Goeiequote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef Sinji het volgende:
Anyways..![]()
Wie is ook Spanje moe?
Stelling: Spanje heeft al genoeg gewonnen.
[X]Eens
[ ]Oneens
quote:
Gouden tijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn een paar jaar te laat geboren, anders hadden we daar ook kunnen staan
Ik zie het al, Etha heeft je beïnvloed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:16 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen fatties
Kom net van de gymMezelf helemaal kapotgetraind met o.a. Burpees.
Feels good man![]()
Wel bijna flauwgevallen daarnaconditie kan beter
Ik trainde al voordat ik hem leerde kennen. Maar inderdaad, heb nu een beter schema dankzij hem ennn hij helpt zeer goed met motivatie als ik lui ben jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie het al, Etha heeft je beïnvloed.
Goed gedaan jonge, ik ben trots op je.
Damnnnn ik wil aardbeien, deze zijn zeker van de groenteboer of markt ofzo?quote:
Wanneer gaan we samen trainen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:16 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen fatties
Feels good man![]()
Ze komen uit de tuinquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damnnnn ik wil aardbeien, deze zijn zeker van de groenteboer of markt ofzo?
Bij de AH hadden ze niet meer (niet dat die geweldig zijn)
Wauw, die hoor je inderdaad niet vaak neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik de enige die aardbeien niet lekker vind?
Wtf is wrong with you?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik de enige die aardbeien niet lekker vind?
Wanneer je wilquote:
Ooh zo nice, ben jaloers! M'n vader kweekt ook aardbeien maar die zijn altijd op als ik daar komquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Ze komen uit de tuinBelachelijk zoet ook, veel lekkerder dan uit de winkels.
Ik weet het niet, zelfs met suiker er over vind ik ze nog niet lekker.quote:
Zonde, en als je ze in de chocoladefondue doopt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zelfs met suiker er over vind ik ze nog niet lekker.
Gheheh aahh. Kom ze bij mij eten. Heb ook nog kersen, rode druiven, appels, peren, pruimenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:39 schreef JackieBrown het volgende:
Ooh zo nice, ben jaloers! M'n vader kweekt ook aardbeien maar die zijn altijd op als ik daar komKrijg ik fucking bergen met sla en wortels mee want die blijven wel over
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zonde, en als je ze in de chocoladefondue doopt?
Stuur es op met de postquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheh aahh. Kom ze bij mij eten. Heb ook nog kersen, rode druiven, appels, peren, pruimen
Allemaal veel zoeter en lekkerder dan uit de winkels
Ik wil die pruimen wel proeven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:50 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheh aahh. Kom ze bij mij eten. Heb ook nog kersen, rode druiven, appels, peren, pruimen
Allemaal veel zoeter en lekkerder dan uit de winkels
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Stoned in bed kan ik opeens punkrock waarderen.
Jeugdsentiment. Dat begrijp je niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Dat begrijp je niet.Ik ken het gewoon hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neemt niet weg dat het niet om aan te horen is.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Goed voor de knieën welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:16 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen fatties
Feels good man![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Dat begrijp je niet.Sum41SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |