracht hij ons nna de koffer ontvangst.
Na dat mijn vrouw de koffers van de band gehaald had vroegen wij hem waar de rolstoel bleef,volgens hem wist hij dat ook niet maar meende dat de rolstoel inclusief de hulpmoter hier aan zou komen. de Rolstoel kwam na ongeveer 20 minuten ook
aan alleen niet op deze plaats maar een 200meter verder.
Alleen de hulpmoter was hier niet bij.Ik vroeg hem hoe dat kon en of hij hierover kon bellen met iemand van het bagagdepot maar hij zij dat dit niet kon en niet zijn afdeling was.Na weer 20 minuten vzei hij dat hij nog wel meer te doen had,we waren het inmiddels zo zat dat we zeiden dan ga maar rustig je andere werk doen(hij zei hij was bezig met een eigen zaak)Na ongeveer 10 minuten kwam er een meisje aan dat zei dat ze ons kwam helpen ivm de hulpmoter van de rolstoel,na 15 a 20 minuten is ze gaan kijken waar de hulpmoter bleef en na 5 minuten kwam ze eindelijk met de hulpmoter aanzetten.Hierna konden we eindelijk de luchthaven verlaten(na 1,5 uur)Bij de bus naar parking 3 werden we gelukkig geholpen door medepassagiers want de chauffeur was te lui voor uit te stappen en zo konden we eindelijk om 0400 uur schiphol verlaten.
Ik ben heel eerlijk we hebben het meisje dat ons hielp ook gevraagd hoe dit mogelijk was en ze vertelde dat de polici van het bestuur van schiphol had beslist eerst de bagage en dan pas kinderwagens en rolstoelen.
Nou schiphol ik heb als gehandicapte al gevlogen vanaf brussel,eindhoven,dusseldorp,bodrum,rome ea. maar dit heb ik nog nooit meegemaakt en zal dus in detoekomst als het mogelijk is jullie luchthaven vermijden.Ps degene die jullie de prijs voor de beste luchthaven gegeven heeft zal zeker niet gehandicapt zijn.
Bedankt.Bert
Gewenste oplossing
Met een betere behandeling en vluggere afwerking voor mensen met een handicap.en julli verontschuldiging.
Die ook ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En van het geld wat ze dan gespaard hadden, konden ze voor de kinderen hun Playstation kopen.
Zulke klachten zie ik zat op die site. En dat vind ik terechte klachten, als je iets besteld hoor je het geowon te krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Het nog steeds niet doorhebben
Ik ben al een keer met 40 km/u van m'n fiets geflikkerd (bergje af en het was glad heel slimquote:
Dat is inderdaad flink doortrappen.quote:
quote:Net terug van een leuke vakantie uit Turkije.
Helaas kwam de domper op de vlieghaven van Antalya bij Buger King.
Wat een achtelijke prijzen hanteren ze daar!
Wij moesten 16 euro voor 2 kopjes koffie betalen.
Dat was even schrikken toen we de prijs hoorden.
Mijn man zei nog, doe nou lekker lang met die koffie want voor 16 euro moeten we er lekker lang van genieten.
Nou ik deed er ook lang over, want hij was niet te drinken.
Die prijzen moeten daar echt aangepast worden want het is echt absurt.
We hebben op de site van Burger King van luchthaven Antalya zitten kijken en het blijkt dat er dezelfde prijzen als hier in Nederland berekent hoort te worden.
Aangezien er geen prijslijst bij luchthaven Antalya hangt, wordt je in het ongewisse gelaten en reken ze maar raak.Steken ze dat geld niet zelf in hun zak?
Petra.
Gewenste oplossing
Geld terug, het liefst het dubbele omdat de koffie niet te drinken was. En laat Burger King hier iets aan doen.
ergens ben ik het wel met hem/haar eensquote:Ik vind de reclame van de Plus echt vreselijk!!! Kan er niet meer na kijken!!
Gewenste oplossing
De beste oplossing is, om een andere reclame spot te gaan bedenken!
nouja, wat dit betreft....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier het gevoel dat dit gewoon zo'n schreeuwend dik tokkie echtpaar betreft die gewoon zelf erg grof tegen het personeel doen zodat niemand veel zin heeft om ze te helpen?
quote:al 2keer het ons kerkblad niet ontvangen op tijd het is vanaf
januari geregeld mis dit hoort niet en dit is van tnt ook niet afspraak die u heeft met het bestuur van het ons kerkblad gaarne verbetering dit is geen survers verlenen
mijn adres is
Gewenste oplossing
dat ons kerkblad volgens mij zaterdag in de bus moet liggen
Als ie het nou een beetje normaal had geformuleerd en ook niet erbij had gezegd iets van "de medewerker zei iets van dat m'n vrouw niet zo tegen 'm moest schreeuwen" had ik veel meer begrip gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, wat dit betreft....
enórm veel mensen begrijpen vaak niet dat iemand dan wel, dan niet kan lopen.
er heerst enorm veel onwetendheid en onbegrip, hier kan ik me echt zóveel bij voorstellen
Aan dit soort mensen heb ik dus echt een gruwelijke hekel. Werk zelf ook in een familiepark en laatst ook een kerel met kortingskaartjes die waren verlopen in 2009! Helemaal boos omdat hij z'n korting niet kreeg.quote:Ik heb kaartjes voor de efteling die over 3 dagen verlopen.Helaas kan ik hier niet zoals gepland gebruik van gaan maken aangezien mijn kinderen ziek zijn.Ik belde dus de efteling met de vraag of ik mijn ongebruikte kaartjes om mocht ruilen.Het antwoord was gelijk nee kan niet anders blijven we bezig.Ik ga ieder jaar wel naar de efteling maar ga hier nu echt over nadenken omdat ik vindt dat met z on uitzonderlijk geval de efteling best wel wat had kunnen en moeten regelen
Gewenste oplossing
kaartjes omruilen op het moment dat 2 kinderen beter zijn.Bij kassa of doormiddel van opsturen
Wat is deze (doos) ?quote:Klacht Schiphol: onbreking
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Schiphol
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schiphol
Lezers van deze klacht: 828
ik verwachte een doos uit suriname en werd door surinam eerline gevestig te rotterdam gebeld dt ik die mag komen halen thuis aan gekomen heb ik die doos open gemaakt en trof gelijk een formilier van de douane dat ze in die doos zijn geweest en dat ze geen verboden spullen in me doos hebben aangetroffen ik wist sowieso wt er allemaal in die doos moest zijn na gekeken te hebben als alle spullen in die doos zijn kwam ik tot het ontdekking dat een enveloppe met belangrijke papieren ontbreken en die zat er ook 100procent in
Gewenste oplossing
schade vergoeding
Ik begrijp er geen flikker van. Hoe kan je het voor elkaar krijgen zo slecht Nederlands te praten, dat terwijl ik bontkraagjes taal weet te ontcijferen.quote:
Leg je maar vast een droge onderbroek klaar in dat geval...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef KingLysandus het volgende:
WTF? Ben even een paar uurtjes niet op Fok! Is m'n originele topic al vol.![]()
Nu moet ik eerst de andere in z'n geheel lezen.
Gaan bedelen om troep prijzenquote:Klacht Postcode Loterij: cijfer 2
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 26
ik ben al een aantal jaren lid van de nationale postcode loterij.
In die tijd heb ik een agenda gehad en een keer 6 gulden voor 2 loten.
Mijn buren ontvangen wel prijzen, hoe zit dit ?
Door omstandigheden kon ik niet eerder contact opnemen maar ik heb er nu genoeg van.
Er word maandelijks geld voor 2 loten afgeschreven maar een prijs ontvangen dan besta ik geloof ik niet
Gewenste oplossing
Ik verwacht dat ik ook een bloemenbon krijg, en allle amdere dingen die ik nooit heb ontvangen (onder andere led lamp, bonbons en ijs)verder verwacht ik van jullie dat er goed gekeken word of iedereen wel een prijs krijgt, het kan niet zo zijn dat er altijd wel geld word afgeschreven en er geen controle is of de prijzen wel goed aan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |