Minder dan met jou.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Naakt graag en dan shop je gewoon een blikje voor je penis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet ook maar eens een keer een Fiernandez foto maken.
Negers en tuinieren, goede comboquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:39 schreef JackieBrown het volgende:
Ooh zo nice, ben jaloers! M'n vader kweekt ook aardbeien maar die zijn altijd op als ik daar komKrijg ik fucking bergen met sla en wortels mee want die blijven wel over
Om 12:30?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Stoned in bed kan ik opeens punkrock waarderen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Naakt graag en dan shop je gewoon een blikje voor je penis.
Echt he, haha vooral de mannen ook echt. Ik vond schooltuinen trouwens ook altijd zo leuk, in m'n kaplaarsjes gewoon in de regen m'n radijsjes eruit halenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers en tuinieren, goede combo! Ik vond schooltuinen ook altijd baas
. En m'n opa heeft ook allerlei groente en fruit op z'n netjes bijgehouden erf in Su, en m'n pa en ooms hadden ook van die volkstuintjes hier in A'dam way back
.
[..]
Om 12:30?
Je pa en ooms hadden gewoon een wietkwekerij jonge!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers en tuinieren, goede combo! Ik vond schooltuinen ook altijd baas
. En m'n opa heeft ook allerlei groente en fruit op z'n netjes bijgehouden erf in Su, en m'n pa en ooms hadden ook van die volkstuintjes hier in A'dam way back
.
[..]
Om 12:30?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, haha vooral de mannen ook echt. Ik vond schooltuinen trouwens ook altijd zo leuk, in m'n kaplaarsjes gewoon in de regen m'n radijsjes eruit halen![]()
M'n tante heeft in Brazilië ook echt zieke bomen op d'r erf staan, als zij op vakantie komt, neemt ze altijd een hele doos mee![]()
Ze heeft ook echt zo'n lekkere vrucht, komt van een boom volgens mij, of plant, heeft ze uit Suriname gekregen in ieder geval; zijn oranje/gele vruchten, net zo groot als een pruim ei ongeveer, die schil je dan en dan suiker eropweet jij hoe ze heten?
(je eet de schil eigenlijk)
Jaaaaaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik heb nu serieus gewoon zin om te tuinieren
.
Je bedoelt awara denk ik?
[ afbeelding ]
Ik heb zin in zuurzak, en dan vooral de juice die je ervan kan maken![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:22 schreef jna het volgende:
[..]
Je pa en ooms hadden gewoon een wietkwekerij jonge!
Zit bij het standaard groente- en fruitpakket dat m'n moeder elke keer meeneemt als ze uit Su komtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jaaaaadat is zo lekker.. echt zo iets wat ik maar eens in de 3-5 jaar eet
Maar dan wel gelijk zo veel dat het mn neus uitkomt na een paar dagen.
Zuurzak ken ik niet, zal wel zuur smaken, sapje ziet er wel nice uit ja
JA, dat ookquote:
Ja ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JA, dat ook!
Iemand wel een suikerriet gegeten?
Die schil eraf kappen, riet in stukjes snijden, kauwen tot het zoete sap eruit is en dat is HEMELS.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
JA, dat ook!
Iemand wel een suikerriet gegeten?
[ afbeelding ]
Die schil eraf kappen, riet in stukjes snijden, kauwen tot het zoete sap eruit is en dat is HEMELS.
Verschilt, soms 2x per jaar, dan een jaar niet. Gemiddeld genomen ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Gaat je moeder elk jaar naar Suriname dWc?
Ik denk eerder dat FOK! een claim aan z'n broek krijgt net zoals bij H&M toen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:55 schreef jna het volgende:
Ik vind dat fernandes ons wel een reis naar Su kan geven als tegenprestatie voor al deze reclame.
Dat H&M ding heb ik niet meegekregen. Wat was dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat FOK! een claim aan z'n broek krijgt net zoals bij H&M toen.
Maar misschien kunnen we wel een mailtje sturen, misschien krijgen we wel een compensatie ofzo.
Nouja er was een reeks die al jaren bestond van H&M waar al die mensen dus posten. Op een gegeven moment kreeg Danny een mailtje van hun dat ze per direct alle logo's/afbeeldingen waar H&M in voor komt van de site moeten halen. Aangezien Danny vindt dat het niet te verwijderen/controleren is heeft hij de reeks op slot gegooid en van het forum verwijdert.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dat H&M ding heb ik niet meegekregen. Wat was dat?
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk die site 1x, rechtsboven.
http://www.wineenviptrip.nl/index.php?id=5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |